Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Bob Diesel »

Maar heb je dan ook ontvangst daar waar je heen wilt :?:

Dit kan belangrijk zijn
De footprint van CD of Joyne verschilt
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
campeur
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 22 jun 2014, 21:40

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door campeur »

ik weet even niet of dit de juiste plek is maar: ik heb de CD App op mijn Samsung S5 mini (SM-G800F) met android 4.4.2 geinstalleerd, werkt prima.
We hebben hier beide een Samsung Note 3 (N9005) met Android 5, handig vanwege het grotere scherm, en HDMI koppeling naar een PC scherm. Werkt erg fijn met andere streamers, oa Ziggo App, BVN App.
Ik wil de CD App hierop ook installeren, maar krijg de melding dat de N9005 (Android 5!) niet compatibel is? Internet helpt me niet verder, Google Play Store en Play Services zijn up to date. Iemand ervaring met dit probleem, of een hint? Dank!
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door travelscout »

Heb je deze aanwijzingen al gevolgd?
https://www.canaldigitaal.nl/klantenser ... droid-app/

Als dat ook niet helpt, beoordeel de CD-app dan negatief in de app s
Canaal digitaal (de M7 group) reageert er opvallend snel op negatieve beoordelingen.
https://play.google.com/store/apps/deta ... ital&hl=nl

Het lijkt me niet dat het met de versie te maken heeft.
Maar wellicht biedt één van de vele hier genoemde modernere ROM´ s (zelfs android 8 / Oreo!) , een oplossing voor je:
https://www.lineageosroms.org/forums/fo ... e-3-n9005/
Paul.
campeur
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 22 jun 2014, 21:40

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door campeur »

@travelscout
dank voor je reactie!
ik heb de aanwijzingen/stappen gevolgd, de app verschijnt niet in de lijst bij google play op een Note 3. ik heb nu gekozen voor uitzoeken via CD, lage waardering bij deze app lijkt me een goede stap!
In mn overzicht van apps op de site van google play staan de 2 N9005 die we hebben bij de CD app idd aangegeven als "dit apparaat is niet compatibel met dit product". Zelf gaan rooten...ik heb er geen ervaring mee, en lees vaak dat dan 1 of 2 funkties niet werken, dat is dan weer een boel uitzoekwerk. De lange winteravonden zijn inmiddels wel voorbij... Een specifieke beperkte installatiewijziging om de CD app erop te krijgen is wel interessant natuurlijk, in de huidige Android 5.
eigenhymer
Berichten: 1023
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 16:28

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door eigenhymer »

Je kan ook via je browser kijken dat doe ik op een Asus tablet die niet compatibel is.
Ik heb een fotografisch geheugen maar de laatste tijd hapert de harddisk steeds meer....
campeur
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 22 jun 2014, 21:40

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door campeur »

interessante optie, ik wist niet dat deze mogelijkheid er is bij CD! livetv.canaldigitaal.nl en inloggen.

Op de PC met W10 en laatste versie Firefox werkt het prima.
Maar zowel op de S5 mini als de Note 3 met allebei geupdate versies van Firefox krijg ik de melding:
"Afspelen niet mogelijk. Deze inhoud kan niet worden afgespeeld in deze browser".
Verder uitzoeken dus.
campeur
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 22 jun 2014, 21:40

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door campeur »

S5 mini: in chrome loopt de browser vast, en herstart de S5.... en loopt na herstart hopeloos vast. Nooit eerder gehad. Niet erg want de CD app werkt gewoon.

Note 3: in chrome werkt het! goede tussenoplossing, incl. streamen via zn MHL-HDMI naar een groter scherm.
Gebruikersavatar
travelscout
Berichten: 2898
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
Locatie: Barendrecht

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door travelscout »

Slimme oplossing via de wifi-browsert.

Want ook onder mijn Ubuntu´s 64-bit, pc werkt het super, in Firefox 58 (64bits).
Kost lijkt me wel wat extra systeembronnen waardoor het me logisch lijkt dat oudere smartphone´s er moeite mee hebben.
Maar ook op mijn J5 (2015) met android nougat (7.1.2) en cd-app op wifi, werkt de app zelf onverwacht goed (tenminste in ons eigenste koninkrijkje).
Paul.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1725
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Canal Digitaal maakt abonnement flexibel

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Canal Digitaal biedt vanaf vandaag twee flexibele abonnementen aan. Hiermee kan een doelgroep beter bediend worden die gedurende een aantal maanden per jaar via satelliet naar tv kijkt. Het gaat om de recreatieve markt.
Canal Digitaal biedt al enige jaren voor de recreatiemarkt een abonnement aan. Dit abonnement krijgt met Canal Digitaal Op Vakantie niet alleen een andere naam. Het aanbod wordt met twee nieuwe flexibele abonnementsvormen uitgebreid. Canal Digitaal wil op deze manier een passende oplossing bieden voor de persoonlijke en specifieke behoefte van klanten. Uit marktonderzoek blijkt dat een deel van de Nederlanders die met caravan of camper op vakantie gaan behoefte aan Nederlandse tv-zenders hebben. Daarbij speelt het sportaanbod – bijvoorbeeld in de vorm van voetbal en Formule 1 – een belangrijke rol.

Canal Digitaal Op Vakantie
Het abonnement Canal Digitaal Op Vakantie blijft gelijk aan het voormalige Recreatie HD-abonnement. Van 21 maart tot en met 21 september kan ononderbroken via de satelliet naar de belangrijkste zenders gekeken worden. Bij dit abonnement levert Canal Digitaal niet het kanaal FOX Sports 1 HD. Reden hiervoor is dat gedurende een groot deel van de periode waarin dit abonnement actief is de Nederlandse voetbalcompetitie Eredivisie door de zomerstop onderbroken is. De prijs van dit abonnement is €15,95 per maand.

Flexibele abonnementen
Nieuw zijn de flexibele abonnementen Op Vakantie Flex 3 en Op Vakantie Flex 6. Bij Flex 3 kan gedurende twaalf maanden na het afsluiten van het abonnement gedurende drie maanden naar tv via Canal Digitaal gekeken worden. De drie maanden kunnen zelf bepaald worden en hoeven niet aansluitend te zijn. Via de persoonlijke Mijn Canal Digitaal-omgeving kan de abonnee tot een dag van tevoren bepalen wanneer het abonnement ingaat. Dit zorgt voor de meest ruime vorm van flexibiliteit. Het Op Vakantie Flex 3-abonnement kost 25 euro per maand. Dit bedrag dient voor de gehele periode vooraf betaald te worden. Bij het Op Vakantie Flex 6-abonnement gelden dezelfde voorwaarden en flexibiliteit. Alleen is het abonnement gedurende zes maanden binnen een periode van twaalf maanden geldig. Op Vakantie Flex 6 kost 20 euro per maand. Ook dit abonnement dient in zijn geheel vooruit betaald te worden.

FOX Sports Eredivisie
Bij de flexibele abonnement Op Vakantie Flex 3 en Op Vakantie Flex 6 wordt in tegenstelling tot het Op Vakantie-abonnement – voorheen Recreatie HD – wel het sportkanaal FOX Sports 1 HD met Eredivisie voetbal in het zenderaanbod geleverd. De reden hiervoor is dat de flexibele abonnementsvormen gedurende het gehele jaar – en dus ook in de speelperiode van de Eredivisie – geactiveerd kunnen worden. Op FOX Sports 1 HD zijn alle studioprogramma’s van FOX Sports alsmede de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie live te bekijken.

Korting
Gelijktijdig met de invoering van de nieuwe abonnementsvormen Canal Digitaal Op Vakantie begint de aanbieder ook met een promotieactie voor nieuwe klanten. Als men een Canal Digitaal Op Vakantie-abonnement afsluit, krijgt men een korting van vijftig procent op de maandprijs van €15,95. Bij het Op Vakantie Flex 3-abonnement is dit een korting van vijftig procent op de jaarprijs van 75 euro. De korting op het jaarabonnement van 120 euro bij het Op Vakantie Flex 6-abonnement is eveneens vijftig procent.

Hier is de informatie te vinden op de site van Canal Digitaal: https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-op-vakantie/
Hermes
Berichten: 1989
Lid geworden op: ma 18 jul 2011, 17:50
Locatie: Helden (Peel en Maas)

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Hermes »

Je schrijft als je een vakantieabonnement afsluit dus een recreatiepakket krijg je een korting van 50% op 15,95 per maand. Ook is geschreven dat als je van iemand een kaart kunt overnemen betaal je geen registratiekosten van 15 euro.
Ik heb van iemand een kaart gekocht. Ik wil dus een nieuw abonnement afsluiten. Maar ik krijg de korting niet. Als reden geven ze dat het niet geldt voor dit abonnement.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1725
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Beste Hermes

Voor de duidelijkheid, ik schrijf niets, ik citeer alleen maar wat er in Totaal TV staat en geef een link naar Canal Digitaal.
Hermes
Berichten: 1989
Lid geworden op: ma 18 jul 2011, 17:50
Locatie: Helden (Peel en Maas)

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Hermes »

Snap ik maar hun bieden het wel aan. Maar doen het niet.
Gebruikersavatar
komtwelgoed
Berichten: 1725
Lid geworden op: za 09 nov 2013, 11:32

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door komtwelgoed »

Schrijf dan niet "Je schrijft" maar "Canal Digitaal of Totaal TV schrijft"
Hermes
Berichten: 1989
Lid geworden op: ma 18 jul 2011, 17:50
Locatie: Helden (Peel en Maas)

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Hermes »

Je zet het toch op de site of zie ik dat verkeerd?
Plaats reactie