Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31984
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Bob Diesel »

En wat maakt het uit :?:
Wil je via de sat de NL zenders blijven ontvangen
Dan is het slikken of stikken bij CD

Al stik ik liever voor 10 euro als voor meer :wink:
We zien wel hoe lang we het voor die10 euro mogen :crazy: afnemen
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
jacky1
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 12:30
Locatie: Apeldoorn

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door jacky1 »

Trebor,

Dat bericht heb ik ook gehad, maar nu betaal je toch ruim 11 euro.

Zelf heb ik dat bericht al eens op het forum geplaatst, wat u nu heeft geplaatst al ergens in het begin. Blz:15 onderaan.

Gr.jacky
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Toon schreef:dachten wij ook
10 euro abbo omgezet naar duurder pakket
nieuwe ontvanger binnen
tweede kaart zou gratis zijn moest daarna wel geactiveerd worden

maar wat blijkt foutieve informatie
tweede kaart was gratis aan te melden en zou verder maandelijks wel gefactureerd worden
alles weer terug gedraaid
ontvanger terug gestuurd en weer met 1 kaart verder
Als ik het goed begrijp heb je nu een volwaardig Abo ,van CD,Toon?....... Als je nu de app van CD download,kun je op je tablet of ander scherm,tegelijkertijd ! Ook andere zenders bekijken,dan op de TV geheel gratis,dus een tweede kaart is niet direct nodig,en werkt prima,geen meningsverschil meer, of verplicht kijken,geen extra ontvanger ,ieder z,n eigen programma
Hans
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Cee Pee schreef:Dat heb ik er al jaren geleden uit geknikkerd.
Geen vaste telefoonlijn, geen vast internet en geen kabel tv.

Tv en radio komt van de Astra 23 familie pakket CD (€ 21,95 p/m)
Telefoon en internet had ik van Choozze maar dit gaat op 9 januari over naar Vodafone (€ 30,= p/m)
En dan heb ik nog een extra simmetje van KPN voor onbeperkt internet.( € 4,50 indien nodig)

Dit alles werkt in heel Europa dus hoef ik niets dubbel zoals je wel moet als je aan een kabelaar gebonden bent
Cor heb ongeveer hetzelfde,gedaan,heb alleen nog maar CD.Abo...een schotel,kost €30,-.een losse ontvanger heb je tegenwoordig niet meer nodig!....internet,kan heel simpel,via een router van +-€70,- via een bevriende buurman,.....telefoon heeft iedereen tegenwoordig in z,n zak,....dus een CD Abo,van € 240,- p jaar,en een handy Abo van €3,50/€8,- per maand.het is gewoon voldoende, ..en volgens mij voor bijna iedereen nog altijd goedkoper dan een €50/€60 all in pakket per maand,met daarboven op ,ook nog een recreatie van CD voor onderweg.!!...tel uit je winst.,.€800,- of €350,-het is maar dat je het weet?
Hans
myway
Berichten: 15537
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door myway »

Voor de M7 dsr7141 is er vanaf 13 december een software update beschikbaar.
Het voordeel is dat hij mindervaliden vastloopt
Deze ontvanger liep dus blijkbaar vaak vast MAAR na de update dus minder vaak.
Ja leuker kunnen ze het niet maken bij CD.
ton en evelien
Berichten: 434
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 11:46

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door ton en evelien »

hathi schreef:
Toon schreef:dachten wij ook
10 euro abbo omgezet naar duurder pakket
nieuwe ontvanger binnen
tweede kaart zou gratis zijn moest daarna wel geactiveerd worden

maar wat blijkt foutieve informatie
tweede kaart was gratis aan te melden en zou verder maandelijks wel gefactureerd worden
alles weer terug gedraaid
ontvanger terug gestuurd en weer met 1 kaart verder
Als ik het goed begrijp heb je nu een volwaardig Abo ,van CD,Toon?....... Als je nu de app van CD download,kun je op je tablet of ander scherm,tegelijkertijd ! Ook andere zenders bekijken,dan op de TV geheel gratis,dus een tweede kaart is niet direct nodig,en werkt prima,geen meningsverschil meer, of verplicht kijken,geen extra ontvanger ,ieder z,n eigen programma
Werkt alleen in Nederland
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Klopt als het ook nog in het buitenland zou werken :o ,CD is ook geen liefdadigheidsinstelling,net zo min als al die andere providers
Hans
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door JoopBrekken »

Via een VPN werkt het ook in het buitenland.
En Telfort TV zelfs zonder VPN.
Zie http://www.camperforum.nl/viewtopic.php ... 5#p1597775
Dieny
Berichten: 39
Lid geworden op: do 10 jul 2014, 14:27
Locatie: Gelderland

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Dieny »

CanalDigitaalWebcare schreef:
Peter LMC schreef:Welkom Mr Paul.

Even een vraag van mijn kant.
Is het mogelijk om een abonnement te maken wat door
de abo kopers zelf aan en uit gezet kan worden achter je laptop.
Eigenlijk net zo iets als met schorsen.

Ga ik met mijn camper weg dan zet ik CD aan en ontvang ik CD in mijn camper.
Ben ik weer thuis met mijn camper dan zet ik CD weer uit via mijn bv Laptop.

Als zoiets mogelijk is wordt ik weer opnieuw klant. :thumbup:
Beste Peter,

Dank voor het welkom!
Een abonnement aan en uitzetten op elk moment dat je wil, dat hebben we niet.
We hebben wel de volgende smaken voor je:

- Recreatie-abonnement, dit is van 21 maart t/m 21 september actief. Dit is 15,95 euro per maand.
- Of een abonnement voor het gehele jaar. Dit begint bij het BasisHD-pakket. En dit is 19,95 euro per maand.

Gr Paul
Beste Paul

Ik vindt dat voor het recreatie pakket van 15,95 duur is, en dat je er wel wat voor moet kunnen ontvangen voor die paar keren dat je hem gebruikt, de tijden 6 maanden 21 maart t/m 21September rare tijd, voor de mensen die voor en na seizoen van periode
30 April t/m 30 October 6 maanden, en voor die overwinteren 1 November t/m 1 Mei, dan keuze kunnen maken winter of zomerpakket, ik vindt dat CD toch wel erg veel op onze centjes uit is op deze manier ,

Gr Jan
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door hathi »

Dat duur valt wel mee,6 maanden voor €100,- ,is echt niet zo veel,en dat het niet binnen jouw vakantie past ,ja,dat is jouw probleem, dat is nu eenmaal (nog)zo,.....ik heb het opgelost door een jaar Abo,voor thuis gebruik,en in de camper,voor €245,- ,en dat is nog steeds het goedkoopst, Duur ,zijn alleen de thuis providers,naar mijn mening,en die houd ik dan ook mooi buiten de deur. En zeker als je veel van huis bent,wat heb je dan aan een thuisprovider, van pakweg €50/€60,- per maand.?........Dat is pas duur!
Laatst gewijzigd door hathi op vr 17 feb 2017, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18171
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Inderdaad :thumbup:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Dieny
Berichten: 39
Lid geworden op: do 10 jul 2014, 14:27
Locatie: Gelderland

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Dieny »

hathi schreef:Dat duur valt wel mee,6 maanden voor €100,- ,is echt niet zo veel,en dat het niet binnen jouw vakantie past ,ja,dat is jouw probleem, dat is nu eenmaal (nog)zo,.....ik heb het opgelost door een jaar Abo,voor thuis gebruik,en in de camper,voor €245,- ,en dat is nog steeds het goedkoopst, Duur ,zijn alleen de thuis providers,naar mijn mening,en die houd ik dan ook mooi buiten de deur. En zeker als je veel van huis bent,wat heb je dan aan een thuisprovider, van pakweg €50/€60,- per maand.?........Dat is pas duur!
Ik wil thuis geen schotel aan de muur Hans, maar alleen als ik met camper weg ga wil ik CD , en in de zomermaanden staat hij thuis, zo als bij vele , die voor of na seizoen of overwinteren gaan, jou antwoordt vindt ik niet vriendelijk lijkt wel of je aandelen bij CD heeft,
Groet
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18171
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Cee Pee »

Daar hoef je helemaal geen aandelen CD voor te hebben maar als jij geen schotel aan de muur wil maar er nóg een abonnement naast wil is dat je eigen keuze maar dan moet je ook niet janken als je dubbel betalen moet.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Dieny
Berichten: 39
Lid geworden op: do 10 jul 2014, 14:27
Locatie: Gelderland

Re: Canal Digitaal op het Camperforum



Bericht door Dieny »

Cee Pee schreef:Daar hoef je helemaal geen aandelen CD voor te hebben maar als jij geen schotel aan de muur wil maar er nóg een abonnement naast wil is dat je eigen keuze maar dan moet je ook niet janken als je dubbel betalen moet.
Dat bedoel ik nou, janken zo als je dat schrijft, wij wonen niet in het buiten gebied zo als u, dus geen schotel thuis.
Ik hoop dat de nieuwe provider JOYNE maar gauw start, en met een beter recreatie pakket komt als die rare tijd van CD 21Ma. t/m 21Sept.
waar deze discussie uiteindelijk om gaat, verder sluit ik deze discussie
Plaats reactie