Vraag over Maxview Twister

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)

Vraag over Maxview Twister



Bericht door Walkabout »

Wie heeft er ervaring met de nieuwe uitvoering van de Maxview Twister 65cm schotel die handmatig via een bedienings ring op het plafond bediend wordt?
We zijn toe aan een andere handbediende schotel (i.v.m. astra 3 ontvangst) en zouden graag reaktie's van gebruikers horen.
loeki

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door loeki »

Wij hebben nog de "oude", nu reeds 8 jaar en naar volle tevredenheid :P
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door Face »

Wij hebben nu een jaar of 5 eentje op onze camper.......................perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup:
richardvermaas
Berichten: 786
Lid geworden op: za 17 nov 2007, 9:22
Locatie: bergen op zoom

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door richardvermaas »

Wat heb je er nu op zitten ? Evt ombouwen
Hoe groot gaat de nieuwe schotel worden ?
Gebruikersavatar
Bendia
Berichten: 557
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:33
Locatie: Vlaamse Ardennen

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door Bendia »

wij hadden op onze vorige camper 2 jaar geleden een Maxvieuw en zeer tevreden , nu op de nieuwe camper een automatische Teleco en heb al dik spijt van die aankoop , bij een volgende terug een Maxvieuw , eens je het systeem kent sneller beeld dan met een automatische en nooit up -dates en geen stroom verbruik plus heel veel eurokes in je beugel tov een Teleco :wink:
Iedere Gek heeft zijn Gebrek
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door Walkabout »

Wij hebben er nu een Ufo die niet meer werkt op het dak staan. Maar andere schotel op de mast is voor ons geen optie. We zijn dat gedoe met die mast in de kast zo zat. Vandaar dat we meer info over de Maxview Twister vragen. Dit lijkt ons een fijn te bedienen schotel.
Inmiddels hebben we van verschillende kanten al gehoord dat het makkelijk zoeken is ook naar Astra 3.
Maar meer info van gebruikers is uiteraard van harte welkom.

We kregen ook een reaktie van iemand die vertelde ons dat het moeilijk zoeken is naar Astra3 en dat de zoekschijf zwaar draaien zou. Wat is jullie ervaring als gebruiker hiermee?

Alvast dank voor het reageren,

Gonda
Gebruikersavatar
Bendia
Berichten: 557
Lid geworden op: ma 15 okt 2007, 18:33
Locatie: Vlaamse Ardennen

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door Bendia »

draaischijf liep zeer soepel bij normaal weer , het enige nadeel dat ik persoonlijk kan melden is dat bv als er wind is je meer kracht op de draaischijf moest zetten omdat de wind op de schotel drukt :wink: wij wikkelden ook steeds een gekleurd lint aan het stuur zo wist ik als wij vertrokken met de camper dat de schotel nog open stond :idea:
Iedere Gek heeft zijn Gebrek
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13342
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door hathi »

Niks als lof voor deze schotel,al jaren,vorige week nog een dubbele kop peplaatst,voor Astra 3,zoals met alles even wennen,maar dan stelt het niets voor. ......en natuurlijk nooit geen updates,alle onderdelen los op Voorraad,wat bij vele ook een probleem is
Hans
Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door CaroLen »

Ik heb een complete set , 2 maanden gebruikt, nieuwe uitvoering, liggen
Maxvieuw Omnisat Twister 85cm Twin.

Ik ga deze volgende week, als we weer thuis zijn, op Marktplaats en het Belgische Camperforum zetten voor 575 euro, maar gezien deze draad ben ik zo vrij het eerst te melden aan camperforum genoot(en).

Twin is niet een dubbelekop voor Astra 3 maar een kop met 2 aansluitingen voor een 2e recorder.

Interesse. via PB
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door Walkabout »

Dank je wel, maar we willen graag een 65cm maxview Twister schotel.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door B1gcheese »

Ook hier positieve ervaringen. Laatst een duo LNB gemonteerd en hij kan weer jaren mee.
Het moeilijk/zwaar draaien is soms een gevolg van onjuiste montage.

Afbeelding

Maar misschien kun je een duo LNB monteren op je huidige schotel, zodat je daarmee ook Astra 3 kunt ontvangen?
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13342
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door hathi »

John.van die onjuiste montage kan ik beamen,daarom heb ik het zelf gedaan(kan je ook niemand de schuld geven)...Dus even op letten waar je koopt.
Hans
Ger en Loes
Berichten: 855
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 23:27
Locatie: West Brabant

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door Ger en Loes »

Weet iemand hoe de ontvangst van Astra 3 is met deze schotel in Zuid Europa? Wij overwegen namelijk de aanschaf van een nieuwe schotel.


groet

Ger.
Het tegenovergestelde van "goedbedoeld" is ....."goed"
Gebruikersavatar
MoParMart
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 09 jul 2006, 12:32
Locatie: Onderweg

Re: Vraag over Maxview Twister



Bericht door MoParMart »

heb net een half uur geleden een 85er twister op een eura gemonteerd, even opletten met de binnen en buitenpiip op maat zagen, er moet nog een duo lnb op voor de astra drie ... de mensen gaan aankomende winter naar portugal, dus dan weet ik pas wat de ervaring is :-B , voor hier binnen een paar seconden ontvangst :wink:

carolen, u mag me altijd een pb sturen met de rock bottom prijs
als het gras bij de buren groener is, dan is het kunstgras :-)
Plaats reactie