Oplossing voor de zon

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Oplossing voor de zon



Bericht door Toon »

heb een ideaale oplossing gevonden voor de schaduw onder de luifel nl schaduwdoek :shock: dat schuif je in de kap van de luifel en je kunt er gewoon door kijken en in de grond vast zetten 8) nog gemakkelijker als een voortent aan een caravan en opgevouwen maar een klein pakje en het weegt bijna niks :P binnen kort weet ik wat het kost en kan dan ook foto's ervan laten zien :lol:
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
PANTA RHEI

ZON



Bericht door PANTA RHEI »

Is het mogelijk wat meer détails :shock: te verstrekken over dit doek?
Ook versta ik niet nelemaal HOE U het gebruikt.

Elke info is meer dan welkom. :shock: :roll:

Dank U.
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

het is doek wat in de luifel wordt geschoven het houdt de zon tegen en je kunt er gewoon doorheen kijken heb vandaag een proefstuk gezien en het lijkt mij een goede en nette oplosing [in plaats van handoeken] om onder de luifel uit de zon te zitten en toch rond te kunnen kijken ik dacht ik vertel het vast zo goed spreekt het me aan ik krijg de komende dagen waarschijnlijk zelf van de fabriekant meer gegevens over wat het kost en in welke maten het te leveren isdus fff afwachten
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Wij gebruiken hiervoor witte lakens. We hebben een pees gekocht bij een caravanzaak en die aan witte lakens genaaid. Nu kunnen we de lakens zowel aan de luifel "ritsen" als aan de camper. Op onze camper zitten gleuven voor pezen. Voor de ramen hebben we box draad genomen en die door een tunneltje gedaan in een laken. Werkt ook perfect als zonnescherm.

maar het lijkt mij ook prettiger om doorzichtig doek te hebben ipv witte lakens.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Hendrick
Berichten: 1218
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:06
Locatie: R'dam-Prinsenland
Contacteer:

Sun-Blocker screens



Bericht door Hendrick »

Dat spul heet Sun-Blocker en zit gewoon bij Omnistor in het programma .
Is voor de voorkant vd luifel 140cm hoog en lengtes van 225 tot 480 , prijs van 47,75€ tot 103€ , zijkant(en) 140€
(€ aangepast van oude prijslijst in DM)
Afbeelding Hobby-550AK / Fiat MA-280 2.5D Afbeelding
Afbeelding
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:



Bericht door reinolt »

Hoi,
weet iemand ook waar dit in Nederland te koop is? Ik heb alleen een duitste site kunnen vinden waar je kunt bekijken hoe het er uitziet.http://www.omnistor.com/d/products/omni ... s_main.htm
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:



Bericht door reinolt »

Hoi,
weet iemand ook waar dit in Nederland te koop is? Ik heb alleen een duitste site kunnen vinden waar je kunt bekijken hoe het er uitziet.http://www.omnistor.com/d/products/omni ... s_main.htm
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Hendrick
Berichten: 1218
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:06
Locatie: R'dam-Prinsenland
Contacteer:

Sun-Blockerscreen



Bericht door Hendrick »

Te koop/bestellen bij elke campingwinkel.
Als je id adresregel de D door NL vervangt is het ineens nederlands gek hè ? :lol:
Afbeelding Hobby-550AK / Fiat MA-280 2.5D Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

beste hendrick dit maal zit je er hellemaal langs zoals ik al schreef het is tot op de grond dus niet 140 hoog het het is ook niet uit een of ander luifel program het is gewoon een slim idee van de fabriekant die dat reeds met verschillend persoonen heeft uitgeprobeerd ik weet niet of het de zon afsluit zodat je er achter niet zou verbrande [verkleuren] maar dat probeer ik zelf wel uit want wij gaan maandag 1 sept voor 3 weken lekker genieten van de zon in kroatie daarna heb ik foto's en een verslagje ervan dus nog fff wachten
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6769
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

Schaduwdoek komt uit de tuinbouw, je hebt het in verschillende dichtheden die dan ook verschillende vormen van beschaduwing geven, erg bruin zul je eronder niet worden
Knaus TI Sport 650 2007
Gebruikersavatar
noneku
Berichten: 1644
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:07
Locatie: Limburg

oplossing voor de zon



Bericht door noneku »

Hoi,
Wij hebben ook de sun blocker. Werkt perfect. Is van Omnistor. Vorig jaar gekocht in Dusseldorf op de Messe. Ik weet zo gauw niet meer de kosten. We gaan a.s. zondag weer naar de Messe en zal eens kijken wat ze kosten.
Groetjes.
Gebruikersavatar
kick
Berichten: 794
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 12:19
Locatie: N H

schaduwdoek



Bericht door kick »

In het Fiamma boek op blz 26, blocker tegen zon en regen 1.80 +1.40 op blz 31 kan je zelfs als extra luifel gebruiken prijs vanaf 68.50 tot 138.50 ook zij kanten zijn los verkrijgbaar suc6
Harriet

Zon



Bericht door Harriet »

De sun blocker is trouwens ook verkrijgbaar in een duurdere versie maar is dan ook tegelijkertijd regen blocker.

Verkrijgbaar oa bij Niesmann caravanning in Polch Duitsland.

Groet van mij, Harriette
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

prijs tot 5 meter luifel is €47,50 ex verzendkosten besteling via email met opgave van adres en wijze van betaling dan neem ik na mijn vakantie contact met u op voor eventueele foto's
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Plaats reactie