Camper actief standby

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camper actief standby



Bericht door hurktoilet »

Wat doen jullie toch moeilijk. Gewoon naar de blootcamping, nooit meer zorgen over je garderobe :bow:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Camper_01

Re: Camper actief standby



Bericht door Camper_01 »

Bloot camperplaats???????
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: Camper actief standby



Bericht door Janpinz »

hurktoilet schreef:
zo 14 jun 2020, 17:44
Wat doen jullie toch moeilijk. Gewoon naar de blootcamping, nooit meer zorgen over je garderobe :bow:
Nee, maar wel meer antizonnebrand mee! Ik weet nog mijn eerste keer, fel zonnetje in Fr...🥵
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camper actief standby



Bericht door bupozaanstad »

Leuk dit soort "natuur campings" maar je moet wel eerst lid worden en een NFN kaart hebben want anders kan je buiten Nederland bijna nergens terecht, 9 van de 10 campings stellen de kaart verplicht. Dan toch maar een uurtje kleding rapen in de kast voor vertrek want met die € 60,40 kunnen we wel andere dingen doen ;-) ;-)

Het NFN-lidmaatschap loopt een kalenderjaar en wordt tot wederopzegging automatisch verlengd.
In 2020 betaal je € 30,20 per persoon.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Camper actief standby



Bericht door Bob Diesel »

En als het koud word

strak in het pak :?:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Camper actief standby



Bericht door Kroppie »

kleding is waarschijnlijk duurder dan zo,n abonnement, en het word niet smerig ook ,dus ook geen waskosten, :-B

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Camper actief standby



Bericht door gjvonk »

Bob Diesel schreef:En als het koud word

strak in het pak :?:
Nee hoor trui en schoenen aan: in Zuidwest Frankrijk loopt er een publiek fietspad langs de tennisbanen van het Naturisten resort La Jenny. Op een wat koud aanvoelende miezerregen dag besloten we een stuk te fietsen vanaf de Camping Municipal in Le Porge Ocean. Nietsvermoedend fietsten we langs een tennissend koppel: keurig nette witte tennisschoenen, en beiden een sweater. Verder niets. Leek een beetje op Fokke en SukkeAfbeelding.

Vind een naaktstrand heerlijk, begrijp me niet verkeerd. Maar in mijn blootje naar de bakker of slagerAfbeeldinghmmm vind ik toch iets minder.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Buscamper fan
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: Camper actief standby



Bericht door Janpinz »

Of in de restaurants 😱
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camper actief standby



Bericht door bupozaanstad »

Jos vuile kleding zal je daar niet hebben maar ze hebben bijna allemaal een wasmachine op de camping ;-)
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
panda58
Berichten: 706
Lid geworden op: zo 27 okt 2019, 20:15

Re: Camper actief standby



Bericht door panda58 »

Etenswaar wat langer houdbaar is blijft inde camper.
Verder hebben we een lijst wat we meenemen.
Nooit zoveel:kleding etenswaar voor 1 dag fietsen hondje en niet vergeten m n partner.
Camper staat op 7 km van ons huis,dus met uurtje zijn we weg.

Gr jan
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camper actief standby



Bericht door hurktoilet »

bupozaanstad schreef:
zo 14 jun 2020, 18:08
Leuk dit soort "natuur campings" maar je moet wel eerst lid worden en een NFN kaart hebben want anders kan je buiten Nederland bijna nergens terecht, 9 van de 10 campings stellen de kaart verplicht. Dan toch maar een uurtje kleding rapen in de kast voor vertrek want met die € 60,40 kunnen we wel andere dingen doen ;-) ;-)

Het NFN-lidmaatschap loopt een kalenderjaar en wordt tot wederopzegging automatisch verlengd.
In 2020 betaal je € 30,20 per persoon.
Zuid-Frankrijk campings zat waar je zonder NFN-kaart terecht kunt. Om die reden ook lang geen lid geweest. Nu toch maar een keer gedaan voor het geval we veel in Nederland zijn.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Camper actief standby



Bericht door iSonic »

Handdoeken en houdbare etenswaren blijven in de camper. Als ook beddengoed en dergelijke. Ieder een tas met kleren mee en wat eten en we kunnen. Als we een weekend of week gaan gaan de tassen zo de kastjes in. Hoeven we bij uitpakken maar vier bijna lege tassen mee te nemen en een volle wasmand.
Gebruikersavatar
ine
Berichten: 552
Lid geworden op: zo 09 okt 2005, 10:55

Re: Camper actief standby



Bericht door ine »

Camper staat naast de deur. 😁.
Keukenspullen,beddengoed, handdoeken, etc altijd in de camper. Regenjas, trui, idem. Dus even wat eetbaars kopen voor de eerste dag. Toilet art ook altijd in de camper. Toch nog ben ik ff bezig met de rest zoals medicatie, wat kleding en iedere keer toch weer kleding evenals te veel schoenen etc meegenomen die ik niet aan heb gehad. 😅. Ligt ook wel eens aan het weer wat we onderweg hadden.
Al met al ben ik toch een dagje bezig voor we eindelijk op pad kunnen.😎
nooit te oud;
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Camper actief standby



Bericht door AadenAnke »

Wij halen de camper en vullen deze binnen het uur! Inclusief het vullen van watertank, fietsen er op, koelkast vullen e.d. vandaag bij thuiskomst om 1700 uur koelkast leeg wasgoed zit in de was zak, binnen 20 minuten was hij leeg en gingen we de camper weer weg brengen. Korte broek e.d. blijven gewoon liggen donderdag gaan we weer!

Gr. Aad
Plaats reactie