Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Camperaapje »

appellover schreef:
ma 30 mar 2020, 14:01
Helaas blijft het zo dat de lekkerste dingen slecht voor je zijn .
Speculaasijs met warme amaretto, en slagroom vond het zo lekker maar mag het nooit meer hebben.
Droom er nog wel eens van.


Gr.
Ron
Klinkt verrukkelijk...waarom mag je het niet meer hebben?
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door hwendt »

Ik heb de frituurpan weer heerlijk met olie gevuld. Patat in de olie, kroketten en loempia in de Airfryer alle twee gelijk klaar. Airfryer is makkelijk met een broodje en of tosti te maken maar heb bakken moet toch in d olie hoor.

En ik hoor die dragers van mijn kist, en dat moment zal ooit komen, nu al klagen." Tering wat is die gozer zwaar.." Dan moet je op die kist letten. Kun je zien dat er iemand in ligt te schuddebuiken.. ha ha ha

Hugo :cheers:
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door appellover »

Nu tijd genoeg dus zal het uitleggen.
Was mijn eigen schuld ,mijn vrouw is er nog steeds kwaad om.
In Andorra ging ik nieuwe gasfles halen ,maar bij het uithalen haal ik mijn hand open .
Bloeden niet normaal ,maar beetje spuitpleister en niet zeuren ,na paar dagen werd het dik ,niet zeuren zal wel wesp geweest zijn.
Nou dat ging mis ,dus naar huis ,echt doodziek ,mijn vrouw heeft me naar ziekenhuis gebracht ,dacht ff een spuit en weer naar huis ,maar kreeg direkt een soort jurk aan en infuus met antibiotica. 10 dagen gelegen aan de antibiotica.
Bloedvergiftiging.
Van alles was aangetast ,u moet helaas openhartoperatie nieuwe hartkleppen,galblaas moet er uit ,lever aangetast dus nooit meer in uw leven een druppel alcohol.
Wat een toestand door lakoniek te zijn bij een wondje.
Die hartkleppen heb ik reeds,die galblaas moet nog uitgesteld door corona,en nooit meer een druppel alcohol ,mijn vrouw is ook maar direkt gestopt met de wijn.Dat is het positieve ,gestopt met alcohol !
Het sluipt er in als je niet meer werkt en dan hele winter op camping in de Algarve ,behoorlijk drankgebruik hoor bij de pensionadas,maar voor ons niet meer.


Met vriendelijke groet
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Camperaapje »

Ow jeetje!!! :DD wat erg!! en is dus vrij recent gebeurd? omdat de operatie is uitgesteld?
Dat kan je ook niet vermoeden dan....
Dan inderdaad maar liever geen alcohol meer....
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Cee Pee »

Dat drank bij penionado's hoort zou je bijna denken maar toen ik 16 jaar geleden stopte bij de marine heb ik me gelijk voorgenomen dat ik pas rond half tien savonds een biertje doe.
En ik moet zeggen dat me dat prima bevalt er zijn natuurlijk wel eens uitzonderingen maar daar maak ik geen gewoonte van.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door appellover »

Is ruim jaar geleden ,ik had geen zin meer in ziekenhuis na nieuwe hartkleppen ,ook 10 dagen in Elche.
Dus denk heb geen last van dus heb geen behoefte aan die dokter.
Maar hij sms’t u moet afspraak maken voor weer een endoscopie want de vorige is te lang geleden.
Dacht ,Spanje daar werkt het niet zo nauw,maar hier ook computers.
Die endoscopie is geweest maar nu kan ik geen afspraak meer maken voor resultaat ,mag ziekenhuis niet meer in.
Dus wachten tot corona voorbij is.


Gr.
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Camperaapje »

Komt vast goed...doe rustig aan dan maar en bedankt voor het delen...heftig zeg!
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Bob Diesel »

Cee Pee schreef:
ma 30 mar 2020, 15:22
Dat drank bij penionado's hoort zou je bijna denken maar toen ik 16 jaar geleden stopte bij de marine heb ik me gelijk voorgenomen dat ik pas rond half tien savonds een biertje doe.
En ik moet zeggen dat me dat prima bevalt er zijn natuurlijk wel eens uitzonderingen maar daar maak ik geen gewoonte van.
2 kinderen bij de Marine gehad :wink:
volgens hun :idea:
een lichte drinker daar is in de burgermaatschappij een alcohollist :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Roadboy
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 28 mar 2018, 14:47
Locatie: Midden Limburg

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Roadboy »

Cee Pee schreef:
ma 30 mar 2020, 15:22
Dat drank bij penionado's hoort zou je bijna denken maar toen ik 16 jaar geleden stopte bij de marine heb ik me gelijk voorgenomen dat ik pas rond half tien savonds een biertje doe.
En ik moet zeggen dat me dat prima bevalt er zijn natuurlijk wel eens uitzonderingen maar daar maak ik geen gewoonte van.
Zo heb ik ook besloten nog maar 1 glas per avond te drinken. Ik denk dat ik nu zo ongeveer in 2030 ben. :-B

Groet, Jo
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Cee Pee »

Op die manier wordt je wel héél oud.🤔
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Roadboy
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 28 mar 2018, 14:47
Locatie: Midden Limburg

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Roadboy »

Heb vanmiddag bij de Action een restantje gewichten gekocht om, buiten de gewone oefeningen, een beetje met gewichten te kunnen trainen want we moeten bij al dat stilzitten wel op ons lichaam passen.

Groet, Jo
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19103
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Aloys »

Dit weekend met een groep vrienden uit de omgeving aan een wedstrijd meegedaan! :wtf:

Waaaat? Tijdens de Corona-crisis??

Ja, ja. Dat wil zeggen: een radiowedstrijd. Zoveel mogelijk verbindingen maken met zoveel mogelijk landen, binnen 48 uur.
De wedstrijd begon om 01.00 uur zaterdagmorgen en duurde (door de zomertijd) tot 02.00 uur maandagmorgen.

Iedereen thuis achter zijn/haar eigen zender, via Whatssapp hielden we elkaar op de hoogte. In totaal maakte we een paar duizend verbindingen, persoonlijk had ik er 450.
Veel Russen en andere Oostblokkers, Italianen, Spanjaarden maar ook Afrika (Kaapverdische eilanden) Noord- en Zuid-Amerika, Midden-Oosten.
Gehoord maar helaas de verbinding niet gelukt: Japan, Nieuw-Zeeland, Indonesië.

Er is nog geen uitslag, dat duurt nog wel even: duizenden deelnemers sturen nu hun (elektronisch) logbestand in, dat gaat in de computer en dan worden die honderdduizende(!) verbindingen tegen elkaar gecontroleerd. Daar rollen dan uiteindelijk de winnaars uit. Omdat ik heb gehoord van grote stations met meer dan 5000(!) verbindingen binnen 48 uur weet ik zeker dat wij niet tot de winnaars zullen behoren! :D
Bij dit soort wedstrijden worden álle deelnemers, beginners met een waslijntje in de tuin en kampioenen met masten van soms wel 100m hoog, tegelijk op elkaar losgelaten :D . Meedoen, daar gaat het om!

Dit heb ik dus NIET, zie dat mannetje in de cirkel. Dit was een mast van ruim 100m hoog in Noord-Finland. De mast is helaas enkele jaren geleden, tijdens een winterstorm, tegen de vlakte gegaan...

Afbeelding

De leukste verbinding deze keer was met een bijzondere, vrouwelijke zendamateur: OE3LZA, de in Wenen/Oostenrijk woonachtige Laila Zaidan.
Ze heeft in Oostenrijk een eigen website: http://www.zaidan.at/
Laila Zaidan is de dochter van de Saoedische Sheik Ahmed Zaidan, HZ1HZ, ooit (in 1949) de eerste radioamateur in Saoedi Arabië.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door appellover »

We lachen er wel beetje om,maar ik woon hier aan de bejaardencosta in de winter ,maar toen ik in ziekenhuis in Elche lag had ik gesprek met nederlandse stagaire en die vertelde dat het groot probleem is.Veel ,vooral engelse senioren ,liggen hier met leverproblemen door overmatig drankgebruik.whisky en gin.
Heb 12 jaar overwinterd op camping in de Algarve ,als de koffietijd voorbij was begon het al,iedere middag happy hour ,jeu de boules een tafel met doos wijn (10 liter) die om 5 uur leeg was ,grootste lol hoor. Heel normaal doos wijn met kraantje in de voortent.
Is heel moeilijk om niet mee te doen ,doe niet zo ongezellig.
Ik en mijn vrouw deden net zo hard mee maar wel pas na half vijf.
Dan riepen ze al “ Ron,bijna half vijf hoor”.
Doordat je niet kon zien hoeveel je uit die doos tapte ging het lekker door ,op laatst haalden bij een wijncooperatie soms wel 10 dozen,12€ per doos van 10 liter.
Was een heel gezellige tijd hoor ,had het niet willen missen.
Met 20 man zalmforellen roken ,drankje erbij ,mooi weer ,leve de aow ,laat de armoe de pest maar krijgen, zongen we.


Met vriendelijke groet
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19103
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Aloys »

Zit je wel in het juiste topic Ron, dit ging over wat je nu thuis doet, uit verveling... :mrgreen:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Plaats reactie