3 campers gestolen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: 3 campers gestolen

Bericht door Kees_S »

Nee, daaraan is ook gedacht. Ze komen niet bij de achterkant want die schroef die daarvoor los moet is ten eerste beveiligd met een schroef met een speciaal bitje i.p.v. de standaard schroef en ten tweede nog een met een hardstalen kokertje met een slot. Ferme jongen die dat kan kraken in jouw 15 seconden. Nope dus.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8675
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: 3 campers gestolen

Bericht door seth_space »

Ik weet niet of jij ooit onder die zijde van het dashboard hebt gekeken ( ik neem even aan dat je een ducato hebt), maar die kabel loopt daar gewoon omhoog. Daar is vrij gemakkelijk bij te komen. Als je dat gaat aanpakken ( ook mogelijk) dan open je als alternatief de motorruimte waar die kabel naar de ECU loopt. Nog gemakkelijker misschien, je hebt dan wat meer kabellengte om mee te werken als "boef".
Een dief weet dat soort zaken blind te vinden.. maar vooruit er komt 10 seconden openen motorkap bij.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80398
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: 3 campers gestolen

Bericht door Dafluc »

Het lijkt me niet zinnig dezelfde discussie in twee topics te gaan voeren.
Hier de link naar het topic over dit onderwerp: viewtopic.php?f=3&t=8473044&start=14
Afbeelding
Gesloten