Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80392
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door Dafluc »

Ja. En die reactie is verwijderd. Dat hoef je hier inderdaad niet te melden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51274
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door Kroppie »

nee niet letterlijk, maar wel anders omschreven lijkt mij.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80392
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door Dafluc »

Ook. Dus wil of kun je het niet invullen? Prima. Staat ook nergens dat het moet. Maar je hoeft dat hier dan niet aan te geven of uit te leggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door B1gcheese »

Maar wat hebben we nu geleerd over onze eigen camper prioriteiten?
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Zijspan
Berichten: 2591
Lid geworden op: za 07 sep 2019, 11:58
Locatie: Zeeuwse land, Alentejo Portugal

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door Zijspan »

Ik leerde niets, wat er werd gevraagd wist ik wel, met Mn 2 meter ga ik niet in een busje passen, en ik wil een wc.
Een mooie Hymer 614SL om ons leven mooier te maken.
280
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 21 nov 2018, 10:51
Locatie: Voor steeldieven gevlucht naar Twente!

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door 280 »

Wat mooi gemaakt en ik snap dat je als respondent af en toe kiest voor iets wat het meest in de buurt komt, bv 20000 meer uitgeven voor een ruimere camper is wel veel als bedrag, je kan ook zeggen 30% van het uit te geven bedrag (dus ik koos voor dan maar een kleine camper)
Bij de laatste vraag had ik niet door dat je elk cijfer maar een keer mag gebruiken dus melding: Please don't select more than one response per column
Wat je nog kan toevoegen bij een camper enquête is of men nog apparaten heeft, dat is ook een indicatie van comfort misschien:
gasstel 1234 pits
gas oven of elektra
magnetron
koelkast gas/12v/220v of alleen huis type 220v
gas verwarming
gas/elektra boiler
airco

Succes met de studie, en wij hebben een oude grote goedkope camper zonder stuurbekrachtiging (dus je kan klagen over manoeuvreren) met douche en toilet, dat is echt onmisbaar wat een rust :bow: als iedereen zonder zeuren... :thumbup:
Als oud student methoden en technieken verwacht ik wel een spss grafiek en kendall rangcorrelatie τ :angel:
Gebruikersavatar
EefjeDonkerblauw
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 11 feb 2019, 21:31

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door EefjeDonkerblauw »

Cee Pee schreef:
ma 14 okt 2019, 19:01
Er staat ook een vraag hoelang je met zo'n heel klein campertje weg wil.
En dan zit er als antwoord niet bij dat je met zo'n ding zonder douche en toilet helemaal niet weg wil.
Dat is voor ons gewoon een vereiste.
Het gaat om vakantie, dus ik heb hier juist weer 'onbepaalde duur' ingevuld... Meertje om te wassen en gat in de grond als toilet is prima als ik verder nergens heen hoef. Zo zie je maar weer, mensen verschillen ;) Toch interessant voor OPs onderzoek neem ik aan.
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

KTManiac schreef:
ma 14 okt 2019, 19:15
Kroppie schreef:
ma 14 okt 2019, 19:13
geen zin om intevullen, hoef je hier toch niet te melden

jos
Kan wat gemist hebben, maar deed iemand dat dan?
Ingevuld overigens. :thumbup:
Bedankt KTManiac!
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

B1gcheese schreef:
ma 14 okt 2019, 16:52
Heb hem ingevuld, maar vond hem lastig. Je moet kiezen tussen caravan en camper, dat zijn totaal verschillende dingen. Twee buscampers vind ik niet representatief, geen semi integraal of integraal camper? En die laatste vraag is een soort Chinese puzzel :-B

Affijn, succes ermee.
De laatste vraag is inderdaad voor veel mensen een struikelblok maar voorkomt dat mensen overal 'heel belangrijk' aanduiden.
Ik werk samen met een bedrijf dat bezig is met een buscamper daarmee dat daar onze focus ligt.

Bedankt dat je hem hebt ingevuld!
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

280 schreef:
ma 14 okt 2019, 22:04
Wat mooi gemaakt en ik snap dat je als respondent af en toe kiest voor iets wat het meest in de buurt komt, bv 20000 meer uitgeven voor een ruimere camper is wel veel als bedrag, je kan ook zeggen 30% van het uit te geven bedrag (dus ik koos voor dan maar een kleine camper)
Bij de laatste vraag had ik niet door dat je elk cijfer maar een keer mag gebruiken dus melding: Please don't select more than one response per column
Wat je nog kan toevoegen bij een camper enquête is of men nog apparaten heeft, dat is ook een indicatie van comfort misschien:
gasstel 1234 pits
gas oven of elektra
magnetron
koelkast gas/12v/220v of alleen huis type 220v
gas verwarming
gas/elektra boiler
airco

Succes met de studie, en wij hebben een oude grote goedkope camper zonder stuurbekrachtiging (dus je kan klagen over manoeuvreren) met douche en toilet, dat is echt onmisbaar wat een rust :bow: als iedereen zonder zeuren... :thumbup:
Als oud student methoden en technieken verwacht ik wel een spss grafiek en kendall rangcorrelatie τ :angel:
Enorm bedankt voor het invullen en de tips!! :cheers:
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

Zijspan schreef:
ma 14 okt 2019, 20:01
Ik leerde niets, wat er werd gevraagd wist ik wel, met Mn 2 meter ga ik niet in een busje passen, en ik wil een wc.
Bedankt dat je hem hebt ingevuld, ik ben met mijn 1,93m ook niet echt gemaakt voor deze compacte buscampers, maar het is in samenspraak met een bedrijf dat ik dit onderzoek doe dus het is voor 'the bigger picture'.
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

B1gcheese schreef:
ma 14 okt 2019, 19:45
Maar wat hebben we nu geleerd over onze eigen camper prioriteiten?
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om hem in te vullen. Eventueel dat als je echt moet kiezen tussen prijs, toilet, douche,meer opslag,... welke dan toch op de eerste plaats komt?
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

Cee Pee schreef:
ma 14 okt 2019, 16:54
Ik heb het geprobeerd, maar als je alleen kunt kiezen tussen een kleine en een heel kleine camper ben ik snel klaar.
Bedankt voor het proberen Cee Pee! Het is een onderzoek in samen spraak met een bedrijf en kleine campers is hun doelgroep.
Maar ik snap dat het niet voor iedereen wat wils is!
MathieuG
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 11:12

Re: Kom meer te weten over je eigen camper prioriteiten!



Bericht door MathieuG »

Aloys schreef:
ma 14 okt 2019, 17:00
Ja, een "grote camper liefhebber" (1m90, 2meter?) is "bezig met een camper project" en vraagt op een Camperforum
als tweede vraag (na "bent u een vrouw, man of anders: ...") waar je voor kiest: een caravan of een camper? :crazy:

En als ik dan kies voor een caravan, dan moet ik vervolgens tóch allemaal vragen beantwoorden over campers! :D
Beste Aloys, ik begrijp dat dat een beetje verwarrend is, we willen bij die vraag uitzoeken waarom mensen dan toch voor een caravan kiezen boven een camper. Maar verder gaat het ons over de verschillen tussen een kleine camper zonder sanitaire voorzieningen en een groter model die deze wel bezit.
Toch bedankt voor het proberen!
Plaats reactie