Camperforumsticker-spotten

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Camperic »

Op zich een leuk idee, maar
Jan en Simonne schreef:
di 08 okt 2019, 10:55
Ik heb er absoluut geen behoefte aan, dat een ander op het internet gaat zetten, waar ik uithang.
Ik maak zelf wel uit aan wie ik dat vertel.
:thumbup: :cheers:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Evelynne
Berichten: 237
Lid geworden op: do 15 aug 2019, 19:27

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Evelynne »

Dag allemaal,
Staat er ergens vermeld dat je nummerplaten of types moet meedelen?
Staat er ergens dat je een foto moet posten? Dat heb ik niet geschreven of gevraagd. Ik denk dat jullie dat er allemaal zelf bij denken.
Wat is er mis met meedelen dat je op 8 oktober om 14u een camper hebt gezien op de E17 ter hoogte van Gent met een sticker? Weet iedereen dan onmiddellijk wie dat is? Ik denk niet dat er dan iemands privacy geschonden wordt.
Ik las overigens een onderwerp waarin iemand een nummerplaat met 7 tekens had gespot en die plaat duidelijk hier vermeld heeft. Ik denk dat dat eerder indruist tegen de privacy van de eigenaar van dat voertuig, die heeft daar ook niet om gevraagd.
Dus... gewoon melden waar en wanneer je een sticker spot zonder meer was en is het opzet.
Gr, Evelynne
PS: Mr.BenZzz = Mercedes-Benz L608D °1983
PPS: BenZzz = Bed en Zicht; de Zzz = aanduiding van slapen in een stripverhaal
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Dafluc »

Is ongeveer hetzelfde als hier melden dat je op de A2 vanmiddag bij Roosteren een mooie Malibu buscamper hebt gespot. Nou, daar zal de eigenaar last mee krijgen hoor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Camperforumsticker-spotten



Bericht door Zadowolony »

Nutteloos.....
Gebruikersavatar
Pats
Berichten: 44
Lid geworden op: za 09 mei 2015, 17:34
Locatie: onder de rook van Rotjeknor

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Pats »

Maar wie was dat dan op 8 oktober omstreeks 14.00 uur op de E17 ter hoogte van Gent ?? :lol3:
♪♪ the moment we"re living is now ♪♪
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Kroppie »

was ik het wel of was ik het niet?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Ceesz
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 09 nov 2011, 12:51
Locatie: Alkmaar

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Ceesz »

Jammer dat er zo wordt omgegaan met een leuk idee.
Heb je je zo uitgesloofd voor een mooie sticker.
Evelynne top geregeld hoor en bedankt voor de stickers.
Als de camper uit de stalling komt plak ik hem er gelijk op.

Een Campergroet aan allen,
Cees
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8369
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door EasyBee »

Precies, ik ben er blij mee. Goed idee en mooie uitvoering. Ik heb ze net binnen. :cheers:
Ik plak ze ook op alle twee de campers. En als ik op een camperplaats/camping/parkeerplaats iemand met zo'n sticker zie, knoop ik zeker even een praatje aan. Hoop dat dat nog wel mag. Maar de eerlijkheid gebiedt : dit soort taferelen als hieronder in de link, zit ik niet op te wachten. Iets naar beneden scrollen en je ziet wat ik bedoel. Foto met kenteken in beeld en dan melden waar, wanneer en hoe laat.
https://www.motor-forum.nl/threads/cent ... t-29294751
Ik ben lid van dat forum als motorrijder en heb daarom geen sticker gekocht en op mijn motor geplakt. Geen behoefte aan die flauwekul.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Abri079 »

Wat is het verschil tussen het plakken van zelfklevers op een camper en wel/niet op een motor?

Reagerend op reacties.
Jammer dat een door tal van camperaars gewaardeerd initiatief zo bejegend wordt.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8369
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door EasyBee »

Op de motor die motorforumsticker plakken, geeft het risico dat je gespot wordt en met foto en al vermeld wordt op motorforum.
Ik heb geen enkele behoefte er aan om gespot en vermeld te worden op motorforum. Dus koop ik die sticker niet.
Deze stickers heb ik wel gekocht, maar ik zit er niet op wachten met foto en tijd/plaats op een forum te staan.
Vandaar het verzoek om hier niet een zelfde soort actie op touw te zetten.

En wat Evelynne hierboven schrijft, kan ik het alleen maar mee eens zijn. Dus :thumbup: voor het idee en de uitvoering. :clap:
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Abri079 »

Helder, dank voor je uitleg.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Dafluc »

Voor alle duidelijkheid. Het idee was om te melden dat je bijvoorbeeld op de A2 om drie uur op 9 januari een camper met sticker hebt gespot. Of er een gezien hebt op een camperplaats. En dus zeker niet met foto en kenteken. De eigenaar zal weten dat het zijn camper was. Hij kan dan wel of niet reageren. Dus een berichtje terug in de vorm van 'ja, betrapt, dat was ik' of zo. Doet hij dat niet ook goed. Voor alle andere lezers blijft het volstrekt onduidelijk om wie het gaat. Geen Big Brother, geen enge toestanden, geen privacy die geschonden zal worden. Wel gewoon leuk onder elkaar voor de mensen die er aan mee willen doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Grumble
Berichten: 2047
Lid geworden op: ma 16 jan 2012, 22:21
Locatie: Eibergen

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door Grumble »

EasyBee schreef:
di 08 okt 2019, 22:18
Op de motor die motorforumsticker plakken, geeft het risico dat je gespot wordt en met foto en al vermeld wordt op motorforum.
Sterker nog: Je loopt het risico gespot te worden door Oom Agent en een prent te ontvangen als je de MF sticker op je kentekenplaat plakt :mrgreen:
sky2000
Berichten: 64
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 14:42
Locatie: Zuid-Nederland

Re: Camperforumsticker-spotten



Bericht door sky2000 »

Eigenlijk is die Camperforum sticker totaal overbodig voor Big Brother toestanden!
Plaats ik hier voortaan van elke camper die ik onderweg tegenkom (meestal zonder sticker) een foto met het kenteken goed zichtbaar en een vermelding van de locatie.

Ach ja, wat gaan ze nou nog meer verzinnen om er geen te hoeven kopen/kleven?

Edit: ik heb ondertussen mijn kenteken bedekt met een houtje
Plaats reactie