Camperforumsticker-verdeel-event?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Evelynne
Berichten: 237
Lid geworden op: do 15 aug 2019, 19:27

Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door Evelynne »

Dag allemaal,

Zoals ik in het Camperforumsticker-onderwerp al schreef, een nieuw onderwerp.

Wat me deze week te binnenschoot, waar ik even over nagedacht heb, wat ik nu in de groep ga gooien:
Misschien moeten we een "Camperforumsticker-verdeel-event" organiseren?

Het idee:
Volgende zondag kennen we de deelnemers, de kosten en de deelname.
In de week daaropvolgend moeten we kunnen overgaan tot de bestelling dus ik verwacht dat we de stickers dan wel eind september moeten hebben.
Wat als we bvb half oktober "iets" organiseren.
We zijn al met aardig wat en dan kunnen we elkaar alvast één keer ontmoeten dankzij de Camperforumsticker.
Wat dat "iets" dan is, dat gooi ik in de groep, daar mogen jullie over brainstormen, maar wel liefst ergens zo centraal mogelijk én gemakkelijk bereikbaar én op een tijdstip dat dit voor iedereen mogelijk is, bvb zaterdagnamiddag-avond...
Wat staat er op het programma: zeg het maar ... maar wie aanwezig is kan dan al de gereserveerde stickers ontvangen.

Terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat dit beter in een nieuw onderwerp past, om de bestellingen en het brainstormen gescheiden te houden.
de link:

Ik ben benieuwd, het lijkt me ook wel een ideaal onderwerp voor een zondag op het forum.
Gr, Evelynne
PS: Mr.BenZzz = Mercedes-Benz L608D °1983
PPS: BenZzz = Bed en Zicht; de Zzz = aanduiding van slapen in een stripverhaal
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door Dafluc »

Leuk idee. Wij zijn in oktober zelf onderweg. Dus het past voor ons niet in de planning. Ik krijg de stickers t.z.t. graag opgestuurd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22856
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door PaulBng »

Leuk. Ik hou dit in de gaten.

Prik gewoon zelf een weekend, anders gebeurt er niets.
Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 895
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door ekruijsse »

Zat op het programma de komende tijd, gaat hem voor mij niet worden...
Eugene
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door Cee Pee »

We staan nu net op de boot naar Griekenland en zijn voorlopig nog niet terug.
Dus voor mij ook graag de stickers via de post.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Evelynne
Berichten: 237
Lid geworden op: do 15 aug 2019, 19:27

Re: Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door Evelynne »

PaulBng schreef:
zo 08 sep 2019, 11:58
@ Paul: Misschien komen er wel leuke voorstellen met combinaties? Ik kan als Belg toch niet de hele Nederlandse activiteitenkalender kennen, of de interesses van elkeen. Maar stel bvb dat we dat in de buurt van Leiden (jouw locatie) zouden doen, dan zou ik dat kunnen combineren met een bezoek aan de musea, Rembrandt-jaar dacht ik.

Of in de buurt van Utrecht de Hollandse Waterlinie ontdekken, of shoppen in Breda of natuurpark Biesbosch nabij Dordrecht....
Misschien valt het te combineren met een bezoek aan De Wit Schijndel, ik lees hier dat velen nu en dan gaan rondneuzen, ik ben er zelf nog niet geweest.
Zoveel mogelijkheden. Voor iedereen valt er overal wel wat te ontdekken. Dorst en honger hebben we allemaal zo nu en dan.

Prikken? Heu .. 12 oktober?

@ allen: De regel is dat de stickers bij iedereen per post bezorgd worden, je hoeft dit dus niet als voorkeur te vermelden.
Gr, Evelynne
PS: Mr.BenZzz = Mercedes-Benz L608D °1983
PPS: BenZzz = Bed en Zicht; de Zzz = aanduiding van slapen in een stripverhaal
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22856
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Camperforumsticker-verdeel-event?



Bericht door PaulBng »

@Evelynne Wat ik bedoel is dat wanneer je een datum probeert te prikken dat zoveel mogelijk mensen kunnen, je over 3 maanden nog nergens bent.

Leiden is de mooiste stad van Nederland (ahum) maar kent geen camperplaatsen in de directe omgeving.

Schijndel kent een CP die zich hier prima voor leent. Het is van daar een kwartiertje fietsen naar die winkel.
Plaats reactie