Camperforumsticker: bestellen maar

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Kroppie »

voor mij helemaal geen, nog beter.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Becosemsaida
Berichten: 205
Lid geworden op: do 02 aug 2018, 12:54
Locatie: Portugal

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Becosemsaida »

Als het toch een metalen plaat word komt die dan met die plakzooi die er morgen afvalt vanwege de hitte of moet ik in mijn camper boren.. :bang: :bang: :bang:
Mag niet zo zwaar zijn hoor want ik zit al over mijn max gewicht. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Beco
Becosemsaida

Hymer B644, 1994
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door macfocus »

Ik ben gestopt met dit topci lezen èn trek me terug voor een stcker.

Wat een GEZEIK. Een hoop mensen hier hebben veel te veel tijd.

Sorry topicstarter, nothing personal.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
ellan vannin
Berichten: 1407
Lid geworden op: zo 09 feb 2014, 22:40
Locatie: Tongeren Belgie

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door ellan vannin »

ellan vannin schreef:
za 31 aug 2019, 14:14
Zoveel leden, zoveel meningen :-B
Op pagina 2 wist ik al dat dit zou gebeuren, vandaar in bedekte bewoordingen deze reactie geplaatst.
All4dogs
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door bupozaanstad »

janmetdoka schreef:
zo 01 sep 2019, 20:25
En wanneer vinden de heren van de ballotage iemand dan actief genoeg?
Het heeft helemaal geen pukkel met ballotage te maken, een forumlid is iemand die zich heeft geregistreerd op het forum ongeacht hoeveel berichten hij heeft, er zijn er genoeg die al jaren "forumlid"zijn maar die 1 of 2 berichten geschreven hebben en sommige geen berichten maar wel steeds online komen om te lezen. Prima voor mij dat is een geregistreerd forumlid.

Ik zeg het nog één keer een forumsticker is om elkaar duidelijk te maken dat je lid / geregistreerd bent op het forum en niet weg te geven aan willekeurige camperaars die nog nooit op het form zijn geweest of zich hebben geregistreerd, is het nou zo moeilijk te begrijpen ?? Het lijkt mij vrij simpel want anders was het een reclame sticker !!

Ach ik val in herhaling ik stop er mee en alle zegen voor die gene die een sticker willen ik hoef er geen.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Dafluc »

Nee, het is niet moeilijk te begrijpen. Ik snap helemaal wat je zegt. De eerste keer al. Maar misschien denkt degene die het initiatief heeft genomen er gewoon anders over. Het is niet zo dat hoe vaker je het zegt maakt dat iedereen het met je eens moet zijn. Laten we nou gewoon eens blij zijn met een leuke spontane actie. En accepteer dat een ander het anders doet.
Afbeelding
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door bupozaanstad »

@Janmetdoka
Je schrijft "omdat er iemand bang is zijn zin niet doorgedramd te krijgen"

Het heeft niets te maken met "zin doordrijven" maar met de intentie wat een forum sticker is, dat is geen reclame sticker die je aan Jan en Alleman weggeeft.

@Daflic
Je schrijft "Laten we nou gewoon eens blij zijn met een leuke spontane actie. En accepteer dat een ander het anders doet."

Helemaal mee eens het initiatief is prima maar zie mijn "woorden naar Janmetdoka"
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Dafluc »

Dan lees ik voor de vierde keer jouw mening. Ik probeer te zeggen dat iemand anders daar anders over kan en mag denken. Iemand doet iets. Zegt een ander dat het anders moet. Moet het daarom anders?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31858
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Bob Diesel »

Nee hoor .gewoon doen waar je zin in hebt

Vraag . :?:
Waarom is er ooit gestopt
Met de verspreiding van de nr plaat sticker :?:

De forumleiding zou dit initiatief eigenlijk moeten begeleiden en de stickers alleen op bestelling en betaling van de leden moeten verspreiden :idea:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1791
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door doov »

Wanneer komen de petjes?
Ik krijg altijd zo warm gevoel van de reacties op dit forum.
Ik wil jullie allemaal heel graag een keer ontmoeten.
isoplus
Berichten: 6339
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door isoplus »

Evelynne blijft bewonderingswaardig rustig, bescheiden en beschaafd dat verdient een pluim :thumbup:
Het camperforum zoals door Aloys bedoeld is bij de oprichting functioneert, er zijn veel lezers en schrijvers die samen problemen oplossen d.m.v. dit forum. :thumbup:
Waarom zou je achterop je camper een sticker moeten hebben waaruit blijkt dat jij deelneemt aan de discussies hier?
Soms kom je een terrein op rijden en kan je je niet aan de indruk onttrekken dat je niet erg welkom bent, zou een sticker dat veranderen?
Ik zelf heb geen behoefte om ingedeeld te worden bij een bepaalde groep d.m.v. een sticker of andere uitingen van gemeenschappelijkheid.
Een camper bezitten en gebruiken vind ik typisch iets voor individualisten :cheers:
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Cee Pee »

Oh is dat de reden dat elk initiatief door een paar lui finaal afgebroken wordt.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Kroppie »

wil iemand een sticker?, wel wat let hem/haar, er zijn bedrijven genoeg die stickers maken, en zo heb je ook niet allemaal dezelfde , geeft wat afwisseling.

wil iemand er geen ?, ook goed

allemaal problemen die in wezen geen probleem zijn.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie