Camper laten opknappen in Polen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
MCgrun
Berichten: 1
Lid geworden op: di 20 aug 2019, 10:33

Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door MCgrun »

Hallo,
Ik zit er aan te denken om een buscamper volledig op te laten knappen in Polen. Iemand ervaring hiermee / goede adressen?
Groet,
Maarten
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1402
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Camper laten opknappen in Polen



Bericht door rollercoaster »

Niet met een camper, wel met een oldtimer. In 2008 over laten spuiten in Polen voor 1200 euro inclusief transport heen en terug. Zag er perfect uit bij terugkomst, helaas na anderhalf jaar kwam de roest er al weer door. Niet goed gedaan dus, goedkoop werd duurkoop. Hier laten doen voor vier keer het dubbele, maar ziet er nu nog pico bello uit. Ik doe het nooit weer in Polen.
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
tatra6032
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 okt 2015, 12:35

Re: Camper laten opknappen in Polen



Bericht door tatra6032 »

Als je er niet alle dagen naast ga staan wordt het inderdaad veel goedkoper gedaan dan in Nederland, maar kwaliteit hopeloos. Nooit aan beginnen als je niet strak de regie kunt houden. Heb dit helaas ook met oldtimer ervaren.
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10186
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Camper laten opknappen in Polen



Bericht door Peter LMC »

Misschien in Marokko laten doen.
Neem je de stoel en gaat er bij zitten kijken.
Kun je precies zien wat ze doen.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door Vertrokken2 »

In India heb je de beste metaalwerkers.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door Abri079 »

De vreugde van de lage prijs is al vergeten als de irritatie van de slechte kwaliteit nog voortduurt.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13435
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door hathi »

En de tijden van goedkoop Polen,liggen ook al weer achter ons,ja ze hebben snel geleerd
Hans
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6328
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door Bas vd laar »

Er is nogal een verschil tussen alles dichtsmeren en spuiten of er allemaal nieuwe stukken inlassen en dan afwerken.
In Polen kunnen ze dat laatste ook prima, en goedkoper dan hier maar dan moet je er of inderdaad bijblijven of het bedrijf heel goed kennen en weten dat ze op de juiste manier werken.
Dit geldt uiteraard ook voor andere landen waar de lonen lager liggen dan hier, niet alleen Polen.
jepebe
Berichten: 1448
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door jepebe »

Grappig. Los van auto's, ik heb blind vertrouwen in mijn garage, heb ik de ervaring van erbovenop blijven staan met alle andere deskundigen....schilders, loodgieters, buschauffeurs, onderwijzers, etc. Zonder controle daalt het inspanningsniveau. Heeft m.i. niet zoveel met toonhoogte of land te maken
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
dedruivenplukker
Berichten: 7143
Lid geworden op: vr 13 mar 2009, 4:08

Re: Camper laten opknappen in Polen?



Bericht door dedruivenplukker »

HIER kan je lezen over een forumlid die een busje in Polen heeft laten inbouwen, ik dacht via een bemiddelaar in NL. Dat was geen succes verhaal. De levering duurde bijzonder lang en het busje was misschien wel een schadewagen en is na zes jaar afgekeurd, provisorisch opgeknapt en door verkocht. De inbouw zag er redelijk uit, dat dan weer wel…..
Zelf heb ik aan mijn camperlaten werken in Marokko, was voor mij ook net werk. Iedere dag op de fiets naar de garage om alles in de gaten te houden en aan te sturen. Kwaliteit van werken ligt meestal lager dan in Nl maar dat maakt de prijs weer goed. Het prijsverschil was groter dan de kosten van de omweg .
'89 VW T3-'94 MB 508D-'99 MB 1117 4x4
'02 TOYOTA Hi-ACE POP-TOP-'03 MB 409D '21 MB 410D-X
A,AND,AUS,B,BF,BG,BJ,BW,CH,CS,CZ,D,DDR,DK,
DZ,E,ET,F,GB,GBZ,GH,GR,H,HRP,I,L,LS,MA,MC,
MOC,MW,NAM,P,PL,RN,RO,RT,SD,
SLO,SK,TCH,TG,TR,YU,Z,ZA,ZW.
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan? - Mieke Telkamp
Plaats reactie