Vreemde review

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Vreemde review



Bericht door FrankJC »

Mickel Moen schreef:
wo 14 aug 2019, 0:11
Het modereren zal gebeuren volgens de regels die ze hanteren. Als ze zich bij het modereren niet aan de eigen regels houden heb je een punt.
Één van die regels van CC is dat er op de geplaatste foto's van cp's/campings geen personen herkenbaar in beeld mogen staan, als ik voor elke foto die daar niet aan voldoet 5,- euro krijg dan loop ik lekker binnen. En wat die review betreft; als de reviewer aangeeft dat de cp vol was en dat beloont met een 1 dan doet hij/zij de betreffende cp te kort en ik zie niet in waarom een moderator daar niet in zou mogen gummen.
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Vreemde review



Bericht door saagstree »

Raar dat negatieve Review gelijk word geplaatst.
Toen we 4 nieuwe banden lieten plaatsen en er één band steeds leeg liep (lek ventiel) met 6 maanden garantie weigerde het bedrijf het op te lossen.
Na melding dat als ze het niet oploste dan plaatste we een negatieve review nog geen reactie, we hebben toen gemeld dat je bij dat bedrijf niet om garantie moest zijn.
We kregen toen bericht dat ze de review eerst aan het bedrijf voor leggen en dan hadden ze 14 dagen om naar ons te reageren zo niet werd de review geplaatst, vonden we wel zo netjes.
Maar wij hoorde niets review geplaatst en pas toen kregen we reactie en geld terug daar we het ventiel ergens anders hadden laten repareren.
Ik wil hier mee zeggen geef eerst het bedrijf in ieder geval de kans te reageren voor het klakkeloos te plaatsen.
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Vreemde review



Bericht door Maranopreis »

Ik vind wel dat moderatie moet ingrijpen. De persoon in kwestie geeft zelf aan dat de CP vol was en hij er geen gebruik van heeft kunnen maken. Dan past het ook niet om een review te geven.
Voorts lijkt het wel of mijnheer gaat voor de zilveren beker
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Vreemde review



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Vreemde review



Bericht door TestCase »

Terecht dat ze bij CC zéér terughoudend modereren, ze zijn zelf niet op het moment ter plaatse. Ook wanneer mensen lovend zijn en toch een '5 ' geven, niet reageren met bedoelde u misschien een '7'?
Je krijgt dan snel onaardig (schelden) commentaar van reviewers.
Zelf lezen en interpreteren is mijn devies.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Vreemde review



Bericht door Cee Pee »

Maranopreis schreef:
wo 14 aug 2019, 8:22
Ik vind wel dat moderatie moet ingrijpen. De persoon in kwestie geeft zelf aan dat de CP vol was en hij er geen gebruik van heeft kunnen maken. Dan past het ook niet om een review te geven.
Voorts lijkt het wel of mijnheer gaat voor de zilveren beker
Als je zo'n soort review leest weet je toch precies hoe laat het is, de CP was vol dus het kan wel eens druk zijn vervolgens was de schrijver van die review er zelf niet geweest dus dat waardeoordeel kun je verder negeren.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Vreemde review



Bericht door Marco Polo »

Moet je zelf gaan nadenken Cor,
is misschien een beetje veel gevraagd :P
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Vreemde review



Bericht door Maranopreis »

Nou zelf denken lukt nog wel hoor 8-) maar dit soort reviews werkt vervuilend, weg ermee....
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Vreemde review



Bericht door Gino608D »

Ik denk dat de vrijwilligers van de NKC wel wat beters te doen hebben, tenzij je 100 euro per jaar wil gaan betalen voor toegang tot de app.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Vreemde review



Bericht door Dafluc »

Hee, wat een goed idee :idea: :angel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Vreemde review



Bericht door Gino608D »

Niet zo zeuren om iets wat praktisch gratis is ;-)
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Vreemde review



Bericht door Jan en Simonne »

"vrijwillig" is niet hetzelfde als "laat maar waaien".
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1066
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Vreemde review



Bericht door Don Esteban »

Ik ken de betreffende camperplaats maar al te goed. Ik fiets er 's zomers wel een overheen. Niet de goedkoopste CP maar je staat dan ook in een drukbezochte omgeving op loopafstand van de Middenlandse Zee en een zeer populaire boulevard. Als je verder kijkt dan je neus lang is, ga je in geval van 'completo' een nachtje gratis staan op een CP zonder faciliteiten bij Empuriabrava. Kom terug om 10 uur de volgende morgen en er is altijd wel weer een plekje vrijgekomen.
Om in de review de CP af te kraken met een 1 omdat het vol was, is zeer kortzichtig. Maar zoals Hurktoilet al schrijft: lees ook de andere reviews en je prikt er doorheen. Alleen jammer dat een paar van die 1en het algehele waarderingscijfer ten onrechte drukt.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13174
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Vreemde review



Bericht door AadenAnke »

Dat drukken van het algemene waarderingscijfer kan dan weer als gunstige bijwerking hebben dat er wat vaker een plaatsje vrij is :-B misschien is dat wel de bedoeling??? Soms is het ook een verplicht veld om in te vullen doe je het niet dan blijft de vraag voor een review komen.
Plaats reactie