Voortaan blurren!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Japie
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 15:18
Locatie: Staphorst
Contacteer:

Re: Voortaan blurren!



Bericht door Japie »

Aloys schreef:
di 23 jul 2019, 15:42
Ze kunnen dus via mijn kenteken aan mijn naam en adres komen? Vind ik niet schokkend, vroeger stond ik ook
gewoon in het telefoonboek. Ze kunnen onze auto ook zien rijden op straat, de auto fotograferen. En dan achter
onze NAW-gegevens komen.

Wat heeft blurren voor zin? Ik ben trots op mijn campertje, hij staat vaak op foto's in ons blog. Mét kenteken.
Ik ken het nu zelfs uit mijn hoofd: 8 KNH 47. Dat heeft een tijd geduurd want ik draaide die 8 en die 7 steeds
om... :D

En voor mijn adres, tel. nummer(s), inschrijving KvK, bankrekeningnummers etc. hoeven ze ook maar mijn blog
te kijken, het staat er allemaal op. Zélfs de BTW-nummers van Femma en mij, tevens onze BSN-nummers. Dié
heb ik dus zojuist even verwijderd, dat moest altijd nog eens. Maar ze hebben er jaaaaren opgestaan...
Ach met een eenmanszaak hanteert de belastingdienst je BSN nummer als BTW nummer. Hoe anoniem kun je zijn.
Wie achter de kudde aan loopt, loopt altijd in de stront.
Wie in de voetstappen van een ander treed, kan nooit als eerste aankomen.
http://www.trigade.nl
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8477
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Voortaan blurren!



Bericht door EasyBee »

En dat moet wettelijk binnenkort veranderen. Daar zijn ze dus druk mee, want iedere zelfstandige moet een nieuw niet herleidbaar nummer krijgen. Dan kan dat oude BTW nummer van je website en het nieuwe er op en staat je BSN nummer niet meer voor de hele wereld te zien.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3889
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Voortaan blurren!



Bericht door henk en lila »

Volgens mij is mijn BSN nummer gelijk aan mijn toenmalige vaste telefoonnummer. ::S
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1173
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Voortaan blurren!



Bericht door josé moncayo »

En altijd alles met je pasje betalen is ook niet
bevorderlijk voor je privė zaken.
Iedere betaling kan worden nagegaan.
Maar ook dat heeft niets met blurren te maken!

Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
Plaats reactie