Milieurestricties

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Milieurestricties



Bericht door macfocus »

Ik zie voor mijn hele reis 1 stad waar ik wellicht naar toe wil waar dat misschien wat lastig wordt (Odense, DK), de andere 2 (Kopenhagen/Malmö) rij ik langs of ligt heeeeel ver uit de buurt.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Arie55
Berichten: 5678
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: Milieurestricties



Bericht door Arie55 »

hurktoilet schreef:
di 16 jul 2019, 18:33

Heb even en snelle blik op die site geworpen, had de indruk dat die voor Frankrijk nog te weinig zones aangaf...
die site meldt alleen de steden. Frankrijk heeft gebieden waar een milieuzones zijn aangeduid i.g.v. weersomstandigheden https://www.milieustickervoorfrankrijk.nl/overzicht/ Dus als het warm, windstil en iemand kop staat er niet naar, kan je geeneens Frankrijk door. Althans bijna.

Arie
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8258
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Milieurestricties



Bericht door hurktoilet »

Die site geeft weer te veel gebieden als zone aan. Pyrenees-Atlantiques bijvoorbeeld vind ik geen officiële bron voor. Dacht even dat het toch klopte omdat Viamichelin het departement vermeldt, maar ook onze gewaardeerde kaartenboer blijkt zich op de gegevens van een vignettenwoekeraar te baseren.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Plaats reactie