disfunctioneren CBR

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
merallas
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 16 mar 2007, 1:04
Locatie: regio Delft
Contacteer:

disfunctioneren CBR

Bericht door merallas »

Het verwerken van 75+ rijbewijzen is erg vertraagd. 4 maanden voor het verlopen van mijn rijbewijs heb ik een doktersverklaring opgestuurd naar het CBR. Heb geen enkelel medische klacht die mijn rijvaardigheid beperkt. Er werd vermeld dat het 7 a 8 weken zou duren om de aanvraag te verwerken. Ruim na deze periode geinformeerd hoe het ermee stond. Het antwoord was dat de beloofde termijn niet gehaald kon worden en dat het nu wel 19!! weken kon duren. Te laat voor mij, omdat mijn rijbewijs dan verlopen is. De verzekering van mijn personenauto gemaild hoe zij er mee om zouden gaan als ik met een ambtelijk verlopen rijbewijs een schade zou melden. Zij antwoorden dat ik wat hun betreft tot mijn 76ste gewoon kon blijven doorrijden. Vervolgens Camperverzekerd aangeschreven. Helaas werd met een lang verhaal meegedeeld dat zij geen schade konden/mochten/wilden uitkeren als je met een ambtelijk verlopen rijbewijs de weg op gaat. Komt niet erg welwillend over wat mij betreft. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de ervaring van ander 75 plussers zijn die in deze molen zijn terechtgekomen
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27486
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: disfunctioneren CBR

Bericht door Marco Polo »

Loopt reeds een bescheiden actief topic over dit onderwerp.

viewtopic.php?f=1&t=8463318
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Re: disfunctioneren CBR

Bericht door Slag+J16 »

Dan ben ik kennelijk ontsnapt , want eind januari alles digitaal aangeleverd en na 5 maanden was er goedkeuring.
Echter tijdens deze 5 maanden, sta je machteloos in de wacht.
Maar de ,,tante , " die er nu overgaat, gaat kijken wat ze er aan kan doen, want ….. de oplossing laat kennelijk steeds langer op zich wachten,
groet,
Jan
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19175
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: disfunctioneren CBR

Bericht door Aloys »

Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten