Verkeerde camper geleverd

Algemene campervragen en -opmerkingen.
r3mc0
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 nov 2018, 14:44

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door r3mc0 »

Haha, wat een klein stukje groene gevelbekleding op de foto al niet kan doen :) Voor wie wat meer moeite heeft om de dealer te herkennen: stuur me gewoon even een pb. Enne... bedankt allemaal voor de positieve reacties!
r3mc0
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 nov 2018, 14:44

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door r3mc0 »

lukka63 schreef:
zo 24 nov 2019, 11:20
En geleverd met headup display ?
Heb ik eigenlijk niet op gelet. Zie er zelf ook niet echt de meerwaarde van in een camper. Maar na een volgend bezoek (camper wordt pas begin januari afgeleverd en staat zolang bij de dealer) laat ik het je weten!
Gebruikersavatar
Johny_Boy
Berichten: 225
Lid geworden op: do 22 sep 2016, 10:22
Locatie: Zuidwest Friesland
Contacteer:

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door Johny_Boy »

VTECMaster schreef:
zo 24 nov 2019, 15:30
Aan de foto kan je ook zie welke dealer het is :-B
Daar was mijn antwoord ook op gebaseerd ... :lol:
Vriendelijke groet,
John en Indy
Aslannala1234
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 10 nov 2019, 14:36

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door Aslannala1234 »

:DD jongens toch, is het zo hoe dit forum werkt? Ik zou bijna bang worden om hier iets te vragen als beginneling en wij gaan volgende maand onze camper pas bestellen, een integra 890qb. Dus we zitten met heel veel vragen en hopen erna op heel veel antw maar geen gezever over onozeliteiten hoor. Wees blij dat je elkaar kunt helpen zou ik zeggen. We hebben elkaar nodig hoor.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80416
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door Dafluc »

Er zijn een paar forumregels. Als gebruiker dien je je daaraan te houden. Eén van die regels is dat we hier geen camperbedrijven de hemel inprijzen of de grond in boren. Dus hier komen klagen over een bedrijf doen we niet op het forum. Voor ons is het namelijk niet te controleren of dat terecht is of niet. Omdat we niet willen dat iemand komt klagen, willen we ook niet dat je hier een bedrijf komt aanprijzen. Want als we het ene laten staan moeten we ook het andere laten staan. Vandaar is het hier zoals het is. Zo werkt dit forum inderdaad. En al heel lang. Voor ons zeker geen onnozeliteit (mooi woord trouwens). Wens jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe camper. En veel goede antwoorden op al jullie vragen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door FrankJC »

Aslannala1234 schreef:
ma 25 nov 2019, 11:42
Ik zou bijna bang worden om hier iets te vragen als beginneling en wij gaan volgende maand onze camper pas bestellen, een integra 890qb.
Leuk karretje en bang worden hoeft niet, wel bij aflevering controleren of alle wielen er onder zitten :mrgreen:
Aslannala1234
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 10 nov 2019, 14:36

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door Aslannala1234 »

Thanks, zullen we zeker doen, hoenlijk wel ja.
Gebruikersavatar
Ruud-572
Berichten: 1526
Lid geworden op: za 01 jun 2013, 10:02
Locatie: Koggenland

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door Ruud-572 »

Is ie inmiddels afgeleverd? Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen, en naar meer foto’s :P
Carado I-338, Fiat 160 pk automaat, model 2021

Ingeruild:
Hymer Exsis-572 (01-2013 - 09-2020)
r3mc0
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 nov 2018, 14:44

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door r3mc0 »

Ja, de camper is inmiddels afgeleverd en we zijn er pas een weekeinde mee op pad geweest. Paar kleine dingetjes ontdekt maar die worden door de dealer netjes opgepakt. Het is onze eerste camper maar ik ben nu al erg enthousiast over de nieuwe Ducato 9-speed automaat. Deze schakelt ongemerkt door de versnellingen. Afgezien van gewicht en vermogen vergelijkbaar met de DSG-automaat in mijn personenwagen. Als er specifieke vragen zijn over deze Knaus Van I 650 MEG of de Fiat motorisering wil ik deze graag op dit forum beantwoorden.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3264
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door B1gcheese »

Geen specifieke vragen, we zijn alleen gek op foto's hier :-B
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Ruud-572
Berichten: 1526
Lid geworden op: za 01 jun 2013, 10:02
Locatie: Koggenland

Re: Verkeerde camper geleverd



Bericht door Ruud-572 »

Heb jij eigenlijk de 140 of de 160 pk? Ik heb tijdens de Caravana met de nieuwe Fiat 140 pk motor gereden, en dat viel mij eerlijk gezegd toch een klein beetje tegen. Ik had daar stiekem toch iets meer van verwacht, meer power en ook iets minder luidruchtig. Hoe zijn jouw ervaringen?
Carado I-338, Fiat 160 pk automaat, model 2021

Ingeruild:
Hymer Exsis-572 (01-2013 - 09-2020)
Plaats reactie