server error Campercontact app

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8593
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: server error Campercontact app



Bericht door seth_space »

Vreemd ik heb een SM 'T 585 en los van het opnieuw inloggen heb ik daar geen probleem mee gehad.
Ik vermoed toch iets van een instelling of andere App die dwars ligt.
Ik heb wel vrij recent een update binnengekregen niveau security 1 februari 2019
Buildnumner :M1AJQ, T585xxu5csb1
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
ariedekreij
Berichten: 1230
Lid geworden op: vr 23 dec 2005, 17:29
Locatie: Alblasserdam

Re: server error Campercontact app



Bericht door ariedekreij »

Neem een Ipad dan werkt het altijd. Op mijn android telefoon werkte hij vorig jaar niet meer. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sindsdien werkt hij ook probleemloos op de telefoon
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8593
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: server error Campercontact app



Bericht door seth_space »

Nee hoor, iPad kent evengoed problemen. Voorbeeld https://www.nkc.nl/forum/nkc/feedback-v ... ?fromsso=1
Laat een ieder gewoon kiezen wat hij prettig vindt
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: server error Campercontact app



Bericht door dieseltje+ »

Ipad kopen voor een site/app die op het forum regelmatig genoemd word omdat er weer iets niet werkt..... :(
Lekker geen campercontact, werkt altijd!
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: server error Campercontact app



Bericht door Kroppie »

:-B :hug:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
rvpost
Berichten: 155
Lid geworden op: za 05 nov 2011, 12:08
Locatie: Ronse / België

Re: server error Campercontact app



Bericht door rvpost »

Mijn tablet staat op auto update en er zijn geen updates als ik hem laat checken. Nu build nr T585XXU4CRJA. Her en der zie ik op internet inderdaad de build die genoemt wordt, maar moet die dan handmatig installeren.
Gebruikersavatar
ariedekreij
Berichten: 1230
Lid geworden op: vr 23 dec 2005, 17:29
Locatie: Alblasserdam

Re: server error Campercontact app



Bericht door ariedekreij »

seth_space schreef:
zo 19 mei 2019, 18:21
Nee hoor, iPad kent evengoed problemen. Voorbeeld https://www.nkc.nl/forum/nkc/feedback-v ... ?fromsso=1
Laat een ieder gewoon kiezen wat hij prettig vindt
Je hebt helemaal gelijk. Vandaag stopte hij er bij mij mee en op de Ipad van mijn vrouw ook. Ik had IOS 12.1 maar na update naar 12.3 werkt het weer. Dus ja, ipads kunnen er ook last van hebben!
Gebruikersavatar
rvpost
Berichten: 155
Lid geworden op: za 05 nov 2011, 12:08
Locatie: Ronse / België

Re: server error Campercontact app



Bericht door rvpost »

De Campercontact app laat zelfs geen foto's zien als je niets download voor off-line gebruik. Of er nu een werkende Wifi of 4G verbinding is maakt niet uit, evenals de instelling Wifi of GSM netwerk gebruiken bij updaten.
Het lijkt er dus erg sterk op dat er een bug in de app zit en dat hij "denkt" dat er geen verbinding met internet is. Dat is dan zowel in de app zelf bij de camperplaatsen info.
Helaas nog altijd geen officiele reactie van de makers van de app.
Gebruikersavatar
rvpost
Berichten: 155
Lid geworden op: za 05 nov 2011, 12:08
Locatie: Ronse / België

Re: server error Campercontact app



Bericht door rvpost »

Vandaag van campercontact onderstaande ontvangen:

Vanwege een storing in de database was het niet mogelijk deze bij te werken. Dit is verholpen door onze ontwikkelaar. Mocht u nog problemen hebben met het updaten van de database adviseren wij om even overnieuw in te loggen. Dit kan in de app via Account > Persoonlijke gegevens > Uitloggen. Log daarna weer in met uw account (Mailadres + wachtwoord).Als u het wachtwoord niet meer weet kunt u via het inlog scherm op "Wachtwoord vergeten?" drukken om een nieuw wachtwoord aan te vragen.In sommige gevallen is het nodig de verbinding tussen de app en de database te herstellen, dit doet u door de app handmatig af te sluiten. Of het hele toestel te herstarten.

Uitgelogd en weer aangelogd en update uitgevoerd en heb nu een up-to-date versie die ook nog werkt :thumbup:
Plaats reactie