NKC lidmaatschap

Algemene campervragen en -opmerkingen.
kloppie
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 06 mar 2006, 16:31
Locatie: 3 B

NKC lidmaatschap

Bericht door kloppie »

Ben sinds 2009 lid en heb helaas de veranderingen in lidmaatschap niet in mij opgenoemen. daardoor kreeg ik als camperaars de camping gidsen.
onnodig en onzinnig, die gebruiken we niet. Liggen hier nieuw! voorstel aan NKC graag ruilen en of campergidsen sturen. Dat kon niet meer.
Lekkere service hoor. ben bereid € 6,00 te betalen, verschil tussen standaard en campergids 64 en 70

Antwoord wel erg fijn, zie quote hieronder van NKC

Wellicht kunt u dit jaar de gidsen van 2018 nog gebruiken want de content is niet veel anders dit jaar dus het grootste gedeelte van de inhoud van de gidsen is nog juist en wanneer u gebruik maakt van onze NKC Campercontact app heeft u de beschikking over informatie van 28582 Camperplaatsen in 55 landen. Lees hierover alles op onze website

Waarom dan niet 1 sturen en wel veel mensen er voor laten betalen?
Wie niet weg is, is gezien
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8595
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: nkc lidmaatschap

Bericht door seth_space »

Je hebt dus niet gereageerd op de communicatie destijds en geen keuze gemaakt en dus de standaard keuze gekregen/gehouden.
Lijkt me dus dat je dat voor volgend jaar wel goed doet.
Keuze 1 - Vrijheid betekent voor jou als camperaar dat je geen papieren gidsen gebruikt om camperplaatsen te zoeken. De app Campercontact met inmiddels meer dan 28 duizend camperplaatsen is jouw beste vriend op reis. Je kampeert zelden op campings en zeker nooit in het laagseizoen en hebt daarom ook geen kortingspas nodig.
Past dit bij jou? Kies dan het Basis lidmaatschap (€ 59,- per jaar).

Keuze 2 - Meestal reis je in het voor- en naseizoen. Je staat graag op campings, dus je kunt een kortingspas voor deze periodes goed gebruiken. In de gids die bij de kortingspas hoort, kun je de campings terugzoeken op papier. Wanneer je op camperplaatsen overnacht, gebruik je de app Campercontact om deze te zoeken.
Past deze omschrijving bij jou? Kies dan het Standaard lidmaatschap (€ 64,- per jaar).

Keuze 3 - Als camperaar betekent vrijheid voor jou dat je de keuze hebt uit een breed scala aan producten. Je profiteert van de kortingskaart voor campings in het laagseizoen, je gebruikt de gidsen met daarin 9 duizend camperplaatsen & de campings met korting en daarnaast gebruik je ook de app Campercontact.
Ben jij dit? Kies dan het Plus lidmaatschap (€ 70,- per jaar).

Wanneer en hoe geef je jouw keuze door?
Het is helaas niet meer mogelijk om je keuze voor 2019 te wijzigen. Mocht je onverhoopt geen keuze hebben gemaakt, dan ontvang je voor 2019 het Standaard lidmaatschap. Wanneer jij jouw lidmaatschap wilt wijzigen voor 2020, kan dat door contact op te nemen met de ledenadministratie via het contactformulier.
https://www.nkc.nl/lidmaatschap-op-maat/
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Ger en Loes
Berichten: 855
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 23:27
Locatie: West Brabant

Re: nkc lidmaatschap

Bericht door Ger en Loes »

Ook ik had geen keuze gemaakt en kreeg dus de boeken die ik niet wilde hebben. Kon niet omruilen, zelfs niet met bijbetaling. Vond ik ook slechte service. Ik was ervan uitgegaan dat ik bij niet reageren hetzelfde zou krijgen als de voorgaande jaren. Vond de keuzes ook niet echt duidelijk maar ik heb dus ook niet goed gelezen. Al met al niet klantvriendelijk van de NKC door te zeggen "dan gebruikt u de boeken van vorig jaar maar want wij ruilen niet om. "

groet

Ger
Het tegenovergestelde van "goedbedoeld" is ....."goed"
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door Premiumliner »

Dus..... als ik het goed begrijp is de NKC alleen klantvriendelijk als ze doen wat jullie vragen? :crazy:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: nkc lidmaatschap

Bericht door Camperic »

kloppie schreef:
do 09 mei 2019, 11:45
Ben sinds 2009 lid en heb helaas de veranderingen in lidmaatschap niet in mij opgenomen (...)
Lekkere service hoor.
Ger en Loes schreef:
do 09 mei 2019, 12:03
Ook ik had geen keuze gemaakt en kreeg dus de boeken die ik niet wilde hebben. (...) Vond ik ook slechte service. Ik was ervan uitgegaan dat ik bij niet reageren hetzelfde zou krijgen als de voorgaande jaren. Vond de keuzes ook niet echt duidelijk maar ik heb dus ook niet goed gelezen.
De aangekondigde veranderingen niet (goed) gelezen en geen keuze gemaakt, maar in plaats van hand in eigen boezem te steken met beschuldigende vinger naar NKC wijzen!?! :crazy:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door hwendt »

Is heel normaal in een vereniging dat de club, de dingen uitvoert die de leden vragen en of via een vergadering hebben besloten.
Leden zijn net als je klanten. Koning dus en die probeer je te helpen.
Ook als je per ongeluk iets niet juist heb gedaan , mag je best service verwachten en de nodige hulp van een vereniging waar sommige in 15 jaar toch een heleboel geld aan hebben betaald.. Maar ik begrijp dat voor sommige vriendelijkheid en service een vreemde bedoening is..
Gewoon lidmaatschap opzeggen een hoop geld in je zak houden die je aan van alles kan besteden.
Clubblad mis je niks aan kun je allemaal op internet vinden. Bijna alle info over elk product welke met campers te maken heeft is te vinden.

https://camper.startpagina.nl/

https://camper-bedrijven.startpagina.nl/

https://www.campersite.nl/camperbedrijv ... erdealers/

https://www.campersite.nl/camperbedrijven/

https://camperpunt.nl/

https://camperpunt.nl/apv-bepalingen-camper/

https://vrijecamperaars.nl
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door Premiumliner »

Maar natuurlijk! Die ongeveer 50.000 leden van de NKC zijn dat allemaal omdat dat lidmaatschap geen enkele waarde voor hen heeft! :wink: :cheers:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door doov »

Ieder voor zich maakt natuurlijk uit wat de voordelen van een lidmaatschap zijn. Nederlanders zijn nu graag lid van wat dan ook. Is cultureel bepaald.

Ik zie er helemaal niets in en met mij 65.000 andere camperisten :lol3:
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door FJM »

Wat fijn dat het helemaal geen verplichting is om lid te worden van de NKC.

Grappig om iedere keer te merken dat degene die het meeste commentaar hebben op de NKC geen lid ervan zijn. En dat is dan ook helemaal prima, maar houdt dan je commentaar ook gewoon voor je.
En als je lid bent van de NKC én je bent het niet eens met hoe zij hun vereniging runnen, dan is er een prima gremium om je wensen te ventileren: bij de vereniging zelf. Maar daar moet je wel wat voor doen natuurlijk (bv naar de vergadering rijden en het woord willen voeren) maar dat is voor veel leden te veel moeite.
Nee, dan lekker op een forum van je afroeptoeteren... want dat helpt dan, zekers te weten... :crazy:
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8595
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door seth_space »

Prima samenvatting!
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door hathi »

Ook ik krijg ieder jaar die boeken,omdat ik aangegeven heb,ze wel te willen blijven ontvangen, ik heb er al veel Camperaars blij mee gemaakt,hoofdzakelijk Duitse ,en nu weet je meteen waarom er zo veel Duitse toeristen naar NL komen :lol3: PS je hebt er hier wel enkele klagers bij hoor,wil je ze niet ,gooi ze bij het oud papier,zaak opgelost,of schenk ze ,je maakt er onderweg altijd vrienden mee
Hans
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door willemzon »

FJM ook ik vind dit een prima samenvatting.
Groeten
Willem.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
isoplus
Berichten: 6339
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door isoplus »

Het heeft weinig zin hier het serviceniveau van de Nkc af te kraken temeer omdat je zelf nalatig was en wij hier het kennelijke probleem maar van een kant horen.
Voegt niets toe en lost niets op.
Velen hebben het prima naar de hun zin bij de Nkc dat blijkt wel uit het aantal leden, ze zullen dus wel iets goed doen voor die leden.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: NKC lidmaatschap

Bericht door Aloys »

Inderdaad.

En je kunt alles wel op internet vinden, maar ik lees ook graag een tijdschrift. Zolang ik me dat kan veroorloven vallen
er hier elke maand weer een aantal interessante tijdschriften in de bus. Ik kijk er steeds weer naar uit! :D

Laten we er geen discussie van maken over verenigingen. Dat is volgens de forum-regels niet toegestaan!
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten