SOG probleem

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
tobytje
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 18 jan 2013, 23:22

SOG probleem



Bericht door tobytje »

Wij hebben een soh systeem op ons wc,nu bleef motortje draaien ook bij gesloten schuif, nu heb ik kabeltje door geknipt om het stil te krijgen. Weet iemand daar een oplossing voor.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Soh



Bericht door Cee Pee »

Je zult we SOG bedoelen.
Maar waarschijnlijk zit de microschakelaar bij de toiletklep niet meer helemaal correct.
Of het schroefje op het scharnierpunt van de hendel waar die klep mee bediend wordt zit wat los.
Dit alles is bereikbaar door het luik voor de cassette.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
WiSpi
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 10 aug 2010, 18:09
Locatie: De Liemers

Re: Sog probleem



Bericht door WiSpi »

Wij hadden ook continue last van dat microschakelaartje en loszittende bedrading. Een paar keer vernieuwd/verbeterd, maar het bleef een kwetsbaar geheel, die SOG. Uiteindelijk heb ik hem 'gedemonteerd' en dat bevalt goed. Toegevoegde waard was voor ons nihil.
Wim

Camper: Buscamper / Ducato 250 / 2007 / 3.0 liter motor
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9157
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Sog probleem



Bericht door gjvonk »

Bij mij blijkt ook de micro schakelaar voor problemen te zorgen, dus na de vakantie gaat er een nieuwe in.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Sog probleem



Bericht door Face »

Bij ons ook het probleem het microschakelaartje ging steeds los. De zaak geborgd met een tipje secondenlijm op het moertje van het schroefje die door de microschakelaar loopt om hem vast te zetten. Probleem opgelost.
Plaats reactie