Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Marco Polo »

Beetje powerplay dus over de ruggen van de stallingsklanten!?
Is die Tomassen dus net zo hufterig als de huurder van de loods.
Maar goed, iedereen heeft zijn bezit weer terug, da’s het belangrijkste.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Kroppie »

misschien niet ALLE lof maar toch wel lof, kijk hij is verkeerd begonnen heeft daarna, door wat voor oorzaak ook, ingezien dat dat zo niet kon, en toen meegewerkt aan een goede oplossing en naar wat ik begrepen heb, de mensen die verkeerd behandeld waren weer terug betaald, nou kom daar maar eens om tegenwoordig, ik vind het top van die man. :thumbup:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door seth_space »

Een afperser die al dan niet gedwongen het geld terug moet betalen heeft niet mijn respect in ieder geval. Nog minder respect verdient de eigenaar van het stallingsvedrijf. Dat is dus gewoon een nogal laffe oplichter.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Abri079 »

Een aantal mensen spreekt hier over afpersing. Tip. Lees artikel 317 Sr eens en realiseer u dat u zich begeeft op het glibberige pad van smaad/smaadschrift.
isoplus
Berichten: 6382
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door isoplus »

Met afpersing heeft dit geval niets te maken, wel met een loodseigenaar die een huurder heeft die zijn verplichtingen niet na komt en dat al langere tijd.
Er was dus nog maar een kleine kans om met de huurder tot een vergelijk te komen en dat is vervolgens gebeurd.
Ik vermoed dat ieder van u tenslotte zo'n zelfde maatregel zou hebben genomen was u de loodseigenaar geweest.
Voor schadeclaims moet men dus bij de stallinguitbater zijn en niet bij de eigenaar van de loods en ook alle slechte wensen en gevoelens horen op het bordje thuis van de uitbater.
Is een goede leer voor de volgende keer, onderzoek met wie je in zee gaat voordat je je camper gaat stallen. De loodseigenaar had ook kunnen wachten tot de zomervakantie, dan waren er pas echt gedupeerden geweest.
Wij gepensioneerden kunnen wel een weekje uitstel verdragen toch :wink:
willemzon
Berichten: 1756
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door willemzon »

Sorry hoor maar uw verhaal slaat echt werkeljk nergens op. Maar goed, dat is mijn mening.

Groeten willem.
Laatst gewijzigd door Dafluc op ma 11 mar 2019, 1:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door seth_space »

@abri79
Iemand die geld eist om je eigen bezit terug te geven is een afperser. In je artikel spreekt men nog over de dreiging met geweld.
Dat glibberige pad is door de eigen richting van de loods eigenaar ingezet. Die moet je aanspreken.
Hij heeft na het ultimatum van de Nkc jurist eieren voor zijn geld gekozen.
(zie nkc nieuwsbrief).
De man verdient en krijgt van mij geen greintje respect.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Cee Pee »

Hij had ook alles zomaar buiten kunnen zetten en dan had hij zijn loods leeg terug want wat er instond was niet van hem dus wegwezen met die zooi.

Dat heeft hij niet gedaan maar alle individuele eigenaars van de campers de gelegenheid gegeven om hun bezit op te halen.

En dat prijst hem.👍

Dat hij voorafgaand heeft geprobeerd toch nog wat van zijn centen te krijgen is op zich niet raar en toen uitkwam dat dit geen haalbare kaart bleek te zijn is de zaak netjes opgelost.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door FrankJC »

Misschien moet iemand de loods eigenaar influisteren om zelf een camperstalling te exploiteren :idea: dan is het zoeken naar een nieuw plekje voor de camperaars ook van de baan.
Claudia123
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 06 mar 2019, 14:45

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Claudia123 »

:lol: heb ik gedaan,hij begon er niet aan ,😂
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Abri079 »

@seth_space
Uw uitspraak klopt niet volgens dat wat in Nederland onder het Strafrecht valt. Anders was er vast aangifte geadviseerd door de advocaat van de NKC.
Dat u het wellicht afpersing vindt is iets anders dat mag. Het vervolgens op een forum opschrijven en iemand een afperser noemen valt op wat ik het glibberige pad van smaad/smaadschrift noem. Daarmee kunt u niet enkel uw zelf in problemen brengen maar ook de forumeigenaar/ beheerder als een opsporingsinstantie langskomt voor de gegevens van forumleden.
Mijn eerdere bericht was slechts een advies. Daar mag u mee doen wat u wilt. Dat is het mooie van Nederland. :wink:
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Dafluc »

Zullen we het hierbij laten? Zaak is opgelost en er blijven verschillende meningen over de gang van zaken. Klaar lijkt me.
Afbeelding
Claudia123
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 06 mar 2019, 14:45

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door Claudia123 »

Wat mij betreft ook dafluc.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Campers niet uit stalling Carivan wegens betalingsachterstand

Bericht door FrankJC »

Slotje :thumbup:
Gesloten