Kwaliteit van de Campercontact app

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24440
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door javanes »

Quote niet gebruiken om een eigen tekst in te voegen. :wink:
Wordt zo wat onduidelijk.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door Dafluc »

De eindhaakjes vergeten, ik heb het aangepast.
Afbeelding
Johan v V
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 27 feb 2013, 17:05
Locatie: Amersfoort

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door Johan v V »

Ik lees nogal eens (bijvoorbeeld in beoordelingen van camperplaatsen) dat een camperplaats deze naam niet zou verdienen omdat het ‘slechts’ een parkeerterrein is. Ook topicstarter lijkt dat te vinden. Dat vind ik kletskoek, ik heb al vaak op een parkeerterrein overnacht, meestal bevalt me dat prima! Anderen vinden het wellicht niet geschikt, maar dat betekent nog niet dat het de naam camperplaats niet mag dragen!

Ik vind wel dat de NKC véél alerter zou moeten omspringen met reacties. Zo kwam ik een CP tegen waar al diverse malen in de beoordeling was doorgegeven dat er WiFi was, maar die faciliteit was nog steeds niet vermeld. Ik vind dat de NKC soms erg amateuristisch te werk gaat (bezoek het forum van de NKC maar eens, dat is echt een zootje!!).

Overigens kun je van de NKC niet verwachten dat iedere aangemelde plek gecontroleerd wordt!
Gebruikersavatar
WiSpi
Berichten: 1107
Lid geworden op: di 10 aug 2010, 18:09
Locatie: De Liemers

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door WiSpi »

Ik lees ook het gemiddelde cijfer en de laatste reviews. Verder scroll ik door de reviews heen of er ook sprake is van overlast (jongeren) of verkeerslawaai. Wat mij betreft mogen de reviews die ouder zijn dan twee jaar ook wel weg. Geldt ook voor veel foto's. Een of twee goede overzichtsfoto's zijn voldoende. Een foto van bijvoorbeeld de sanizuil hoeft voor mij niet.

Soms zoek ik ook op de mogelijkheid om het legen van het toilet, maar als dat niet kan, legen we het toilet de volgende dag als we langs een CP rijden waar dat wel kan.

Wat ik mis is of er goede GSM verbinding op de CP is. Soms liggen de plekken heel mooi, maar dan kom je aan en dan is er geen bereik. Dat is voor ons wel een prioriteit.
Wim

Camper: Buscamper / Ducato 250 / 2007 / 3.0 liter motor
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door Marco Polo »

Dat kan, zelfs hier in NL, nog per provider verschillen.
Maar dit terzijde ;-)
Gebruikersavatar
ChristiaanvB
Berichten: 439
Lid geworden op: di 02 dec 2014, 20:12

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door ChristiaanvB »

k lees nogal eens (bijvoorbeeld in beoordelingen van camperplaatsen) dat een camperplaats deze naam niet zou verdienen omdat het ‘slechts’ een parkeerterrein is. Ook topicstarter lijkt dat te vinden. Dat vind ik kletskoek
Het ging mij er meer om, dat wanneer het echt alleen een parkeerterrein is, dus overnachten niet toegestaan, dan is het voor mij geen camperplaats. Maar we hadden het er al eerder over in deze discussie, gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. Ik weet wel dat bijvoorbeeld in Portugal de handhaving behoorlijk strenger is geworden. Men stopt met waarschuwingen en bekeurt gelijk omdat het grote (groeiende) aantal campers voor overlast begint te zorgen wanneer die overal en nergens gaan staan c.q. deze nemen het "brood" weg voor de commerciële camperplaatsen / campings.
----------------------
Groet, Christiaan
Roadcar 540
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door TestCase »


Johan v V schreef:Ik vind wel dat de NKC véél alerter zou moeten omspringen met reacties. Zo kwam ik een CP tegen waar al diverse malen in de beoordeling was doorgegeven dat er WiFi was, maar die faciliteit was nog steeds niet vermeld. Ik vind dat de NKC soms erg amateuristisch te werk gaat (bezoek het forum van de NKC maar eens, dat is echt een zootje!!).
Veel mensen maken de fout deze aanpassingen/verbeteringen in een beoordeling te zetten i.p.v. in een wijziging, iets lager op het scherm. Beoordelingen in CC worden volgens mij niet gelezen door NKC, wijzigingen zeker wel!


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Katwee
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 20:40

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door Katwee »

Ik gebruik de Campercontact app al heel wat jaren en ben er nog steeds dik tevreden mee, overal mankeerd wel iets aan.
Veel van deze kommentaren die ik hier lees vallen m.i. onder de categorie gezeik. (is mijn mening hoor)
Vraag me tevens af of deze mensen tevredener zouden hebben gecamperd zonder deze CC-app.

Gr. k2
Gr. K2
Gebruikersavatar
ChristiaanvB
Berichten: 439
Lid geworden op: di 02 dec 2014, 20:12

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door ChristiaanvB »

Veel van deze kommentaren die ik hier lees vallen m.i. onder de categorie gezeik.
De kommentaren heb ik meer gelezen als suggesties ter verbetering, positief bedoeld dus.
----------------------
Groet, Christiaan
Roadcar 540
Katwee
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 20:40

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door Katwee »

Die zijn er ook maar die bedoel ik niet :wink:
Laatst gewijzigd door Dafluc op vr 25 jan 2019, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Gr. K2
Gebruikersavatar
WiSpi
Berichten: 1107
Lid geworden op: di 10 aug 2010, 18:09
Locatie: De Liemers

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door WiSpi »

Ik ben ook van mening dat het allemaal positief bedoeld is. We zijn blij met de CC app, maar als hij het niet doet, op het moment dat hij het moet doen ("waar gaan we vanavond slapen?"), ja dan ........
Wim

Camper: Buscamper / Ducato 250 / 2007 / 3.0 liter motor
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door 't Busje »

Ook zonder app hebben we nooit een probleem gehad met het vinden van een overnachtingsplaats.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31860
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door Bob Diesel »

het zelfde
en vaak mooiere plekken ,waar je ook rustiger staat en slaapt
meestal alleen ,vinden wij niet erg
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Kwaliteit van de Campercontact app



Bericht door 't Busje »

Ik zou haast zeggen: hoe "allener", hoe beter.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Plaats reactie