Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
fred101060
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 29 mei 2009, 18:40
Locatie: Purmerend

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door fred101060 »

Lena,

Je hebt een pb van mij.

Fred
Fred die tegenwoordig met een T2 rondrijd.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door Bob Diesel »

bij de les Luc :wink:
DAT was de tip helemaal boven
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Lena411
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 jan 2019, 12:19

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door Lena411 »

Haha.....ok ok......misschien dan toch maar proberen via het forum te verkopen (op de juiste plek hier dan uiteraard).
Alleen dan moeten we wel nog even foto's gaan maken denk. Lijkt me wel zo fijn voor een geïnteresseerde.

Toch zijn we nog wel bedrijven/bemiddelaars aan het vergelijken. Althans.....dat proberen we dan :lol:

Achteraf blijkt dat ze hem bijna 2 jaar geleden hebben gekocht (februari 2017) ipv 1,5 jaar. Excuses voor het jokken: ik had het zelf verkeerd op mijn netvlies.
Voor de extra info die gevraagd werd: het is een (even spieken of ik het goed zeg) Burstner Travel Van 620G uit 2008. Hij wist de km-stand niet precies maar iig rond de 85.000.

Nou, en dan nu maar weer googlen naar een eventuele reeele verkoopprijs dan.
Als ik zo doorga ben ik dadelijk opeens per ongeluk een camper-expert jongens :lol:

Nogmaals bedankt allemaal! Ik blijf open voor eventuele pb's hoor! (altijd fijn als iemand me een bedrijf kan aanbevelen waar hij goeie ervaringen mee heeft oid)

Gr Lena
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door Face »

Dat jokken was voor een goed doel :bow:
DonCamillo
Berichten: 157
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 9:41
Locatie: Epe

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door DonCamillo »

Lena, is er misschien nog de advertentie (al of niet op papier) van 2 jaar geleden? Daar staan de specificaties en accessoires vast in (en misschien ook nog bruikbare foto's).
Misschien is het handig om je woonplaats (of daar waar de camper staat) te vermelden. Misschien is er wel een forumlid in de buurt die wil helpen met het aanmaken van een advertentie.
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door jepebe »

Wat je nog zou kunnen proberen, Lena, is iemand in je omgeving zoeken die niet direct met alle andere zorg te maken heeft die jullie nu hebben. Die persoon leg je de situatie uit. Hij of zij krijgt bv 500 € voor zijn hulp en probeert namens jullie de camper te verkopen. Op dit forum, op makrtplaats, of waar dan ook. Volgens mij zijn de meeste mensen die zich opgelicht voelen op makrtplaats de kopers en niet de verkopers!

Sterkte rtouwens met alles! Valt je rauw op t dak lijkt me...
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door B1gcheese »

Sterkte, ik ken dat soort situaties maar al te goed en ik kan me voorstellen dat je dit er niet bij kunt hebben. Daarom vind ik die laatste suggestie een goede.Moet wel iemand zijn die je kunt vertrouwen en die hier tijd aan kan besteden.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door peter »

Er zijn zgn campermakelaars. Van 1 specifieke heb ik een zeer goede indruk. Ik heb daar zelf al 2x een camper gekocht en verkocht . Je zet de camper op zijn terrein, hij neemt de verkoop uit handen, adverteert , ontvangt kopers en mocht hij een koper hebben overlegd hij met jou. Bij verkoop betaal je hem commissie.


Hij is eerlijk, no cure no pay, en zorgt voor de beste prijs voor jou. Stuur maar een pb als je dit zou willen.

En...... ik heb geen enkele band met hem anders dan dat hij mijn campers voor me verkocht heeft en ik via hem terugkocht


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
improvise, addept and overcome
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door Dafluc »

En waarom dit verhaal met naam dan niet als pb gestuurd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door peter »

wat een rare reactie. ik begrijp niet zo goed waarom je zo reageert en stel het ook niet echt op prijs.
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door jepebe »

Ik denk dat dafluc bedoelt dat als de topicstarter nu denkt: ja goed idee!, dat zij dan dat hier moet
Posten, dat jij dan moet reageren met een pb en dat zij dat dan weer moet lezen. Dit had in 1 slag gekund.
Laatst gewijzigd door jepebe op do 17 jan 2019, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door Dafluc »

Yep. Maar ik zal het uitleggen. Iemand vraagt ervaringen met bedrijven te sturen per pb. Vervolgens zeg jij dat je goede ervaringen hebt met een bedrijf en als ze die wil hebben dat ze erom kan vragen. Maar dat had ze dus al gedaan. Dus ik snap gewoon niet waarom je haar niet een pb stuurt met de naam van het bedrijf en je goede ervaringen. Want dat was de vraag. Dus jij mag mijn reactie raar vinden, ik snap die van jou niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door peter »

nou, dat is heel simpel.

mevrouw stelt een vraag.
ik wil haar helpen en stuur haar een reply. te lezen aan haar bericht is ze nieuw op dit forum en niet op de hoogte van het fenomeen persoonlijk bericht wanneer hier bedrijven genoemd worden. we zijn er namelijk niet om reclame te maken maar om elkaar te helpen.

ik geef haar dus de tip dat ik een campermakelaar, bemiddelaar ken bij wie ik twee keer een camper gekocht en verkocht heb en goede ervaring heb. mevrouw heeft even genoeg aan haar hoofd en als ze dit leest kan ze contact met me opnemen , ik geef haar de tip dit per PB te doen.

daarnaast is de vraag van mevrouw niet zo vreemd, deze komt vaker voor. wellicht dat een volgend lid die ook deze vraag heeft dit in de toekomst leest en hier ook iets aan heeft.

dat dus.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper betrouwbaar verkopen?



Bericht door B1gcheese »

Nog een idee voor de vraagsteller: waarom vraag je niet aan je vader waar de camper in onderhoud was? En dan kun je hem misschien bij die garage in consignatie laten verkopen, zij kennen de camper waarschijnlijk van binnen en buiten. Blijft er een centje hangen bij de garage voor de moeite maar heb je er zelf geen omkijken naar.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie