Boete Go Box waarschuwing

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door Kroppie »

ordnung muss sein, en zo hoort het, weet een ieder waar ie aan toe is.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dorsthorst
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door Dorsthorst »

Beste Lezers,

Ik heb me toch wel een klein beetje gestoord aan het commentaar van de heer (of Mevrouw?) Dafluc.
Iemand die als Moderator deelnemers van dit forum kan verwijderen als hij hun bijdrage niet passend vind, maar zelf wel kwetsende opmerkingen plaats
vind ik eigenlijk niet kunnen. Bovendien klopt zijn rekensom waarin hij mij (misplaatst) zuinig vind niet.
Je kunt tussentijds de Go-Box opwaarderen bij een tankstation, maar alleen met minimaal € 75,00 euro. Als je dat door 6 zou delen kom je op € 12,50 en
niet € 7,14......................

Meer energie wil ik er niet insteken, ik wilde camperaars waarschuwen voor het feit dat je heel snel een fout kunt maken en de zaak verkeerd inschatten en dat je dan niet hoeft te rekenen op clementie.
Dat ik in mijn boosheid de hele Oostenrijkse gemeenschap op een hoop heb geveegd en neergesabeld heb was niet terecht.
Maar ja, als je 4 keer belt om het op te lossen en je niet fatsoenlijk te woord wordt gestaan raak je langzaam op kookpunt...........
Groet Louis
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door Dafluc »

Je zou 50 euro overhouden schrijf je zelf. Dat is die 7,14 per persoon (ik en mijn 6 broers = 7:50). De rest zou zijn afgeschreven als tol. Mijn opmerking is niet kwetsend. Jij geeft anderen de schuld en ik zeg dat je die beter bij je zelf kunt zoeken. Dat mag, ook als je moderator bent. Los daarvan, bedankt voor de waarschuwing.
Afbeelding
fransien
Berichten: 117
Lid geworden op: di 09 feb 2016, 17:20

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door fransien »

Je opmerking is wel kwetsend en zinloos bovendien. Zegt genoeg over jou.
Veel plezier nog met je tijdverdrijf.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door Dafluc »

Dank je.
Afbeelding
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door FredV »

Dorsthorst schreef:Beste Lezers,

Dat ik in mijn boosheid de hele Oostenrijkse gemeenschap op een hoop heb geveegd en neergesabeld heb was niet terecht.
Maar ja, als je 4 keer belt om het op te lossen en je niet fatsoenlijk te woord wordt gestaan raak je langzaam op kookpunt..........
Er was laatst iemand in een ander topic die het hele CBR wilde neersabelen; en dat was niet in Oostenrijk.
Gelukkig is dat nu opgelost.
Knibbel
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door B1gcheese »

fransien schreef:
ma 15 okt 2018, 17:30
Je opmerking is wel kwetsend en zinloos bovendien. Zegt genoeg over jou.
Veel plezier nog met je tijdverdrijf.
Het siert Dafluc dat hij dit soort 'persoonlijke' berichtjes laat staan. Zo kwetsend was het nou ook weer niet.
Mijn conclusie is: ik ga volgend jaar die Deense tolbadge aanschaffen die ook in Oostenrijk te gebruiken is, gekoppeld aan mijn credit card. Ben ik van het hele geneuzel af van discussies aan de benzinepomp. Dank voor de waarschuwing.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door jurgenc »

Dat kan je ook met de gobox. Zelf betaal ik de go box met een Europese domiciliëring.
H20
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Boete Go Box waarschuwing



Bericht door B1gcheese »

Dan snap ik dat hele gedoe met die 75 euro niet, maar goed. De Deense badge is ook handig voor ons in Scandinavië, Oostenrijk is slechts 'bijvangst'. Dan liever een badge waar ik zoveel mogelijk landen mee door kan. En eentje die ze ook naar je huisadres sturen. Tak!
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie