HymerCamp stickers

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

HymerCamp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Aankomende week laat ik een groot vel stickers op transparant drukken.

Compleet nieuw opgebouwd voor op de alkoof en de achterzijde.

Het losse (knip en plakwerk) is hoe de sticker op de alkoof wordt samengesteld uit 4 delen. Hierbij heb ik rekening gehouden met het raster wat gelijk de hoek om gaat. Dit in tegenstelling van het origineel welke plotseling van donker naar licht gaat en over elkaar heen geplakt moet worden.
Met het delen van de kosten, komt een set ongeveer op 50 euro.
Wel even voor donderdag 13 september reageren.

Afbeelding

Heel waarschijnlijk ga ik ook de beide zijkanten opnieuw doen. Dat is nog niet zeker.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Ceesz
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 09 nov 2011, 12:51
Locatie: Alkmaar

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Ceesz »

Ja, die zijn mooi... :clap: :clap:
Wenedje
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 sep 2018, 9:59

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Wenedje »

Goedemorgen,

Ik heb wel interesse in deze sticker, heeft u ook een voorbeeld van de stickers op de deuren en spatborden?

Gr. Wendy
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Eigenlijk te laat.
Toch ben ik nog bezig en ook om de deuren en spatborden te laten maken. Hou dit topic in de gaten. Volgende week meer.
Ik moet nog een kleuropname maken van de originele "Brons/Goud" kleur.
Van de deursticker heb ik het onderste deel al bijna klaar.
Voorbeeld hieronder. Echter voor een geheel compleet stel stickers moet je wel snel op € 100,- gaan rekenen.
Afbeelding
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Wenedje
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 sep 2018, 9:59

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Wenedje »

Hallo Rudy,

Ik heb een privé bericht gestuurd. Ik hoop van je te horen! Het ziet er mooi uit zo voor de deuren!

Mvg Wendy
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Ik had het eerste voorbeeld niet helemaal goed gedaan en men is de boel gaan uitschalen. Dat kan natuurlijk niet omdat de maten moeten kloppen.
Mijn tweede inlevering is als het voorbeeld. Nu ook met de beide deuren en voorschermen er bij. Werd uiteindelijk best nog wel een kostbare grap, maar ik vind het wel mooi. Het komt volgende week vrijdag binnen als alles goed gaat. Hopen dat ik geen fouten heb gemaakt.

Afbeelding
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Wenedje
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 sep 2018, 9:59

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Wenedje »

Waren die de originele stickers en kleuren op je camper? Die van ons zien er anders uit, maar misschien hebben wij een ouder model...
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Dag Wendy,
Ik heb je in een PB eigenlijk alles al uit de doeken gedaan. Ik heb de sticker inderdaad aangepast naar mijn eigen kleur balken. Mijn camper is niet goud/brons meer maar anthraciet.
Ik heb de striping nu zo op mijn computer staan dat ik alle kleuren ervan kan maken en alle combinaties. Dat is nog wel even een uurtje werk natuurlijk.
De stickerset is niet meer op de markt te verkrijgen. In Engeland zit wel een firma, maar die verkoopt gewone plakletters met wat biesjes voor een hoop geld. Alleen de voorzijde kost daar dan al 28 pond. de zijkanten heeft men niet.
McVan had een aantal jaren geleden nog een set in de uitverkoop. € 265 euro!

Maar stuur eens een fotootje van jouw stickers.
Oh enne, de stickers staan in delen op 1 vel. Zo weinig mogelijk witruimte. De hoek van de voorkant is 52°. Het mooie er aan is dat als dit eenmaal op zijn plaats zit, het raster ook mooi in de hoek doorloopt. Origineel heeft men maar wat aangeknoeid en de boel over elkaar heen geplakt.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Wenedje
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 sep 2018, 9:59

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Wenedje »

Ik moet mijn bestanden eerst verkleinen, ik krijg ze er niet op.... Op dit moment wordt de camper / cabine onder handen genomen en daarna gaan we eens verder kijken. De opbouw heeft bij ons nog zijn oorspronkelijke kleur (zal uiteraard verkleurd zijn na 29 jaar)... Ik blijf meelezen en we (mijn man en ik) zijn benieuwd naar jou camper...
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Rechterzijde zit er op.
Bijlagen
IMG_20181006_170819.jpg
IMG_20181006_170819.jpg (160.72 KiB) 493 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Hoofdnoorman op ma 30 aug 2021, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6228
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Bas vd laar »

Hij ziet er weer strak uit!
Wat is er allemaal gedaan? Ik denk wielen, cabine, opbouw, wieldoppen, voorbumper?
Best wel wat of niet?
Gebruikersavatar
1934
Berichten: 241
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 5:39
Locatie: Onderweg

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door 1934 »

Ziet er top uit Rudy,als ik jouw camper zie ruik ik koffie :cheers: :hug:
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Bas vd laar schreef:
vr 05 okt 2018, 0:09
Hij ziet er weer strak uit!
Wat is er allemaal gedaan? Ik denk wielen, cabine, opbouw, wieldoppen, voorbumper?
Best wel wat of niet?
Nieuwe voorbumper en hoekrubbers, nieuwe radiateur, nieuwe koplampen (elektrisch verstelbaar), nieuwe voorruit en paravent, nieuwe wielloop rechtsvoor. Binnenschermen gelast, spiegels elektrisch verstelbaar gemaakt. Veel gespoten. Nieuw serviceluik en hierdoor 140 liter extra bergruimte gekregen. Nieuwe klerenkastindeling. Nieuw 92 liter extra kist onder de vloer bij mijn bed. Nieuwe aanrechtbekleding en schappen (met ingebouwde verlichting). TV verplaatst en de kabels van de schotel naar de andere kant. Bed 2 cm verlaagd en bedrand nog eens 3 cm. Gaat niet ten koste van de ruimte onder het bed. Elektrische vonkontsteking op de kookplaat.

Nog te doen. Reparatie douchevloer. Wat stickers. Ashoes linksvoor buiten. Apothekerskast( elektrisch openend). Wand panelen voorzien van skai. Nieuw wandpaneel (Isolatie) tussen matras en buitenwand. Nog een deel behangen rondom mijn bed. Eindelijk de binnenzijde van de alkoof behangen. De extra zonnepanelen monteren. Schotel nog rechtmaken en opnieuw afstellen. Nog wat stickers plakken. Nieuwe, diepere, besteklade met ingebouwde (oprolbare) snijplank maken. Verlichting in koelkast. Temperatuurmeter in koelkast. Gordijnen etc wassen. Camper uitmesten en poetsen.
Dus nog genoeg te doen. :-B En dan ben ik vast nog wat vergeten of komt er wel weer wat bij. Ook voor Hockey moet ik nog kijken of ik hem weer op een verhoging ga plaatsen of hem straks gewoon op de vloer laat. Maar ja, hij kijkt graag waar we rijden.

Overigens is Hockey nu aan het studeren voor stukadoor. Hij heeft vandaag al geoefend door de hoeklijsten uit de muren te knagen. Aan de ene zijde valt het wel te repareren, maar de kopse kant is gespachteld.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15350
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Hymer Camp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Het resultaat:
Bijlagen
Verkoop collage.jpg
Verkoop collage.jpg (280.8 KiB) 493 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Hoofdnoorman op ma 30 aug 2021, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie