Schafer camper Soesterberg

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6231
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Bas vd laar »

Een Amsterdammer met hoofdletters nog wel, toe maar
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Cee Pee »

Het moet toch indruk maken.:lol3:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door FredV »

Bas vd laar schreef:Een Amsterdammer met hoofdletters nog wel, toe maar
KICK-OUT Zwarte Piet heeft tot nu toe nog steeds ‘indruk’ gemaakt. En zijn ook met hun ‘vrienden’ bijzonder agressief in hun optreden.
Knibbel
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door B1gcheese »

Ik zat er al op te wachten, wanneer krijgen we de Zwarte Pieten discussie hier. De Wet van Godwin, maar dan op zijn Nederlands.
Succes daarmee, ik volg dit draadje even niet meer :wave:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Mathijs_
Berichten: 333
Lid geworden op: do 21 jun 2018, 17:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Mathijs_ »

FredV schreef:
za 13 okt 2018, 9:53
Bas vd laar schreef:Een Amsterdammer met hoofdletters nog wel, toe maar
KICK-OUT Zwarte Piet heeft tot nu toe nog steeds ‘indruk’ gemaakt. En zijn ook met hun ‘vrienden’ bijzonder agressief in hun optreden.
Dat heeft dan ook niks met echte Amsterdammers te maken;)

Maar dat je iemand die glas hard heeft staan liegen, want dat heeft de heer schafer, gaat verdedigen is raar.
Prima dat ze het jaren goed hebben gedaan. Maar de laatste periode hebben ze mensen bewust voor gelogen, door een jaar garantie mee te verkopen. Prima als je er mee wilt stroppen. Gooi je campers in de uitverkoop met de melding geen garantie. En trek dan de stekker er uit. Nu hielden ze een onzin verhaal op.
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »

krokodillentranen en grootspraak op internet.

als je zekerheid gehad zou willen hebben en sterker wilt staan bij bedrijfsbeeindiging koop dan een camper bij een bedrijf dat aangesloten is bij een branchevereniging die dit soort zaken kan afdekken. als je dat niet gedaan hebt en het gaat zoals hier niet goed kunnen we hele fora, en facebookgroepen, vol schrijven met onze mening. we vergeten allen dat bij de koop twee personen aanwezig waren. de verkoper en...... de koper.

ik constateer weinig zelfreflectie bij kopers (en niet kopers). dus, neem je verlies en lekker verder gaan met je camper.

enne......do not shoot this messenger :bang: :lol3:
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

Klopt, schafer gaf megakorting vlak voor de sluiting. En als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook meestal zo. Wij hebben dat risico bewust afgewogen en genomen. Gelukkig hebben wij fabrieksgarantie omdat de camper splinternieuw is. En hij had m ook keurig voor de garantie bij de fiat aangemeld.
Maar hij had best kunnen zeggen dat het opheffingsopruiming was, had onze keuze niet beïnvloed.
En we zijn super blij met de camper!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door FredV »

B1gcheese schreef:Ik zat er al op te wachten, wanneer krijgen we de Zwarte Pieten discussie hier. De Wet van Godwin, maar dan op zijn Nederlands.
Succes daarmee, ik volg dit draadje even niet meer :wave:
Ook niet stiekem?:lol1
Ik wilde hiermee zeker geen discussie uitlokken.
Het ging mij er alleen maar om een vergelijk te maken met iets met HOOFDLETTERS en het optreden met vrienden om dan ‘respect’ proberen af te dwingen. Misschien een ongelukkige keuze geweest. Maar als u zich gekwetst voelt. Mijn excuses.
Knibbel
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51119
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Kroppie »

met een himer moet je natuurlijk wel wat vaker naar een dealer. :bang: :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Hannus
Berichten: 323
Lid geworden op: di 08 mar 2005, 13:05
Locatie: Tampoloeria.

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Hannus »

Ik vind het een volkomen asociale gedachten gang dat als iemand bij een groot bedrijf een camper koopt en een jaar garantie wordt beloofd dat je de koper dan aan gaat vallen en roept, had je maar dit, en had je maar dat.
Controleer je ook de verzekering van je vliegtuig als je gaat vliegen. Sommige zaken zijn niet zo makkelijk als dat men doet voor komen. Mensen van dit bedrijf hebben alle ervaring hoe een nieuwe BV op te zetten, de oude te laten klappen en de schulden bij hun klanten te laten liggen..
Heb je de foto van de villa villa van de eigenaar gezien, Er staan meerder BV's op zijn naam, dan de belofte van garantie terwijl hij al wist dat de toko gaat sluiten. ?
Er waren toch echt wel meer mogelijkheden om je klanten te helpen. Het stinkt gewoon naar oplichting. Dus klaag de koper niet aan maar veroordeel de verkoper, Dat is de boef.
In verband met vogelgriep niet voeren

Hannus lid van de Order Der Schijtheiligen
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

Bridge schreef:we hebben ook een camper gekocht bij Schafer
voor garantie kun je gewoon naar de dichtbij zijnde dealer deze helpt je.
of als je weet waar schafer hem vandaan heeft daar ff aankloppen

wij rijden hymer

de onze komt van Moser in Mainz (koffie en een monteur staat daar klaar)
mobildrome in roosendaal helpen ons ook fantastisch
Ook onze Hymer komt van oorsprong uit Duitsland bij Moser vandaan. Hebben al begrepen dat we bij elke Hymer dealer terecht kunnen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »

Hannus schreef:
wo 24 okt 2018, 14:27
Ik vind het een volkomen asociale gedachten gang dat als iemand bij een groot bedrijf een camper koopt en een jaar garantie wordt beloofd dat je de koper dan aan gaat vallen en roept, had je maar dit, en had je maar dat.
Controleer je ook de verzekering van je vliegtuig als je gaat vliegen. Sommige zaken zijn niet zo makkelijk als dat men doet voor komen. Mensen van dit bedrijf hebben alle ervaring hoe een nieuwe BV op te zetten, de oude te laten klappen en de schulden bij hun klanten te laten liggen..
Heb je de foto van de villa villa van de eigenaar gezien, Er staan meerder BV's op zijn naam, dan de belofte van garantie terwijl hij al wist dat de toko gaat sluiten. ?
Er waren toch echt wel meer mogelijkheden om je klanten te helpen. Het stinkt gewoon naar oplichting. Dus klaag de koper niet aan maar veroordeel de verkoper, Dat is de boef.
nee, ik controleer de verzekering van mijn vliegtuig niet. wel zou ik, als ik geen camper had, boeken bij een reisbureau dat aangesloten is bij een organisatie die garant staat voor service na bedrijfsbeeindiging.
zo zou ik, als ik garantie zou willen, ook een camper kopen bij een bovag aangesloten bedrijf. gelukkig staat hymer garant en kan de garantie daar uitgevoerd worden.
Laatst gewijzigd door Aloys op wo 24 okt 2018, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Peter, je had bbc-codes uitgezet. Maar dan moet je niet gaan quoten, want dan wordt het een rommeltje! Ik heb BBCodes dus weer aangezet...
Ruud Adam
Berichten: 1942
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:57
Locatie: Amsterdam

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Ruud Adam »

Maak je geen illusies.
Zelfs als je zeker denkt te weten dat je alles goed geregeld hebt, dan kun je nog voor verrassingen komen te staan.
Denk je dat de ANVR altijd jouw sores gaat oplossen als er iets mis gaat met je reis? Dream on!

Als blijkt dat deze dealer met het praatje 'we gaan verbouwen en daarom moet alles weg' de werkelijke reden 'we stoppen ermee' verdoezeld, dan kun je je daar nauwelijks tegen indekken.
Mocht het inderdaad zo zijn, dan is de dealer ten eerste een enorme hufter en ten tweede weet hij ook wel dat de meeste consumenten geen zaak tegen hem zullen aanspannen. Te meer omdat alles - mocht het zo zijn - enorm moeilijk te bewijzen valt. Het is ook nog eens 'n complex verhaal.

Goed zou zijn als de NKC zich hier voor in zou zetten, maar van deze suffe gezelligheids-vereniging waar elk stukje daadkracht ontbreekt, hoef je op dit vlak niets te verwachten.
Laatst gewijzigd door Dafluc op do 25 okt 2018, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Gebruik knop Plaats reactie aub.
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »

:bang: :bang: :bang:
De Nkc.
Daar komen nog meer frustraties
Gesloten