Schafer camper Soesterberg

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door B1gcheese »

Ik las hem ook net. Vraag me af naar welk forum verwezen wordt, kan haast niet dit forum zijn.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6231
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Bas vd laar »

Kan overal zijn ,hoeft niet op dit forum te zijn, als er iets is wordt het altijd uitvergroot en ongenuanceerd op internet geknald.
Als mensen hun zin niet krijgen wordt een bedrijf al aan de schandpaal genageld met een of ander kletsverhaal op internet,vaak compleet verzonnen, puur en alleen uit rancune.
Als bedrijf sta je altijd al met 1-0 achter.

Bij mijn vorige werkgever zag ik ook de grootste lulverhalen op internet voorbij komen, compleet verzonnen omdat men vond dat men ergens recht op had, altijd maar "Ja maar ik heb recht op" met een grote bek.
Zelf wist je dan hoe de vork in de steel zat en ik was vaak verbaasd wat er allemaal uit de pen van deze mensen kwam en iedereen op het forum alles maar klakkeloos voor waarheid aannemen en met juridische "tips" komen.
Als je dan als bedrijf reageerde dat de vork toch iets anders in de steel zat werd je gewoon belachelijk gemaakt en niet geloofd, aan hoor en wederhoor hebben ze een broertje dood, je bent bij voorbaat al veroordeeld en het heeft dus geen enkele zin om je eigen zegje te doen.
lassche
Berichten: 976
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door lassche »

Dat kan wel wezen. Maar dit bedrijf houdt uitverkoop onder het mom van nieuwbouw. En sluit daarna de tent. Ze wisten bij voorbaat dat ze garantieaanspraken niet na gingen komen. Je wordt als koper willens en wetens belazerd. Dan mag je wat mij betreft aan de schandpaal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6231
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Bas vd laar »

Ik lees toch echt in het NKC artikel dat de garantie nog geldig is, de vraag is waar je garantie op hebt, daar kunnen de meningen nogal eens over verschillen!
Klanten menen namelijk nogal eens dat er werkelijk overal garantie op zit terwijl dat vaak helemaal niet zo is.
We zullen zien.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Cee Pee »

Een verhaal heeft altijd twee kanten.
En we horen er hier maar één.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
improvise, addept and overcome
Jan Hester
Berichten: 10864
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:09
Locatie: Amsterdam

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Jan Hester »

Bas, ze zijn gestopt en wijzen alle claims af. De telefoon wordt niet opgenomen en een aangetekende brief wordt niet beantwoord. Ik ga er snel eens langs om met de heren Shafer tot een oplossing te komen. Nogmaals ik ben eerder normaal door ze behandeld, nu voel ik me op z’n Amsterdams gezegd genaaid en dat gaat net iets te ver.
Jan Hester Amsterdam
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6231
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Bas vd laar »

Het gesprek aan gaan face to face is inderdaad altijd het beste, als men allebei dan redelijk is is er vaak snel een oplossing.
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »

Jan Hester schreef:Bas, ze zijn gestopt en wijzen alle claims af. De telefoon wordt niet opgenomen en een aangetekende brief wordt niet beantwoord. Ik ga er snel eens langs om met de heren Shafer tot een oplossing te komen. Nogmaals ik ben eerder normaal door ze behandeld, nu voel ik me op z’n Amsterdams gezegd genaaid en dat gaat net iets te ver.
Zou voldoende honden koekjes of een goede pakwerker meenemen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
improvise, addept and overcome
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

@peter Weet je onder welke naam ze weer campers verkopen op dit moment?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51120
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Kroppie »

jij wel?, meld het hier dan, zonder een beoordeling te geven kan die naam m.i. gewoon genoemd worden.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

Nee, ik niet. Zie dat de opmerking van Peter hierover ook weggehaald is.....
Overcamp
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 03 okt 2018, 6:44

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Overcamp »

Ik zie dat er meerdere gedupeerden zijn van Schäfer campers. Ook ik ben de dupe van het (bewust en opzettelijk) uitstellen van garantiewerkzaamheden.
Dit valt mijns inziens onder oplichting.
Is het een idee om gezamenlijk juridische stappen te ondernemen?
Ik ben tenminste niet van plan het hierbij te laten zitten!
Jan Hester
Berichten: 10864
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:09
Locatie: Amsterdam

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Jan Hester »

maar hoe gaan we dit doen ?
Jan Hester Amsterdam
Gesloten