Schafer camper Soesterberg

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door jielus »

Ik hoop in ieder geval niet op dit forum!
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door B1gcheese »

Ik ga er van uit dat de moderators dit draadje op de voet volgen en gummen als er uit de bocht gevlogen wordt.
Er zijn voldoende andere mogelijkheden om je online te verenigen, begin eens een Facebook groepje ofzo.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80399
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Dafluc »

Normaal gaat het op het forum niet over bedrijven, dat staat in de forumregels. De bijzondere situatie doet zich echter voor dat dit bedrijf van mening is dat het opgeheven is. Van enige schade door berichten hier zou daarom geen sprake meer kunnen zijn.
Goed idee, van die facebookgroep. Een link naar die fb-pagina hier plaatsen mag. Kun je daar met gelijkgestemden verder praten en samen actie ondernemen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

Moet je wel facebook hebben,zit er principieel niet bij....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door jielus »

Mag ik vragen waarom? 1 miljard mensen kunnen toch niet allemaal fout zijn?
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

Behoeft geen toelichting. Google maar op facebook en privacy. Ligt voor de hand.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »

ach, je gaat hier anders ook bijzonder makkelijk om met de privacy van de camperverkoper.

lijkt me inderdaad verstandig dat dit soort onzin nu stopt. als je daar een camper gekocht hebt en je bent niet tevreden of men doet dingen die volgens jou niet kunnen ga daar dan eerst eens praten. kom je er dan niet uit ga je, als je het waard vindt, de rechtsgang zoeken of een belangenvereniging zoals de nkc opzoeken.
het heeft m.i. weinig tot geen zin om elkaar hier een beetje op te gaan juinen over allerlei veronderstellingen over deze camperverkoper.

ik begrijp ook niet zo goed waarom de moderators dit toestaan. ik dacht dat een van de regels op dit forum al jaren is dat we niet over camperverkopers schrijven.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80399
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Dafluc »

Dan heb je mijn bericht hierboven daarover blijkbaar niet gelezen. Om het probleem van een ander af te doen als onzin is natuurlijk gemakkelijk. Blijft over dat het forum niet de aangewezen plek is voor het organiseren van verdere actie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 895
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door ekruijsse »

Alle reageerders hier beschikken in ieder geval over internet, dus als nu één van de gedupeerden z'n vinger opsteekt zou er via persoonlijke berichten aan die persoon toch per email verder kunnen worden gefilosofeerd over eventuele vervolgacties? Zou er persoonlijk ook niet blij van worden als koper op een zijspoor te worden gerangeerd.
Eugene
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door peter »

Dafluc schreef:Dan heb je mijn bericht hierboven daarover blijkbaar niet gelezen. Om het probleem van een ander af te doen als onzin is natuurlijk gemakkelijk. Blijft over dat het forum niet de aangewezen plek is voor het organiseren van verdere actie.
Dat heb ik zeker wel gelezen.
Hetgeen ik als onzin bestempel is naming & shaming van de camperverkoper. Dat hoort hier niet thuis.
Over de problemen heb ik geen oordeel .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
improvise, addept and overcome
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80399
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Dafluc »

Ik denk dat ik duidelijk was in mijn uitleg. Maar je mag er natuurlijk een andere mening over hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door B1gcheese »

Zadowolony schreef:
za 06 okt 2018, 10:59
Behoeft geen toelichting. Google maar op facebook en privacy. Ligt voor de hand.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Je zit uit principe niet op Facebook maar je gebruik wel Google. Dat vind ik dan weer niet voor de hand liggend :lol3:
FB was maar een suggestie, er zijn nog zoveel andere mogelijkheden.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Zadowolony »

Google is inmiddels een werkwoord, je kan ook andere zoekmachines gebruiken om te “googlen ”


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Jan Hester
Berichten: 10864
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:09
Locatie: Amsterdam

Re: Schafer camper Soesterberg

Bericht door Jan Hester »

Schafer jr gesproken en gevraagd waarom hij niet op mijn schriftelijke klachten omtrent garantie reageert. Hij heeft geen monteur meer en wil er wel zelf naar kijken en erbij zeggende dat hij geen verstand van technische zaken heeft. Heeft dus weinig zin. De BV wordt opgeheven binnenkort, dus einde verhaal. Jammer voor hem en voor mij, maar als hij een nieuwe camperverkoop zaak opricht, dan komt hij wel een AMSTERDAMMER tegen............met veel vrienden
Jan Hester Amsterdam
Gesloten