Kosten camperplaats

Algemene campervragen en -opmerkingen.
bello1942
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 20 jun 2014, 23:20

Kosten camperplaats



Bericht door bello1942 »

Beste medecamperaars, wat een verrassing in Kalkar kampeerplaats kosten 4 euro staat ook in Nkc komt 's, avonds een man hij zegt heeft u al betaald nee zeiden wij dan kunt u ook aan mij betalen 7.50 euro wat zeggen wij ja ik ben de nieuwe eigenaar nou bedankt en dit maken wij vaker mee.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Kroppie »

u maakt vaker een nieuwe eigenaar mee,? weet u dan zeker dat het idd de eigenaar is.?
niet dat het een toevallige voorbijganger is.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Dafluc »

Op Campercontact.nl staat bij de reacties (22 juli) dat het duurder is geworden.
Als een terrein een andere pachter krijgt mag deze nou eenmaal ook de prijs aanpassen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Kosten camperplaats



Bericht door javanes »

Betalingsbewijs gekregen?
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Kosten camperplaats



Bericht door FredV »

Binnenkort ook in Gouda een prijsverhoging te verwachten?
Wel dezelfde eigenaar, maar als de gemeente op deze manier onder druk wordt gezet?
Aan de ene kant kan ik mij dat wel voorstellen dat de Gouwenaar hier niet blij mee is. Zij betalen op 100-500 meter afstand een ‘vermogen’ voor een paar uurtjes winkelen. Of de middenstand blij wordt van een eventuele prijsverhoging?Afbeelding
Aan de andere kant: ze komen toch wel!
Knibbel
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Dafluc »

Als er 70 staan waar plek is voor 30 is dat toch weer iets heel anders dan de prijs. Dat je voor de 8 euro van de camperplek niet kunt parkeren bij het plaatselijke winkelcentrum gaat nergens over. Maar dat een teveel aan campers een onveilige situatie kan opleveren is denk ik wel een punt.
Afbeelding
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Kosten camperplaats



Bericht door FredV »

Bij navraag bij een bekende die daar in de buurt woont is het probleem niet zozeer de daarvoor ingerichte P-plaats voor die 30 campers, maar als deze allen bezet zijn het parkeren op de voor personen auto’s bedoelde P-plaatsen. Een normale camper gebruikt daarvoor 2 smalle plaatsen in het verlengde ; grotere campers parkeren dwars of zelf daarbuiten. Meestal gebeurd dat ‘s avonds. Overigens zonder voorzieningen, maar wel voor diezelfde €8. Inderdaad kan er in deze chaos een onveilige situatie ontstaan, maar als de toezichthouders daar niet tegen optreden ligt nu de bal bij de gemeente.
Knibbel
Sjaak en Marja
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 apr 2007, 7:09
Locatie: Arcen

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Sjaak en Marja »

bello1942 schreef:
ma 27 aug 2018, 10:44
Beste medecamperaars, wat een verrassing in Kalkar kampeerplaats kosten 4 euro staat ook in Nkc komt 's, avonds een man hij zegt heeft u al betaald nee zeiden wij dan kunt u ook aan mij betalen 7.50 euro wat zeggen wij ja ik ben de nieuwe eigenaar nou bedankt en dit maken wij vaker mee.
# x gelezen.
ligt dit aan mijn begrijpend lezen of aan uw schrijfwijze?
Beetje warrig.....
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Aloys »

Zo beter?
bello1942 schreef:
ma 27 aug 2018, 10:44
Beste medecamperaars, wat een verrassing! In Kalkar kampeerplaats, kosten 4 euro, staat ook in Nkc.
Komt 's avonds een man, hij zegt: "heeft u al betaald?"
"Nee", zeiden wij.
"Dan kunt u ook aan mij betalen: 7.50 euro."
"Wat?", zeggen wij.
"Ja, ik ben de nieuwe eigenaar!"

Nou bedankt. En dit maken wij vaker mee...
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
WimZ
Berichten: 1814
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Kosten camperplaats



Bericht door WimZ »

Het is toch zo dat er daar een parkeerautomaat voor de betaling staat? Dan komt er toch niemand aan je deur?
Sjaak en Marja
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 apr 2007, 7:09
Locatie: Arcen

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Sjaak en Marja »

Keurig MR Aloys, u bent vast leraar Nederlands. :lol:
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Kosten camperplaats



Bericht door hathi »

Ja het is die Nederlanders niet snel naar hun zin,te weinig CP ,te duur,te veel op een plek,geen stroom,te dicht bij elkaar, Het valt ook niet mee,om het voor eenieder goed te doen :oops:
Hans
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Kosten camperplaats



Bericht door AadenAnke »

Ja Gouda, wij komen er vaker. Keurig afgebakende plekken voorheen 4 parkeerplaatsen stroom beperkt beschikbaar 12 punten. Gewone auto's staan vaak op een camperplek tussen de campers. Lokale middenstand parkeert er het vrachtwagentje ook vaak op een camperplaats. En inderdaad in het hoogseizoen staan er vaak in de nacht en avond op de gewone parkeerplaats ook campers van alle nationaliteiten. Avondje theater nog geen 500 meter. De binnenstraat nog geen 500 meter. Maar de colum van deze mevrouw is zoals de meeste columns dik overdreven.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Engelsedrop
Berichten: 115
Lid geworden op: za 02 okt 2010, 11:52
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kosten camperplaats



Bericht door Engelsedrop »

Hoi Kalkar is overgenomen door Jurgen Cronauer zie onderstaande, jugen bezit nu camperpark Kleve, schlos moyland, Kalkar en nog een in die omgeving.

Hallo Camperfriende,

vanaf August 2018 heb ik en 4 nieuwe Camperplaats in Kalkar (17 km van Kleve)
Het es een moie rustige camperplaats naast en leuke stad, met vel ruimte voor de camper.



www.Reisemobilpark-Kalkar.de



Tarif: € 7,50 per Camper incl. water lozen, WiFi

Srom: € 1,- /2KW Water € 1,-/100 L
Contactgegevens:
Waysche Str., 47546 Kalkar Duitsland
GPS: N 51°44`39``-E 006°18`33``
Hymer B574 2001
2.8JTD
http://www.camperverhuurwestfriesland.nl
Wat je niet begrijpt, moet je bewonderen!
Plaats reactie