Is dit normaal in de camperbranche?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
PE1OPQ Theo
Berichten: 4576
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Is dit normaal in de camperbranche?



Bericht door PE1OPQ Theo »

travelscout schreef:
di 12 jun 2018, 7:53
(een apk uitvoeren kost hooguit een kwartiertje).
Hooguit? Voor een sjoemel APK klopt dit wel, voor een serieuze keuring ben je echt langer bezig!

Theo
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: Is dit normaal in de camperbranche?



Bericht door @3 »

En gratis icm OH-beurt is dan ook niet meer van toepassing. En maakt dat dat het allemaal sneller gaat?
Ik zou dan eerder wat antwoorden willen zien. Er moet een reden zijn.
Dus voordat we een bedrijf afschieten eerst weten wat er nu eigenlijk (met de camper) aan de hand is.
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
Yukzumesh
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 14 mei 2018, 19:48

Re: Is dit normaal in de camperbranche?



Bericht door Yukzumesh »

Hoi,

Er was niet veel bijzonders aan de hand (al wist ik dat toen nog niet), maar wel veel kleine dingen: de handrem die het niet deed (oorzaak onbekend), een gat in het dashboard (te groot geboord voor bearlock door ander bedrijf), een gaspitje repareren, de cruise control repareren, een fluitend portier. Van die dingen.
Eigenlijk is alles prima aangepakt, geen verrassingen gevonden. Enige verrassing was de APK keuring die nog niet nodig was, maar die is netjes gecrediteerd. Ik vond de kosten schappelijk.

Over de doorlooptijd was ik verbaasd en ook over de communicatie daaromtrend. Ging me niet om een bedrijf te bashen, maar is gewoon anders dan gewend.

En ik had hem best eerder willen laten fixen, maar ... toen had ik die camper nog niet 😉
En met een net gekochte camper wil je toch graag even weten of er ergens steekjes los zijn voordat je op vakantie gaat.
merallas
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 16 mar 2007, 1:04
Locatie: regio Delft
Contacteer:

Re: Is dit normaal in de camperbranche?



Bericht door merallas »

Heb ook slechte ervaring gehad met een gerenomeerd fiat bedrijfsketen in delft en omstreken. Ondanks 3 bezoeken vanwege mijn twijfels over remmen toch een vastloper halverwege een reis naar de noordkaap. Heb dat zelf provisorisch moeten oplossen. Laat het onderhoud nu naar volle tevredenheid bij een kleine niet merk gebonden garage doen.
Gebruikersavatar
rinuss
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 17:49
Locatie: Delfgauw

Re: Is dit normaal in de camperbranche?



Bericht door rinuss »

Yukzumesh schreef:
do 14 jun 2018, 20:21
Hoi,

Er was niet veel bijzonders aan de hand (al wist ik dat toen nog niet), maar wel veel kleine dingen: de handrem die het niet deed (oorzaak onbekend), een gat in het dashboard (te groot geboord voor bearlock door ander bedrijf), een gaspitje repareren, de cruise control repareren, een fluitend portier. Van die dingen.
Eigenlijk is alles prima aangepakt, geen verrassingen gevonden. Enige verrassing was de APK keuring die nog niet nodig was, maar die is netjes gecrediteerd. Ik vond de kosten schappelijk.

Over de doorlooptijd was ik verbaasd en ook over de communicatie daaromtrend. Ging me niet om een bedrijf te bashen, maar is gewoon anders dan gewend.

En ik had hem best eerder willen laten fixen, maar ... toen had ik die camper nog niet 😉
En met een net gekochte camper wil je toch graag even weten of er ergens steekjes los zijn voordat je op vakantie gaat.

Dus gewoon netjes geholpen.
Plaats reactie