Oprijblokken

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5665
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Oprijblokken



Bericht door Camperic »

Zie hier :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Susannevdw
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 17 sep 2017, 16:52

Re: Oprijblokken



Bericht door Susannevdw »

Fijn topic dit, mijn vader kwam hier en wij hadden het over de camper die wij willen aanschaffen. Nu is mijn vader een man die niets met campers heeft, een echte caravan man, prima. Dus hij begint “nou heb ze weer zien medderen met die oprijblokken, eentje die zijn wielkast bijna stuk rijdt, ruzie omdat er niet op tijd hooo werd gezegd, daar al over nagedacht...ik kan aardig visualiseren en zie dat soort taferelen voor mij, wij zijn ook van die klungels die dat kan overkomen. Zal jullie de verhalen besparen met de caravan :lol3: Geweldig dat ik de opblaasbare langs zie komen, link meteen bewaard, dat is voor ons denken wij de oplossing. Dus link naar mijn vader gestuurd, met de woorden ook dit probleem is opgelost haha. Belt hij mij op, zo dat is makkelijk, ga er ook 1 bestellen :lol3: Mijn vader die absoluut niet aan een mover wilde en wij maar het gemak uitleggen, na jaren heeft hij dit jaar ervoor gekozen, hij had het jaren eerder moeten doen. :lol3: Bedankt voor alle tips in dit topic!
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5665
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Oprijblokken



Bericht door Camperic »

:thumbup: :lol:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
DynaDetty
Berichten: 693
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 14:16
Locatie: Beetsterzwaag

Re: Oprijblokken



Bericht door DynaDetty »

Wij hebben de eerste set, inmiddels het tweede paar omdat het eerste paar doormidden brak. Om dat nu te voorkomen heb ik de holtes dichtgeschuimd en er een stuk laminaat onder geplakt. Nadeel is dat ze nu wel eens willen gaan schuiven. Het oprijden gaat prima, ondanks de felheid van de 3.0 ducato in de eerste versnelling. Echtgenote checkt wel altijd even tot hoever het kan. Dat doet ze goed, want we zijn er nog nooit overheen gegaan.
D'n poat op het gas en.......wiedergoan
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9161
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Oprijblokken



Bericht door gjvonk »

Ik leg naast mijn portier of een paar takjes of stenen neer als referentie punt tot hoever ik op kan rijden, werkt ook heel goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Buscamper fan
Plaats reactie