inruilen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9165
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: inruilen



Bericht door gjvonk »

Daar heb je helemaal gelijk in. Voor mij is de door mij beschreven manier het prettigst. Voor een ander kan dat juist wel het zelf verkopen zijn. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: inruilen



Bericht door Bas vd laar »

Je moet ook niet vertrouwen op het mobieltje van de ander, dat kan een nep app zijn.
Log in bij je eigen bank, staat het er op dan kan het nooit meer teruggeboekt worden. Zo simpel is het.
Overschrijven kan via je telefoon, of hij echt overgeschreven is kun je direct zelf checken op rdw.nl
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22853
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: inruilen



Bericht door PaulBng »

En zo is dat!
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9165
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: inruilen



Bericht door gjvonk »

Van bank naar andere bank zit soms een paar uur tot een dag (zon- en feestdag) verschil tussen...alleen als koper en verkoper bij dezelfde bank een rekening hebben is de overboeking direct zichtbaar. Van ABN naar ING gaat b.v. al met vertraging, zeker 's middags en 's avonds.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2460
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: inruilen



Bericht door bently »

pietb schreef:
wo 18 apr 2018, 13:31
goedenmiddag, ik ben aan het zoeken naar een ander camper en had online bij een die me wel wat leek een inruilvoorstel ingevuld ,kreeg ik een inruilrichtprijs [wat houd dat in ?????? ik ben niet zo thuis in de camperzaken ] viel een beetje tegen en denk zelf dat je er gewoon naar toe moet gaan en dan komt de echte inruilprijs tersprake .groet
piet lmc uit de lemmer
Je geeft zelf al het goede antwoord! Kom je er samen niet uit, dan proberen particulier te verkopen. Briefje " te koop " erop alsook via internet.
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Plaats reactie