Draaiende camperplaats

Algemene campervragen en -opmerkingen.
isoplus
Berichten: 6384
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Draaiende camperplaats



Bericht door isoplus »

Het heeft geen enkel nut, tenzij de camperraars niet goed uit de voeten kunnen ( en dan nog is het nut zeer twijfelachtig).
De Nederlandse bevolking moet meer bewegen teneinde gezond te blijven of gezon der te worden.
Als je nu je camper op dat plateautje zet beweeg je natuurlijk helemaal niet meer, nou ja wellicht slechts om een biertje te pakken of naar het toilet te gaan.
Ik zag al voorbij komen dat 10,00 euro meer betalen geen probleem zou zijn, dat lijkt mij sterk waar het een groep reizigers betreft die liefst helemaal niets betaalt, als je althans alle berichten op dit forum betreffende kosten moet geloven.
Een goed idee zou een brug zijn, opdat moeders in de zon kan zitten en meedraaien terwijl pa de auto een servicebeurt geeft en de coating van het chassis bijwerkt.
Het ding hoeft alleen nog omhoog te kunnen en er moeten wat gaten in het plateau, gat in de markt de klanten zullen ervoor in de rij staan :cheers:
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Draaiende camperplaats



Bericht door Hoofdnoorman »

Rolling Rodie schreef:
vr 13 apr 2018, 17:34
Oh ja, ik kom er elke dag langs en de plek is altijd bezet.
Enige jaren geleden, toen je daar nog lekkere kippetjes kon eten was de camperplaats net opgestart. Er waren 5 plaatsjes en met behulp van Trespa platen waren een WC huisje etc samengesteld. Prijs weet ik niet meer. Wel dat ik daar de hele nacht heb staan schudden i.v.m. de harde wind.
Maar de plek is nu aardig gecultiveerd. Hoewel ik ook niet op zo'n draaischijf hoef te staan, wil ik wel even opmerken dat er veel mensen in het vrije staan en dan de hele dag met stoeltjes en tafeltjes rondjes rond de camper draaien. De ene keer is het te warm, de andere keer te koud en soms schijnt de zon op de iPad of zit men op de tocht. Nou, met de draaischijf voor elk wat wils. Zelf vind ik het prachtig dat iemand zo'n idee tot uitvoering brengt. Gelukkig wil niet iedereen daar op staan. Hij heeft iets van 20 plaatsen, dus als 1 op de 20 dit leuk vindt, is die schijf dagelijks bezet en er zijn vast veel camperaars die, alleen al om het te bekijken, een plekje boekt.

Ach, het is gewoon een attractie waar je dan nog wat aan hebt. Er zijn ook mensen die op de kermis met een grote hamer op een paaltje slaan en dan dolgelukkig worden als het belletje gaat rinkelen. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie