Onze dieselcampertjes

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Onze dieselcampertjes



Bericht door Bob Diesel »

In het kader van steeds veranderende wetgeving ed

Is dit kennisbank artikel waarschijnlijk ook z,n houdbaarsheid datum heen :roll:




2010 was alles anders en veranderd is er veel

viewtopic.php?f=18&t=8416318
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: Onze dieselcampertjes



Bericht door DiffRental »

Het is nog steeds een hoop bangmakerij, ja dieselen gaat beperkt en duurder en in de toekomst waarschijnlijk verboden worden.

Maar als vergelijk en na al die prachtige verhalen dat diesel onverkoopbaar en spot goedkoop is geworden dacht ik nog even snel mijn slag te slaan. :-B
Eind vorig jaar mijn prachtige euro 5 diesel van 2011 verkocht.
Wat ik terug wil kopen is weinig goedkoper dan 5 maanden geleden.
Voor de auto zoals ik hem 5 maanden geleden verkocht zou ik nu zelf hetzelfde of meer neer moeten leggen.
Ik zie de prijsdaling nog niet, enkel in de media en bij angstige diesel rijders.

De "nieuwe" overjarige euro 5 buscamper die ik een paar maanden geleden kocht is nu in de aanbieding bij dezelfde dealer, je krijgt een gratis multi media systeem t.w.v. ongeveer €2000,- kado. Dus ja das nogal een prijsdaling. :bang:
Groeten Peter
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Onze dieselcampertjes



Bericht door Kroppie »

dat media systeem kost de dealer geen 2000euro daar verkoopt ie het voor ja, maar dat is wat anders, dus die prijsdaling valt ook daar wel mee.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Onze dieselcampertjes



Bericht door MonRoe »

'Er is een hetze tegen dieselauto's ontstaan'
https://nu.nl/auto/5215100/er-hetze-die ... staan.html

hier schrijven ze toch weer wat positiever.


Verzonden vanaf een mobiel apparaat, kan dus een kort antwoord zijn met eventueel typefouten.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: Onze dieselcampertjes



Bericht door DiffRental »

Kroppie schreef:
za 14 apr 2018, 16:53
dat media systeem kost de dealer geen 2000euro daar verkoopt ie het voor ja, maar dat is wat anders, dus die prijsdaling valt ook daar wel mee.

jos
Dat bedoel ik, Dezelfde multimedia functie's heb ik zelf in gebouwd voor nog geen €500,-
Groeten Peter
Plaats reactie