schorsen binnen een jaar na ingang vorige schorsing

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
bartjebakker
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 05 jul 2017, 14:10
Locatie: lunteren

Re: schorsen binnen een jaar na ingang vorige schorsing



Bericht door bartjebakker »

WimZ schreef:
ma 12 mar 2018, 21:31
Er wordt met dagen gerekend. En je noemt 3 maanden alsof dat moet maar de minimale schors tijd is 1 maand.
Ah ok, dus dan zijn de kosten alleen het opnieuw in schorsing nemen (24 euro) en een paar dagen wegenbelasting (het weekendje weg dus) ? En ja, komt misschien zo over alsof het 3 maanden moet :-) maar dat was alleen maar een voorbeeld. Leek me handiger uitleggen.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: schorsen binnen een jaar na ingang vorige schorsing



Bericht door Cee Pee »

Even een voorbeeldje, camper ouder dan 15 jaar.
De camper staat al langere tijd in de schorsing dan besluit je om een weekend weg te gaan en ontschorst vrijdagochtend dan gaat de belasting weer tellen.
Dan breng je de camper maandag weer naar de stalling en schors je weer dat kost €24,= en de belasting stopt weer je hoeft dan dus maar 4 dagen belasting te betalen.
Wel zorgen dat je niet binnen 31 dagen nog een keer ontschorst want dan gaat het met terugwerkende kracht weer in vanaf de laatste schorsing, dan ben je dus én belasting verschuldigd én je bent het schorsingsbedrag ook nog kwijt.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
bartjebakker
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 05 jul 2017, 14:10
Locatie: lunteren

Re: schorsen binnen een jaar na ingang vorige schorsing



Bericht door bartjebakker »

Ah, eindelijk heb ik het helemaal helder :-). Ik kan me voorstellen dat dit wel interessante info is ook voor anderen. Het zijn allemaal geen enorme bedragen, maar toch goed om te weten lijkt me.
Nogmaals dank. Ook voor de tip v 31 dagen.
Plaats reactie