Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
camilo
Berichten: 1000
Lid geworden op: zo 10 aug 2008, 8:25

Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door camilo »

Na een aantal dagen vrij te hebben gestaan werd het j.l. vrijdag tijd om weer eens een servicepunt op te zoeken. Dat werd de CP in Ubeda (Spanje). Tot teleurstelling van mij en de andere camperaars bleek het vers- en spoelwater echter al afgesloten te zijn. Bálen! Afijn, in een wat balorige bui stuur ik 's-avonds om een uur of tien een mailtje naar de plaatselijke VVV. En nu het wonder: de volgende ochtend was de politie even na half acht druk aan het rommelen om het water aan de praat te krijgen. Dat lukte niet gelijk en hoe dat toen verder afliep weet ik niet; ik ben vertrokken naar Luciana (waar alles keurig in orde was). En zojuist kreeg ik een mailtje terug van de VVV van Ubeda: ik werd bedankt voor mijn opmerkzaamheid en het water doet het weer. Zó kan het dus ook! Even laten weten dat je er bent, ook al is het al lang geen hoogseizoen meer.
Sjaak en Marja
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 apr 2007, 7:09
Locatie: Arcen

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door Sjaak en Marja »

:bow:
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door Jan en Simonne »

Prima!
Ik noem dat overigens geen klagen, maar gewoon iets doorgeven. :thumbup:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
camilo
Berichten: 1000
Lid geworden op: zo 10 aug 2008, 8:25

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door camilo »

Vorig jaar opende ik dit topic. Vanmiddag kwam ik aan op de CP in Lugo, Spanje. Kennelijk was daar net de kermis op de CP afgebouwd met als gevolg dat er een enorme rotzooi was achtergebleven. Inmiddels is het ook hier begonnen te regenen: een "blessing in disguise" want ook de urinelucht was niet te harden en die zal nu wel weg spoelen. Maar terzake: er was geen water meer, kennelijk gesloopt. In plaats van in de regen in mijn camper te gaan zitten mokken dacht ik er maar weer eens, net als bij Ubeda, er een mailtje naar de "VVV" tegen aan te gooien. En verdraaid: nog een uur later was een monteur van de gemeente nieuwe kranen aan het monteren: er is weer water. Klagen, of hoe je dat ook wilt noemen: het werkt! Iets niet in orde op een CP? Gewoon vriendelijk mailtje sturen!
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door Cee Pee »

Dat heet ook geen klagen maar melding maken van een storing. :wink:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door limos07 »

Komt niet door bezorgde mail van TS
Maar door zijn naam Don Camillo :hug:
DonCamillo
Berichten: 157
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 9:41
Locatie: Epe

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door DonCamillo »

Ehhh... Ik ben Don Camillo en helaas zit ik niet in Spanje.... :(
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door Cee Pee »

:lol3: :cheers:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Camperplaats niet in orde? Klagen helpt!



Bericht door B1gcheese »

Ook in Nederland hoor, laatst heb ik nog aan de gemeente Zaandam doorgegeven dat de stort voor Chemisch toilet op de CP Wormerveer volledig verstopt was. Dat kun je gewoon doen met een tweetje. Later was het allemaal weer keurig in orde en werd dat netjes teruggekoppeld. Prima geregeld :thumbup:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie