De camper en de toekomst

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
edison
Berichten: 169
Lid geworden op: do 28 dec 2017, 19:06
Locatie: 9170

Re: De camper en de toekomst



Bericht door edison »

Kroppie schreef:
do 29 mar 2018, 11:36
allemaal de glazen bol oppoetsen, koffiedik bewaren, apies brieven laten selecteren, en we weten exact wat ons in de toekomst staat te wachten.

jos
:lolno:
Fiat Pegaso 63 - 2.5TDi cat van 1998
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: De camper en de toekomst



Bericht door Gino608D »

Ik denk dat de camper van de toekomst helemaal niet bestaat, omdat er dan geen campers meer zijn. Op welke termijn dat zal zijn zegt mijn glazenbol niet helaas. Misschien dat ik het met mijn leeftijf (46) nog mee ga maken.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: De camper en de toekomst



Bericht door iSonic »

Sommige personen wagens van Volkswagens hebben al adblue. Hoeft maar eens in 30000 km bijgevuld te worden geloof ik. Het is niet dat je bij elke tank beurt adblue moet bijvullen.
Gebruikersavatar
WoutvanAken
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 09 okt 2016, 19:00

Re: De camper en de toekomst



Bericht door WoutvanAken »

Aardgas de toekomst? Geloof ik toch ook niet gezien de nieuwsberichten van vandaag; over enkele jaren geen gewone cv ketels meer en geen gas meer uit de bodem in Groningen. CNG is geen blijver.
Bij Mercedes (Sprinter) kun je nog beperkt doorrijden wanneer het AdBleu op is waarna de motor in zijn noodloop gaat.
Wout.
isoplus
Berichten: 6375
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: De camper en de toekomst



Bericht door isoplus »

We lopen doorgaans achter de muziek aan met zijn allen, dat zal ook nu niet anders gaan.
Een groter probleem is nu al een standplaats te vinden voor je camper, er gaan nog veel kleinere camperplaatsen dicht en op veel campings worden chalets gebouwd ( je weet wel, van die kunststofhokken ).
Op een winterreis is het nu al soms een probleem om een goed werkend sanitair-station te vinden of een camping waar alles gewoon werkt tijdens vorst.
Er komt nog bij dat de uitbaters van de plekken waar we onze campers neer plachten te zetten er al lang achter zijn dat aan camperrijders weinig te verdienen is(waarschijnlijk lezen ze hier mee :) ) dus ook daar zijn er weinig die hun inspanningen gaan vergroten.

Gewoon met je dieseltje blijven rijden en rustig afwachten, mag je met je camper een stad niet in pech, dan moet je iets anders bedenken.
Met een elektrisch aangedreven fiets is overal te komen :thumbup:
roma
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: De camper en de toekomst



Bericht door roma »

Gebruikersavatar
Free2be
Berichten: 131
Lid geworden op: zo 24 apr 2016, 8:33
Locatie: Hasselt

Re: De camper en de toekomst



Bericht door Free2be »

Follow the money..
Ik heb in de jaren '90 met 'n 300D ster gereden op gezuiverde frituurolie..ruim 123.000km. zonder problemen. Er is een tijd geweest dat de weg naar Marroko bezaaid lag met lege olieflessen uit de supermarkt, toen heeft men de prijs van het goudgele spul opgetrokken, tot boven de dieselprijs..Evolutie zal er altijd zijn, helaas wordt deze nu geörkestreerd door (r)overheden.
Plaats reactie