Woerden revisited: wie is ter plaatse bekend?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8265
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Woerden revisited: wie is ter plaatse bekend?



Bericht door hurktoilet »

Beste mensen,

De gemeente Woerden staat op het punt enkele camperplaatsen aan te wijzen. Dat is mooi.
OP verzoek van raadslid Job van Meijeren heb ik op twitter aangegeven wat goede plekken zijn: vooral op loopafstand van centrum of aan rand van natuur/recreatiegebieden. Bij sportcomplexen m.i. minder ideaal: vaak ver van middenstand/horeca en geluid van portieren/langslopende kinderen.
Nu krijg ik terug dat de gekozen plekken dan niet erg gelukkig zijn. Het betreft:
o Parkeerterrein H20, Uithof 1 in Harmeien, (3 plaatsen)
o Parkeerterrein Schulenburgh, Overstek 2 in Kamerik (3 plaatsen)
o Club O Four, Veldwijk 1 in Woerden (3 plaatsen)
o Parkeerterrein bij v.v. Siveo, Milandweg 31 in Zegveld, (3 plaatsen)

Ik ken de omgeving niet. Is er iemand die deze plekken kent en wellicht betere alternatieven heeft? Mail ze svp naar raadsgriffie@woerden.nl en twitter ze met de vermeldingen @jobvanmeijeren en @camper_toerist (de laatste is mijn camper-promo-account).
De gemeenteraad vergadert maandagavond, dus er is enige haast bij.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
de toren
Berichten: 996
Lid geworden op: zo 25 feb 2007, 16:14
Locatie: Lienden

Re: Woerden revisited: wie is ter plaatse bekend?



Bericht door de toren »

Allemaal plaatsen in het niets dus redelijk rustig maar niet echt veilig . Wel lekker om als opstapplaats te gebruiken om te fietsen bv .
Jammer in de stad zelf hadden ze bij het zwembad een plaatsje moeten maken bij het bredius park .Mijn vrouw komt uit woerden we staan daar wel eens in een hoekje .Wandelend de stad in en niemand tot last .Maar ik begrijp de gemeente en de camping die daar zit wel als ze daar drie officiele plekjes maken staan er in de kortste tijd 20 :).
Ik kan wel 10 leukere plekjes bedenken bv bij de meije of in woerden zelf maar uiteindelijk gaat het om plaatsen om te overnachten en kun je overdag gewoon op die leuke plaatsen parkeren en lekker de stad in lopen . Denk al bij al een leuke aanwinst voor de rondtrekkende tourist .
Will
Berichten: 3556
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Woerden revisited: wie is ter plaatse bekend?



Bericht door Will »

Hallo,

Deze plekken liggen zelfs buiten Woerden centrum maar wel binnen de gemeente grens
Zoals gezegd mooie camper plekken voor de nacht maar naar het centrum toe een half uurtje tot uurtje lopen.
In het centrum van Woerden heb je een goedkope stadscamping dus dat zal moeilijk worden.
Camperplaats Harmelen ligt naast de A12 vlakbij de Shell , midden in Kamerik is ook een leuke plek om te staan, Zegveld is ook leuk winkels naast de deur en vlak bij de Meije.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
de lasertjes
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 08 mar 2004, 16:11
Locatie: Harmelen

Re: Woerden revisited: wie is ter plaatse bekend?



Bericht door de lasertjes »

Zo verkeerd vind ik de plekken niet. Zou in Woerden en Harmelen geen geschikte plek weten dichter bij het centrum . Bij beiden is centrum lopend te doen.
De plek in Harmelen is naast het zwembad maar wel dichtbij de A12.
Allen zijn goede uitgangspunten voor mooie fietstochten door het Groene Hart en om oa Kasteel Haarzuilens, Nieuwkoopse plassen en Oudewater te bezoeken.
Sabina
Plaats reactie