YouTube kanalen met hele leuke video's

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Frank Doorhof
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Frank Doorhof »

Als ik vrij ben is het altijd leuk om wat op YouTube te surfen over RVS, motorhome of reisemobile.

Misschien is het leuk wat te delen hier :

Favorieten :
Gone with the wynnes (erg leuk en veelzijdig)
https://www.youtube.com/channel/UCBo9TL ... CXFsCxOhmA

Practical motor home
https://www.youtube.com/channel/UCSjddA ... NXh73FodZg

RV geeks
https://www.youtube.com/channel/UC2EOri ... -uCHl58m_Q

Motorhome channel
https://www.youtube.com/channel/UCJRyLA ... GEo48gIS4g

Ben benieuwd naar jullie informatie video's of kanalen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Laatst gewijzigd door Frank Doorhof op za 06 jun 2015, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Knaus SunLiner model 2004
Daarvoor Mobilvetta EuroYacht 170
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door de Jonckheer »

Zet er dan een link bij: https://youtu.be/sSap50Oquqg

Deze gaat over het permanent wonen in een RV, iets wat in de VS de gewoonste zaak van de wereld is. Een paar opmerkelijk uitspraken: De reden waarom dit paar in een camper is gaan wonen? Om het land te gaan zien. Welk merk moet je niet kopen? Dutchmen, vanwege de slechte kwaliteit. Die Hollanders toch hè? :lol:
Gebruikersavatar
Frank Doorhof
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Frank Doorhof »

Ik had de post vanaf mijn iPhone gedaan sorry. Zal hem vanmiddag even editen.

Op Travel Channel loopt nu trouwens een serie genaamd : extreme RVs ook erg vermakelijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Knaus SunLiner model 2004
Daarvoor Mobilvetta EuroYacht 170
Gebruikersavatar
Frank Doorhof
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Frank Doorhof »

Heb even de links toegevoegd.
Zijn er natuurlijk veel meer maar dit zijn wel de leukste denk ik.

Het is ook leuk trouwens om het verschil te zien tussen wat de amerikanen verstaan onder een "class A budget range" en onze toplijnen :D
We hebben zelf een vol intergraal van 7Mtr nog wat maar als ik naar die amerikanen kijk is dat gewoon speelgoed :D
Knaus SunLiner model 2004
Daarvoor Mobilvetta EuroYacht 170
tonafoto
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 17:23
Locatie: Rotterdam e.o.

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door tonafoto »

Ja, ook ik heb in mijn verloren uurtjes heel wat filmpjes bekeken van voornamelijk Amerikanen, die in een camper wonen.
Ik ben daarin geïnteresseerd omdat ik dat zelf ook doe.

https://www.youtube.com/results?search_ ... +full+time
tonafoto
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 17:23
Locatie: Rotterdam e.o.

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door tonafoto »

Dit is trouwens een schitterende docu:

Without Bound - Perspectives on Mobile Living (Documentary)


https://www.youtube.com/watch?v=Lg37Cbx-kak
Gebruikersavatar
Frank Doorhof
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Frank Doorhof »

Was inderdaad erg Leuk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Knaus SunLiner model 2004
Daarvoor Mobilvetta EuroYacht 170
Gebruikersavatar
Arvor
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 11 aug 2013, 22:16
Locatie: Den Helder

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Arvor »

Hoi Frank,

je heb wel wat aangehaald met je filmpjes, zit sinds gisteren uren naar het scherm te turen, wat een leuke filmpjes. Was altijd op de camper sites aan het lezen en eigenlijk bij dit fenomeen niet stil gestaan.
Leuk je overigens hier ook aan te treffen naast de eos site en eigen webpagina's.
Grappig, ook wij in een knaus (sun Ti) en een verwoed canon enthousiast, alleen niet zo bedreven in PS en LR als jij :x

Groetjes uit het Helderse Jaap & Jolanda :wink:
Pössl Roadcruiser, automaat
Gebruikersavatar
Frank Doorhof
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Frank Doorhof »

Hi Jaap.
Vertel mij wat. Heb nog nooit zoveel YT gekeken sinds we een camper hebben.

Alleen jammer dat er online weinig over de knaus sun liner te vinden is. Wel veel hymer maar weinig knaus.

Vooral de RV serie met de wynns is mijn favoriet. De rest is toch wel erg amateuristisch. Uitgezonderd de "commerciële" natuurlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Knaus SunLiner model 2004
Daarvoor Mobilvetta EuroYacht 170
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door B1gcheese »

Ook net veel te lang doorgebracht op YT. Bedankt :)
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Frank Doorhof
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Frank Doorhof »

Sorry jongens ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Knaus SunLiner model 2004
Daarvoor Mobilvetta EuroYacht 170
Gebruikersavatar
Dennis_
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 18:54
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door Dennis_ »

Sorry dat ik een oud topic als deze nieuw leven in blaas, maar volgens mij past dit beter dan een nieuw topic maken...

Ikzelf ben ook altijd op zoek naar leuke youtube filmpjes die met camperen te maken hebben. In de afgelopen jaren zijn er echt heel veel bijgekomen, waaronder enkele echt goede

Omdat wij ook veel met onze camper op pad gaan en simpelweg ook van het maken van dit soort filmpjes houden hebben we een paar maanden geleden uiteraard ook een eigen kanaal gestart.

En ik sta ervan te kijken hoeveel mensen ernaar kijken en reakties achterlaten. Superleuk natuurlijk.
Omdat het ook erg moeilijk is om een youtube kanaal een beetje onder de aandacht te brengen probeer ik op vele plekken even kort ons kanaal onder de aandacht te brengen zonder dat het te spammy gaat worden.

Pas als je kanaal meer dan 1000abonnees heeft, gaat youtube je een beetje helpen met aandacht voor je kanaal. Echter is de doelgroep voor een Nederlandstalig kanaal natuurlijk veel lager dan een engelstalig kanaal.
Dus is het echt lastiger.

Maar goed, ik denk dat ik samen met mijn vrouw best leuke camper gerelateerde filmpjes aan het maken benwaar hopenlijk anderen ook iets aan hebben. We moeten uiteraard nog veel bijleren en bijschaven en alle input over de diverse aspecten (cameragebruik, onderwerpen, indeling en nog veel meer) zijn altijd welkom.
Dus als jullie interesse hebben om ons daarmee van nuttige input te voorzien, dan gaan wij daar zeker mee aan de slag. Hopenlijk om daarmee weer iets beter aan te sluiten bij een behoefte.
We doen het trouwens puur voor de fun, en het is gewoon erg leuk voor ons om te maken en dingen op deze manier te delen. Geen commercieel oogpunt of iets dergelijks.

https://www.youtube.com/oppadmetdennisennancy
Dennis van Orsouw

Voorheen: Dethleffs i5252 Comfort 1998 | Hymer B564 J5 1991 | Frankia I620DL 1998 | Rapido 9097F 2007
Nu: Rapido 696F Premium 2018

Op ons Youtube kanaal vindt je allerlei leuke camperfilms. Check https://youtube.com/oppadmetdennisennancy
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door MonRoe »

Ik kijk eigenlijk zeer weinig naar youtube, ben nog steeds meer van de geschreven tekst, reisverhalen, blogs, niet zo van de vlogs. Het is bij een vlog zo jammer dat je niet een gedeelte van het verhaal kan bewaren. Bij een blog of reisverhaal haal ik er uit wat ik interessant vind en kopieer dat in een word bestand en sla dat dan op. Dat lukt me niet bij een vlog.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: YouTube kanalen met hele leuke video's



Bericht door B1gcheese »

Ik beperk me in mijn YT video's tot korte impressies van camperplaatsen en campings. Vlogs vindt ik zelf ook niet interessant dus die maak ik niet. Ik hoef ook niet zo nodig te delen wat ik die dag gegeten heb of wat ik nu weer beleefd heb, daarvoor zijn zat andere kanalen te vinden :-B

Misschien haal ik die drempel van de 1000 nog eens. Maar het moet wel een hobby blijven.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie