Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
alkyone
Berichten: 346
Lid geworden op: za 30 nov 2013, 23:38
Locatie: Alkmaar / Kralendijk

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door alkyone »

Nelia en Roel

Welkom hier :cheers: groet uit Alkmaar
Djamilo
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 13 mei 2015, 14:06

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Djamilo »

c.westerman schreef:
zo 18 feb 2018, 17:32
Jammer van de T4 waren er dan zo veel onkosten? Jb campers in Soest doet veel in soortgelijke campers als jouw Sharan. Nog veel plezier ermee :cheers:
Ja, koelvloeistofverbruik en raamsponning rot..
Dank, ik ga eens kijken bij JB!

Milo
Josette

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Josette »

Welkom aan alle nieuwelingen,

heel veel veilige km toegewenst!

Afbeelding
Mobil1
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 15:58

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Mobil1 »

Hallo iedereen,

Wij zijn Jeffrey en Elien. Beiden 30j, geen kids.
Had hiervoor een citroen jumpy, gewone lichte vracht waar niets aan veranderd was. Deze werd wat klein om de hond en moto in mee te nemen, nu dus in het bezit van een jumper l3h2, 160pk.
Staat nu nog maar 500km op maar rijd wel lekker :thumbup: .
Nu ben ik iemand die graag de natuur intrekt, vrouwtje heeft graag wat meer luxe. Dus het idee om een buscamper te bouwen spreekt ons wel aan, zeker omdat dit het op reis gaan met een hond (duitse herder) wat makkelijker maakt.
Ben er nog niet helemaal uit hoe ik het nou wil doen aangezien ik ook aan motorsport doe en graag de moto hierin vervoer. Trailer hiervoor is ook een optie natuurlijk...
Ben blij dat ik dit forum ontdekt heb want is een schat aan informatie te vinden...

Grt
Daviddeijmann
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 03 dec 2017, 13:27
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Daviddeijmann »

djurre1980 schreef:
wo 14 feb 2018, 9:51
Daviddeijmann schreef:
ma 29 jan 2018, 22:06
Hoi allemaal!
Ik wilde ons en onze nieuwe camper 'George' even voorstellen.
Wat een superleuk ding zeg.
Heb je ook interieur foto's?
Djurre!

Ik stuur binnenkort eens wat interieur foto's door!
gripen
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 feb 2018, 14:20

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door gripen »

Hallo iedereen,

Ik lees hier al een tijdje mee, maar had me nog niet voorgesteld.
Wij zijn Domien, Sofie en Lore. Toen het enkel nog Domien en Sofie was, zaten wij op het 4x4 travel forum. Toen kwam Lore erbij, ging de Land Cruiser bushtaxi met daktent eruit en kwam de Frankia A650 erin...
Even aanpassen, maar we zijn (ongeveer) om. Vroeger stonden we zelden of nooit op een camping en al zeker nooit op een camperplaats. Nu ben ik fan van de campercontact app... Nooit gedacht Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
thelamb
Berichten: 9
Lid geworden op: za 10 feb 2018, 22:45
Locatie: Noord-brabant

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door thelamb »

Hallo allemaal,

Afbeelding

Al geruime tijd op het forum informatie aan het vergaren voor onze zelfbouw. Inmiddels hebben we een redelijk goed beeld van wat we willen, de bus kunnen we iig a.s. dinsdag ophalen :). Wij hebben er veel zin in en zullen zo af en toe wel wat van ons laten horen over de voortgang, ik lees in elk geval altijd graag jullie bouwverslagen of problemen (lees: uitdagingen) waar jullie tegenaan lopen.

Groeten uit Eindhoven !
hendri1983
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 05 mar 2018, 18:07

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door hendri1983 »

Bij deze:
Hendri, 34, IT'er
Hobbys: motorrijden, snowboarden, kitesurfen, goud zoeken....

Ik ben op zoek naar een camper en heb zojuist een eerste post in het "te koop gevraagd" topic geplaatst.

Gr. Hendri
WillyB78
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 11:12

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door WillyB78 »

Ik heb mij al een keer voorgesteld maar dat is al een paar jaar geleden.
zal het nog een keer doen.

Ik ben Wilfried ben nu 39 jaar.

Heb ik eindelijk een camper sinds december een volkswagen california gp uit 2010.
En al 1 keer een weekendje weg geweest naar het wk veldrijden.

hoop er vweel plezier mee te hebben door weekendjes weg en vakantie mee te gaan.
Ik wil nog wel een bustent aanschaffen ben er nu naar opzoek zal hier eens gaan zoeken naar tips hier over.


Vriendelijke Groeten

Wilfried
Bijlagen
IMAG0600.2.jpg
IMAG0600.2.jpg (88.25 KiB) 663 keer bekeken
Gebruikersavatar
Panellie
Berichten: 36
Lid geworden op: do 21 dec 2017, 11:12
Locatie: Leidschendam

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Panellie »

Even voorstellen
Wij zijn sinds december 2017 in het bezit van een Challenger T640 uit 2003 op een Fiat Ducato 2300 JTD.
Hier voor altijd met de caravan op vakantie gegaan. En weten nu al dat we heerlijk gaan genieten van onze camper. Nu nog even wat aanpassingen doen zodat we heerlijk op weg kunnen. :-B :-B :-B


Groetjes

Henny en Mieke
Gebruikersavatar
to be a tourist
Berichten: 4
Lid geworden op: za 17 mar 2018, 18:56

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door to be a tourist »

Wij zijn Linda en Pierre. 26 September 2017 hebben we deze camper gekocht en 27 September zijn we vertrokken. We wonen in onze mc louis. Hebben geen huis of appartement meer. Een referentie adres was in Antwerpen geen probleem. Waarom .nl ? Pierre heeft 4 jaar in Tilburg gewerkt en vind Nederlanders heel toffe en open mensen . Net zoals wijzelf trouwens. We hebben al wat gebladerd en interessante zaken gezien. Ook door belgen geschreven. Waarschijnlijk gelijk gezinden. We hebben een fb pagina met onze "avonturen". ;) : To be a tourist is a hard live. We wensen iedereen veilige km en vooral een goede gezondheid. Als we dat niet meer hebben kan er niet veel meer....hierbij enkele foto's van deze maand. (Maart 2018)AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Maranopreis »

Veel plezier hier op het forum en - it’s fun - to be a tourist 8-) 8-) 8-)
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
Gebruikersavatar
to be a tourist
Berichten: 4
Lid geworden op: za 17 mar 2018, 18:56

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door to be a tourist »

Maranopreis schreef:Veel plezier hier op het forum en - it’s fun - to be a tourist 8-) 8-) 8-)
Bedankt.!

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

Fleurette
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 09 mar 2018, 15:40

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Fleurette »

Hallo allemaal. Wij zijn Guido en Sabrina. Net onze tweede camper gekocht, een Fleurette Discover. Super enthousiast over. Afbeelding

We zijn 3 jaar geleden begonnen met een Elnagh alkoof camper maar doordat we altijd met zn tweeën op pad gaan vonden we die hoogte overkill. Na 3 jaar actief camperen heb je een beter beeld van je wensen en die hebben geresulteerd in de huidige camper.

In 2017 zijn we denk ik zon 25 a 30 weekenden op pad geweest. Door mijn windsurf hobbie vaak naar Zeeland aan de waterkant en dan overnachten op een boerderij camping of camperplek.

Bezochte landen tot nu toe zijn Frankrijk, Duitsland en Italie. Op de verlanglijst (lange trips) staan nu Kroatie, Griekenland en Spanje.

Veel reisplezier allemaal. Wij zijn totaly hooked en zouden niet meer zonder kunnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie