Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Kliko
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 19:28
Locatie: Brabant



Bericht door Kliko »

Vandaag nog niks, maar gaat wel gebeuren. Nieuwe gasflessen halen voor onze nieuwe Camperbus 2x 5kg blauw (gisteren camperbus opgehaald) rijdt als een ...... heerlijk.
Boekjes doorlezen, even kijken voor een trekhaak en er onder laten zetten, informeren voor een fietsendrager aan de deur (iemand een idee) enz. Wil eigenlijk ook een zonnepaneel maar benbang voor gaten in het dak.
ook die ideeën/adviezen zijn welkom. En verder kijken hoe hij staat te blinken. Zijn wel een beetje trots.
Gebruikersavatar
Ries
Berichten: 1347
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 19:59
Locatie: Utreg



Bericht door Ries »

Ga de camper zo halen. Komende week afspraak voor nieuwe distributieriem en APK.
"Het is waanzin om honderden miljarden uit te geven aan niet effectief klimaatbeleid."

Just because my path is different doesn't mean I'm lost
Gebruikersavatar
fransfit
Berichten: 690
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 14:53
Locatie: Andijk
Contacteer:



Bericht door fransfit »

Die mooie kotter, is dat een IP 24 ?, heb er bijna eens eentje gekocht een jaar of wat terug, maar na lang wikken en wegen is het toch een motorjacht geworden.
Maar als ik er een zie dan kriebelt het nog steeds. Vind je het niet moeilijk, in de zomer, wanneer met de boot en wanneer met de camper ?
kanjer
Berichten: 2066
Lid geworden op: za 28 jun 2008, 19:37
Locatie: Noord-Holland



Bericht door kanjer »

dak en zonnenpaneel schoon gemaakt
Afbeelding



leef vandaag,morgen kan heel anders zijn
Gebruikersavatar
Charm
Berichten: 3452
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 13:49



Bericht door Charm »

Op het programma voor vandaag:
- vorige week vloertegels gelegd. nu nog even een afwerkstrip aanbrengen bij de ingang van de doucheruimte voor een nette overgang.
- hangkastverlichting vervangen door ledstripje.
- de Satenne blijkt zijn voeding te krijgen vanuit een van de lichtgroepen. Omdat deze lichtgroepen nu via een centrale 12v stabilisator (max 3A) lopen vanwege de volledige overstap op Led-verlichting, ga ik de schotel aansluiten op een andere groep.
- Tenslotte even stofzuigen en we zijn klaar voor de trip van volgend weekend
    --Groeten van Mea & Egbert PE9B --

    Benimar Cocoon 463 Northautokapp 170pk automaat.
    Eddy en Nancy
    Berichten: 381
    Lid geworden op: do 15 mei 2003, 8:25
    Locatie: España + België
    Contacteer:



    Bericht door Eddy en Nancy »

    Watertank gevuld, dat lijkt me wel genoeg voor vandaag :D
    groetjes van Eddy, Nancy en Macho

    http://www.hetvervolg.xyz
    Gebruikersavatar
    William1
    Berichten: 52
    Lid geworden op: ma 18 okt 2010, 19:50
    Locatie: Amsterdam



    Bericht door William1 »

    Eerst een tijdje in de zenuwen gezeten vanwege APK keuring van ons 1993 campertje, in okt. 2010 zonder garantie gekocht. Maar...hoera, goedgekeurd zonder opmerkingen, adviezen of aanbevelingen! Om dat te vieren isolatiemateriaal voor onder de motorkap en een ALU LPG gasfles aangeschaft. Een kinderhand is gauw gevuld,
    Challenger " Profile 200 " 1993
    stabij
    Berichten: 344
    Lid geworden op: do 11 nov 2010, 18:35



    Bericht door stabij »

    We zijn nog bijna daags in de camper te vinden.Deze staat op de oprit en zijn nog de, nou ja, laatste dingen die we denken dat dat moet naar onze zin aan het maken.
    Zoals 2x een kastplankje waarvan 1 met een uitsparing voor de thermosfles. Deze kan dan met koffie voor onderweg rechtop staan. We hebben jaren fietsvakanties gedaan en dit is daar een overblijfsel van lekker gelijk een bakkie drinken als je stopt.Vervolgens heb ik gisteren een schoonloopmat onder de tafel pasgemaakt dit als vloerbedekking tegen de evt kou onder onze poezelige pootjes haha. We hebben een winterpakket vloerbedekking in ecru kleur, prachtig maar de verkeerde :wink: kleur met een hond schoenen aan enz vooral bij regenachtig weer. Natuurlijk bestel ik zon maar ja kijk nu naar buiten :cry:
    Vervolgens willen we nog een fietsen drager bevestigen boven onze motordrager. Op het laatste komt dan een box voor de rubberboot met buitenboord motor. Ja zo blijf je van de straat en bezig.Vervolgens mag de buitenkant ook wel een sopje (hoop dat het eraf regend maar ben bang van niet)
    nu op 4 wielen Leo en Anja
    traveller630
    Berichten: 12121
    Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
    Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....



    Bericht door traveller630 »

    Even het peil van de nieuwe Vicron accu gecontroleerd...
    Stond netjes op 12,8 V na 2 weken stalling.......
    Dus dat lijkt er goed uit te zien.
    Op het 'te doen lijstje' staat nu alleen nog het TL armatuur vervangen voor een LED versie.
    Tegen die tijd zal het weer weer wat beter zijn en moeten we de camper maar gaan gebruiken waar de camper voor is.....
    Gebruikersavatar
    sjon_r
    Berichten: 232
    Lid geworden op: zo 23 mei 2010, 20:40
    Locatie: Dr88
    Contacteer:



    Bericht door sjon_r »

    Vandaag even naar de stalling gereden om te kijken hoe het met de camper is, staat er prachtig bij. Handjes jeuken alweer om te gaan reizen!
    Gebruikersavatar
    The Eagle
    Berichten: 361
    Lid geworden op: vr 26 nov 2004, 21:02
    Locatie: Assen Drenthe



    Bericht door The Eagle »

    Koolmonoxidemelder geplaatst.

    Groetjes,

    André
    Wij rijden Knaus Sunliner.
    Gebruikersavatar
    javanes
    Berichten: 24440
    Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
    Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen



    Bericht door javanes »

    stabij schreef: Vervolgens willen we nog een fietsen drager bevestigen boven onze motordrager. Op het laatste komt dan een box voor de rubberboot met buitenboord motor.
    Denkt u wel aan de max. achterasbelasting en de hefboomwerking van al spul aan de achterkant van de auto. :wink:
    Groeten,
    Jacques


    Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
    Afbeelding
    Gebruikersavatar
    Ad&Joke
    Berichten: 127
    Lid geworden op: vr 13 nov 2009, 18:42
    Locatie: West Brabant



    Bericht door Ad&Joke »

    Eergisteren uit de stalling gehaald, luchtontvochtiger geplaatst en vanochtend hieruit al 3 liter water afgetapt. Laat ik nog een paar dagen draaien om hem goed droog te krijgen.
    Alle kast- en ladenslotjes ingespoten met siliconenspray om ze weer gangbaar te maken.
    Volgende week nog even naar de dealer, want mijn accu's laden niet meer bij.

    gr.
    Ad
    de grebbe
    Berichten: 275
    Lid geworden op: zo 18 jan 2009, 21:50
    Locatie: Wieringen



    Bericht door de grebbe »

    fransfit schreef:Die mooie kotter, is dat een IP 24 ?, heb er bijna eens eentje gekocht een jaar of wat terug, maar na lang wikken en wegen is het toch een motorjacht geworden.
    Maar als ik er een zie dan kriebelt het nog steeds. Vind je het niet moeilijk, in de zomer, wanneer met de boot en wanneer met de camper ?
    Nee, het is een Fisher 25 van 1978, heerlijk ding, en eerlijk gezegt, ik denk erover om komend voorjaar een kort mastje te kopen om paar jaar te gaan motorboten. varen en camperen doen we om en om, ( dat wil zeggen in de zomervakanties). als wij camperen gaat mijn zwager varen, en hij heeft dus niets met zeilen, ("zaag die palen er eens af!!").

    vandaag trouwens niets aan de camper gedaan, van 09.30 tot 14.00 trompet gespeeld bij het Bergens symphonieorkest.
    Allemaal de groeten van Martien en Karin
    Plaats reactie