Wat heb ik gedaan niet zozeer maar wat ga ik doen vandaag, de dag van ons vertrek naar Portugal..? Alles terug uitpakken, door omstandigheden moeten we ons vertrek uitstellen Tot wanneer weten we nog niet. In het slechtste geval zelfs het najaar want juli en augustus reizen we niet, veel te druk.
@Bob Diesel, ondanks het kachelprobleem ben ik toch jaloers op je, enjoy
Ach ja
Zelfs een soldeerbout slepen we mee
Maar er zelf denk ik dat die magneet klep
Na 22 jaar ook wel eens gewoon kapot kan zijn en niet open gaat
Geen gas .geen ontsteking dus geen vuur geen verwarming
Voor het gewicht en de ruimte hoef je het niet te laten om een soldeerbout mee te nemen.
Ik heb na een tip van blizard deze besteld voor in de camper en hij werkt ook nog prima.
Met vriendelijke groet, We zijn weer onderweg, nu met een Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD
Camper opgehaald van de garage en de radio die ik nog had liggen even ingebouwd. Mooi dingetje, past prima in de verlichting van het Ducato dashboard en onze Spotify lijstjes kunnen gestreamd worden. Je kunt hem zelfs helemaal via een app van JVC bedienen op de smartphone.
.
IMG_0937.JPG (65.96 KiB) 797 keer bekeken
Gr, John. Zie www.camperts.nl, ook op Youtube, Facebook en Instagram 'Het Moederschip': Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Heavy chassis - 2013
Ik had nog een meter ledstrip liggen. Die heb ik in de schuur geplakt.
En er een 'hotel-schakeling' bij gemaakt, zodat we het licht aan weerszijden aan en uit kunnen doen.
190329 camper PLA led in schuur.jpg (68.42 KiB) 448 keer bekeken
vriendelijke groet, Sándor Góra PLA S741 op Fiat Ducato 3.0 uit 2012