Kwaliteit LMC campers?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Hugo die soms best wel goede antwoorden geeft :shock: :shock: :shock:
indeheki
Berichten: 23
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 8:42
Locatie: Leuven - België



Bericht door indeheki »

@Hugo en co :-)

misschien wel een terecht punt maar als ik het de verkoper zelf vraag dan verklaart die me uiteraard voor gek om nog maar de vraag te durven stellen :-)

Nee ik zit eigenlijk wat anders in mekaar, elke camper zal wel zijn voor en zijn nadelen hebben. Ikzelf zeg gewoon altijd wat ik ervan vind, voor mij kunnen andere dingen doorslaggevend zijn dan voor anderen.

Het is ook een beetje aftoetsten of de algemene bouw ok is, uiteraard is elke camper afhankelijk van onderhoud en dergelijke een geval apart...

Allezins nu heb ik em dus gekocht en nu ben ik benieuwd of de watertank voldoende kwalitatief is voor de wintersport :lol: :P :) :o

Leuk toch zo een forum

Groeten Kim
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Ja natuurlijk is zo een forum leuk.............De forumleden blijven mij Vlierbessen toe sturen en het is constant druk voor mijn deur met fans.. :wink: :wink: :wink: :wink: :shock: :shock: :roll: :roll:

Hugo die zich even bescheiden terugtrekt.. :wink: :wink:
clubvan7
Berichten: 62
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 23:10
Locatie: Kaatsheuvel

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door clubvan7 »

Ik heb in het voorjaar van 2008 een LMC 6500i integraal aangeschaft uit 1993. Het was onze eerste camper.
Voor de volledigheid de motor is een Fiat 25i td.
Inmiddels hebben we er ongeveer 30.000km mee gereden.
We zijn in Kroatie en Italie geweest in de zomer en in de winter hebben we met -20 in Oosterijk gestaan. Kleine trips hebben we al heel veel gemaakt. Voor wat betreft de vrijheid zijn we wel verkocht aan het camperen.
Ik zeg niet dat het een slechte camper is maar wat dat betreft heb ik er een nieuwe hobby bij. Ik heb er de nodige uurtjes ingestoken om er voor te zorgen dat alles weer optimaal is. Wel moet ik toegeven dat er motorisch eigenlijk nog niks is gebeurt (op de thermostaat na).
De vorige eigenaar sprak over een lekkere lage instap. Daar hadden ze gelijk in. Inmiddels heb ik de achteras en de voorvering moeten vernieuwen ze waren nl "doorgezakt". Mocht je nog wat willen weten dan hoor ik het wel.

Groeten Johan
LMC 6500.
"Op het eind zijn het niet de jaren die tellen in je leven maar het leven in de jaren."
Abraham Lincoln
abcvdvelden
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 mar 2019, 10:41

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door abcvdvelden »

Beste man.
Wij hebben een LMC camper type cruiser Passion t713.van 2018.
Let wel is niet geschikt voor level systemen.
Wij ondervinden er veel problemen mee,dus ons advies is niet kopen.
Zowel dealer als de fabriek geven niet thuis.
Als je wilt kan ik foto's opsturen.

Mvg A vd Velden Breda
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door Dafluc »

Welkom op het forum. Het zal de frustratie zijn. Maar ik denk niet dat de topicstarter na 10 jaar nog op een aankoopadvies zit te wachten.
Afbeelding
abcvdvelden
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 mar 2019, 10:41

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door abcvdvelden »

Nee dat klopt echter wil ik in contact komen die een LMC camper hebben,en hun er voor waarschuwen dit merk vooral niet aan te schaffen.
abcvdvelden
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 mar 2019, 10:41

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door abcvdvelden »

Hier bij dan een oproep!!!!!!!!
Gelieve LMC camperrijders hun ervaring te delen BEDANKT alvast
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door Dafluc »

Dat gaat in ieder geval niet lukken door op 10 jaar oude berichten te reageren. Begin dan een nieuw onderwerp en beschrijf jouw problemen. Dan kunnen anderen daar op reageren. Je zult merken dat er ook veel mensen wel tevreden zijn met hun LMC.
Afbeelding
Husski79
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 12 aug 2019, 14:11

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door Husski79 »

Hierbij, wij hebben een LMC breezer lift van 2014 ( met levelsysteem) , en bevalt super! We gaan er zomers mee op pad en we gaan er ook mee op wintersport. We hebben hem nu ruim 3 jaar en nog niks geks mee.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door 't Busje »

abcvdvelden schreef:
zo 17 nov 2019, 10:53
... die een LMC camper hebben,en hun er voor waarschuwen dit merk vooral niet aan te schaffen.
Degenen die al een LMC camper hebben, hoef je niet meer te waarschuwen om er geen aan te schaffen. Die aanschaf hebben ze al gedaan.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
clubvan7
Berichten: 62
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 23:10
Locatie: Kaatsheuvel

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door clubvan7 »

Jammer om te lezen dat het met de jongere campers van LMC niet zo best gesteld is.
Wij hebben met een LMC 6500i uit 1993 130.000km en 8jaar rond getourd. Met het nodige klussen (wat normaal is bij oudere campers). Ook bij het kopen van onze Flair 7100i kregen wij nog een hele goede prijs terug voor zo een oude camper.
LMC 6500.
"Op het eind zijn het niet de jaren die tellen in je leven maar het leven in de jaren."
Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door Zwerfsteen »

Veel problemen met een camper uit 2018?
Zou het dan niet onder de garantie vallen?
Misschien kun je de camperproblemen hier beschrijven.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Kwaliteit LMC campers?



Bericht door hathi »

Wel kort door de bocht,door het hele merk LMC zo te betitelen, deze valt,net als zoveel merken,onder de Hymer groep ,met ook dikwijls dezelfde componenten ?als U daarmee problemen hebt,hoeft dat voor anderen,nog niet zo te zijn!
Hans
Plaats reactie