4wheels stelt zich voor

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
4wheels
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 13:56

4wheels stelt zich voor



Bericht door 4wheels »

dag allemaal,

wij, mijn man en ik (55 en 60), hebben het goede idee opgevat om een camper aan te schaffen :) .
aangezien wij op camper gebied niet helemaal op de hoogte zijn, leek het in ieder geval een goed idee om hier te registreren en mensen te ontmoeten, die net zo gek op camperen zijn als wij.
tis een virus waar je maar niet vanaf kan komen, al zou je willen :lol:

bijkomend voor ons is, dat ik zelf 4wheels heb, oftewel na een ongeluk in 2006 zit ik de grootste tijd in de rolstoel.
wij hebben twee honden, twee labradors, waarvan één mijn hulphond is.
hoe dan ook: wij willen proberen om de obstakels weg te krijgen en toch weer op pad te kunnen.

tot op het forum!
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard



Bericht door Zwerfsteen »

Welkom op dit forum 4wheels!
Er is hier genoeg te lezen over campers, ook waar je op moet letten als je er een wilt aanschaffen.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: 4wheels stelt zich voor



Bericht door eef van baal »

4wheels schreef:dag allemaal,

wij, mijn man en ik (55 en 60), hebben het goede idee opgevat om een camper aan te schaffen :) .
aangezien wij op camper gebied niet helemaal op de hoogte zijn, leek het in ieder geval een goed idee om hier te registreren en mensen te ontmoeten, die net zo gek op camperen zijn als wij.
tis een virus waar je maar niet vanaf kan komen, al zou je willen :lol:

bijkomend voor ons is, dat ik zelf 4wheels heb, oftewel na een ongeluk in 2006 zit ik de grootste tijd in de rolstoel.
wij hebben twee honden, twee labradors, waarvan één mijn hulphond is.
hoe dan ook: wij willen proberen om de obstakels weg te krijgen en toch weer op pad te kunnen.

tot op het forum!
in hoeverre moet de camper aangepast zijn?
als het een aanpassing moet zijn om te kunnen reizen, is dit misschien ook een oplossing.

http://www.freedommotors.nl/lift-n-go.h ... 3godDCVCUw
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Welkom!
Er zijn hier meer camperaars die een aangepaste camper hebben, dus zij kunnen je zeker op weg helpen.
Heel veel succes in jullie zoektocht.
Honden gaan natuurlijk straks ook mee, dus de camper moet alles en iedereen kunnen herbegen. Gaat lukken!
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
4wheels
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 13:56



Bericht door 4wheels »

bedankt voor jullie reacties :) .

wij hebben op dit moment een aangepaste volkswagenbus, maar een aangepaste camper is een heel andere verhaal :? :wink:
het zal ons heus lukken om de juiste camper te vinden, die aan onze eisen voldoet, of in ieder geval de meeste.

gelukkig is er weer een trekking van de staatsloterij eerdaags, dus die moet maar het nodige brengen :D
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:



Bericht door Rolling Rodie »

welkom :D
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Mona
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 16:51
Locatie: Heemskerk, N-H
Contacteer:



Bericht door Mona »

Welkom, en veel succes bij jullie zoektocht!
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk



Bericht door Stieneke en Donald »

Hallo wij, mijn man en ik (55 en 60),

Heel welkom op dit leerzame forum. Veel geluk en plezier bij jullie zoektocht naar een camper! :wink:
Hebben jullie ook een naam en waar wonen jullie?
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Borinoco
Berichten: 435
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 15:56
Locatie: Noord-Brabant



Bericht door Borinoco »

Hallo en hartelijk welkom hier....wij zijn zelf ook net nieuw hier en onze 2 hondjes gaan ook......... en wij moeten ook nog veel leren.
Veel succes op de zoektocht naar een goede camper.....

Gr. Monique
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:



Bericht door eef van baal »

4wheels schreef:bedankt voor jullie reacties :) .

wij hebben op dit moment een aangepaste volkswagenbus, maar een aangepaste camper is een heel andere verhaal :? :wink:
het zal ons heus lukken om de juiste camper te vinden, die aan onze eisen voldoet, of in ieder geval de meeste.

gelukkig is er weer een trekking van de staatsloterij eerdaags, dus die moet maar het nodige brengen :D
ik zou toch eens met Freedom praten ze hebben veel kennis met ombouwen, wel meer met auto's maar als het moet doen ze ook campers, wat ze zelf niet kunnen wordt door derden gedaan.
ze hebben als enigen in Europa een goed werkende lift om rolstoel of schootmobiel in de garage te zetten.
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Plaats reactie