DeeBee helpen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Bericht door Toon »

voor deze mensen is het
ik weet geen worden om er verder bij te zetten
Afbeelding
Afbeelding
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Negombo
Berichten: 793
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:23
Locatie: Lelystad

Bericht door Negombo »

Ik volg deze topic op de voet en vind het fantastisch wat er allemaal gebeurd met zoveel liefde voor deze mensen.

Toch ben ik wel ergens benieuwd naar. Het is begonnen omdat er door vandalisme het e.e.a. is beschadigd. Dit werd niet door de verzekering gedekt. Nu dit een, zeg maar rustig, nieuwe camper wordt is een verzekering natuurlijk wel heel belangrijk. Wordt daar ook aan gewerkt zodat deze mensen eventuele schade, ik hoop het echt niet hoor, kunnen verhalen op een goede verzekering?

Ik ben trots iedereen die dit mogelijk maakt. Echt petje af en een diepe buiging. :bow: :bow:
Oordeel niet op basis van uiterlijk. Een rijkgevuld hart kan verstopt gaan onder een armzalige jas

Groetjes,
George en Carina
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80416
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Bericht door Dafluc »

Kijk, dat is een goede!
Natuurlijk hoopt niemand dat het nog eens gebeurd. Maar het zou heel verstandig zijn om het zaakje (met de waarde die het heeft als het af is) goed te verzekeren. Zodat bij een eventuele volgende schade (hoe die dan ook ontstaat) een beroep gedaan kan worden op de verzekering.
Afbeelding
Joep en Sjaan

Bericht door Joep en Sjaan »

Toon schreef:voor deze mensen is het
ik weet geen worden om er verder bij te zetten
Afbeelding
Afbeelding

Toon ik zet er wel wat bij Voor Deebee.

Ongevraagd kom je in je leven in deze situatie, toch door gaan .
toch kijken of er een gaatje is dat je je kan reden wat op voor manier dan ook.
proberen mee tedoen met al die mensen die wel gezond zijn.
of ook iets hebben .
Maar mobiel blijven.
De klus van het leven elke dag proberen te klaren.
Dan word de camper vernield.
Door jongeren die het zo leuk vinden je mede mens wat aan tedoen.
Of ze wisten dat het om deze mensen ging weet ik niet maar je sloop geen spullen van een ander.

Dan komt nog dat de verzekering keihard is en niet uitbetaald.
Net zo keihard als een ........
Want personelijk vind ik dat.

Zijn er geen mensen met het hart op de goede plek. :?:
HIER ZIJN ZE NOG WEL :!: :!: :!:

Vind het ook een af gang voor de verzekering waar je voor sta te betalen.
rond uit .............!

Niet te hopen dat ze ook in zo'n situatie komen ,denk dat dan pas het kwartje valt. :!:

Nu ben ik net als de kerk.
Mensen die nog niet een donatie hebben gedaan.
Doe met ons mee. :!: :!: :!:
Mee met dat wat mensen normaal voor elkaar moeten doen.

Voor de mensen die momenteel met de camper bezig zijn.
toppie toppie toppie weer. :!: :!:
Laatst gewijzigd door Joep en Sjaan op do 22 mei 2008, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

Okay jongens bedankt voor de berichtjes. En in het bijzonder Raymond,wilde er zelf niet zo'n verhaal van maken vertel het liever persoonlijk. Wat de verzekeringskwestie betreft is hier het woord over gezegd in voogaande topic. Mijn vraag laat dit zo! Maar gewoon doorgaan op de manier hoe we worden gesteund vinden wij plezieriger als dat er telkens weer iets moet worden aangehaald. De maatschappij heeft bij andere zaken zeer correct gehandeld.En wil hem nadat hij totaal vernieuwd is in de allrisk doen, wat daar kom ik nu niet meer onderuit.
Nogmaals kwestie verzekering afgedaan a u b.
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
Negombo
Berichten: 793
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:23
Locatie: Lelystad

Bericht door Negombo »

Negombo schreef:Ik volg deze topic op de voet en vind het fantastisch wat er allemaal gebeurd met zoveel liefde voor deze mensen.

Toch ben ik wel ergens benieuwd naar. Het is begonnen omdat er door vandalisme het e.e.a. is beschadigd. Dit werd niet door de verzekering gedekt. Nu dit een, zeg maar rustig, nieuwe camper wordt is een verzekering natuurlijk wel heel belangrijk. Wordt daar ook aan gewerkt zodat deze mensen eventuele schade, ik hoop het echt niet hoor, kunnen verhalen op een goede verzekering?

Ik ben trots iedereen die dit mogelijk maakt. Echt petje af en een diepe buiging. :bow: :bow:
Ik maakte er alleen een opmerking van niets ten goede of ten nadele van de verzekering. Alleen een klein aandachtspuntje.
Oordeel niet op basis van uiterlijk. Een rijkgevuld hart kan verstopt gaan onder een armzalige jas

Groetjes,
George en Carina
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80416
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Bericht door Dafluc »

Was niet mijn bedoeling oude koeien uit de sloot te halen. Ging puur om de zorg naar de toekomst. Maar dat zit goed lees ik. Fijn.
Afbeelding
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

Dafluc. schreef:Was niet mijn bedoeling oude koeien uit de sloot te halen. Ging puur om de zorg naar de toekomst. Maar dat zit goed lees ik. Fijn.
Is okay mocht ook. :wink:
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

Negombo schreef:
Negombo schreef:Ik volg deze topic op de voet en vind het fantastisch wat er allemaal gebeurd met zoveel liefde voor deze mensen.

Toch ben ik wel ergens benieuwd naar. Het is begonnen omdat er door vandalisme het e.e.a. is beschadigd. Dit werd niet door de verzekering gedekt. Nu dit een, zeg maar rustig, nieuwe camper wordt is een verzekering natuurlijk wel heel belangrijk. Wordt daar ook aan gewerkt zodat deze mensen eventuele schade, ik hoop het echt niet hoor, kunnen verhalen op een goede verzekering?

Ik ben trots iedereen die dit mogelijk maakt. Echt petje af en een diepe buiging. :bow: :bow:
Is okay ook jou :wink:
Ik maakte er alleen een opmerking van niets ten goede of ten nadele van de verzekering. Alleen een klein aandachtspuntje.
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24462
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Bericht door javanes »

Misschien is de opmerking al eens langs gekomen in die 39 pagina's.

Moet de "nieuwe" kampeerauto niet langs de RDW?
Ik mag aannemen dat het kenteken moet worden aangepast, want het gewicht zal wel niet meer kloppen.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Bericht door Toon »

Jacques
de beplating aan de buiten zijde is iets zwaarder dat klopt maar de camper is opzich ook verlaagd
normaal doe je dat aan de onderkant
maar in dit geval is er aan de bovenkant een stuk afgegaan
dus het dak verlaagd
al met al zal het in gewicht niet zo gek veel uitmaken
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Bericht door Stieneke en Donald »

Even op een weegbrug misschien? :lol:
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

Het gewicht van de camper is op kenteken.... 2720 kg dit is zonder lift wat de lift precies weegt, mischien is het te zien op een instructieplaatje.
Wel weet ik dat we vakantie klaar nooit boven de 3500 kg gekomen.
Een extra dieseltank bijgeplaatst van 60 liter een gastank bijgeplaatst voor 70 liter.extra akku, zonnepaneel. Dus er zal geen noemens waardig gewichts verandering plaatshebben gevonden.
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
klotje

Bericht door klotje »

Abe schreef:Kijk, daar is de uitvinding van Willy waar ik niet over mocht praten. Ziet er goed uit hoor. En dat halfintegrale kopje wordt ook mooi hoor!!!


Abe heb het patent vandaag gezien, en Willy had een proef stukje gemaakt ze konden het er met twee man niet aftrekken. Zij hij :lol: Het is goedkoop en doeltreffend..... Tof Willy :lol: :lol:
Gesloten