DeeBee helpen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Yri
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 23:53
Locatie: Maarssen

Bericht door Yri »

:D Hartverwarmend, klussen aan de camper kan ik niet,maar iets overmaken op een rekening wel. :lol:
Was Fendt 560 HK en Dethleffs I 645 is nu Rapido 966M
Gebruikersavatar
kaajeetje
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 mar 2008, 4:03
Locatie: Borger
Contacteer:

Log

Bericht door kaajeetje »

Nou, Kaat was niet te houden. Niet in staat even een paar dagen te wachten op reakties. Heeft ze tijd teveel? Nou, nee. Maar mag graag van alles regelen en houd mezelf dan niet tegen. Om de gegevens voor de hulp een beetje overzichtelijk te krijgen heeft Ro zijn log gedoneerd. Die gebruikt hij op het moment zelden en is behoorlijk werkloos. Het met elkaar converseren gebeurd gewoon hier, maar de opgaves kunnen daar geregeld worden. Denk dat het handig is namelijk.

Nogmaals, misschien loop ik enorm op de zaken vooruit, maar het mooie weer komt aan en ze willen vast gauw weer ens weg.

Doen?

Voor opgave ga je naar: www.rodericksding.web-log.nl
CamperChick is my Name!
Afbeelding

www.kaatjeswereld.com
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Bericht door MonRoe »

karin, fijn dat je het oppakt.

Ik heb in de email naar hart in Aktie ook gezet dat wij heel snel een antwoord willen hebben. Mocht ik woensdag niets gehoord hebben, dan ga ik bellen.

Verder kunnen wij niet op de door jouw genoemde datum (we zijn ook niet technisch, maar kan wel goed gebruiksaanwijzingen lezen) omdat we dan onderweg zijn naar Griekenland.

Maar helpen willen we altijd! al is het maar financieel.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door fredsanno »

En wij willen natuurlijk ook helpen, helaas door tijdgebrek kan ik niet fysiek helpen...(heb nu zelf 3 projecten) maar wil natuurlijk ons financiele steentje bijdragen....
We houden het in de gaten! :lol:
vangurp
Berichten: 391
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 18:48
Locatie: Halsteren

meehelpen

Bericht door vangurp »

ook van ons kun je een steuntje verwachten ,we wachten nog op t hoe campertje
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Hulp DeeBee.

Bericht door DeeBee »

Beste mensen ik heb het even bij Klotje ( piet ) neergelegt. Foto's en andere uitleg heb ik hem per mail gedaan.Zit nog met de bibbers van de spontane aanbiedingen,in deze.
In het verleden hebben ook vrienden ons geholpen met het bed verlagen, rolstoel hoogte en andere zaken. Van deze mensen hebben zich ook weer aanmeldingen gedaan.
Aktie zoals, hart in aktie ben ik niet zo voor vanwege de belangstelling via tv of andere media. Gespecialeersde bedrijven kosten verschrikkelijk veel geld.Ook de vraag destijds naar camperbedrijven, hebben geen reactie opgelevert.Andere camper is geen optie, moet de hele binnenkant weer verbouwd worden,aanpassingen overgezet en dan de keuringen weer, kosten???.
Het aanbod om te blijven overnachten op de camping wordt bezwaarlijk,tijdens de werkzaamheden vanwegen de verzorging en plotselinge ongemakken die kunnen optreden.Deze week word er een nieuwe waterpomp geplaatst.
Zeker kan ik een eigenbijdrage in kosten en andere hulp bieden bij het een en ander.
Wel weet ik voor zover ik kan bepalen het een trieste aanblik is als je de binnenkant ziet van de camper.
Mensen voorzover altijd voor meer info. Maar doe het liefst even de vraag naar Klotje.
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
De Palude
Berichten: 652
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 21:39
Locatie: Emmerich am Rhein

Bericht door De Palude »

Ook wij willen graag een financiële bijdrage doen.
En DeeBee veel sterkte je zult zien dat alles weer snel in orde komt.
M.v.g.

Victo(R)ia
M.v.G.
Victo(R)ia
SunMaster
Berichten: 1421
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 0:31
Locatie: Kleve (D)

Bericht door SunMaster »

Mooi initiatief, ook wij willen helpen.
We houden het in de gaten.

Groeten,
Jaap & Jolanda
Groeten,
Jaap
Afbeelding
Gebruikersavatar
Reny
Berichten: 5112
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 16:57
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door Reny »

DeeBee, laat inderdaad alles lopen via Piet, misschien wat lekkerder voor je gemoedstoestand. Je hebt volgens mij al genoeg aan je hoofd :(
Laat je verrassen wanneer de camper wordt opgehaald of waar hij gebracht moet worden. Alleen als je je camper pimpelpaars aan de buitenkant wilt hebben moet je het volgens mij aangeven maar de rest aan de technische experts overlaten :wink:

Karin, toppie zoals je het oppakt, helaas ga ik richting Zuid-Frankrijk op 15 mei.

groetjes
Rény
Afbeelding
klotje

Bericht door klotje »

De foto,s zijn binnen welke expert wil ze be kijken en alvast zijn mening er over geven En in de buurt van Doetinchem woont . Om de camper te Bekijken
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Bericht door Vertrokken4 »

Je kan ze aan mij mailen, ik ben volgende week in de buurt van Doetinchem om te kijken.

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Saviemeke
Berichten: 16782
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 10:13
Locatie: Wieringermeer
Contacteer:

Bericht door Saviemeke »

Ook ik wil een bijdrage leveren, praktisch zal moeilijk worden maar mogelijk op een andere wijze.
Renovatie van onze Hobby600

*******************************************************


Je moet zeilen op de wind van vandaag,
De wind van gisteren helpt je niet vooruit,
En je weet niet, of hij morgen komt
Gebruikersavatar
bruintje
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 14:02
Locatie: Heerlen

Bericht door bruintje »

Hallo Klotje,

Ook wij willen graag helpen met het storten van een bijdrage.
Groetjes,
Petra en Niek
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Bericht door Vertrokken4 »

Dirk heeft mij net de foto's gemaild, deze heb ik gezien en beoordeeld voor zover mogelijk. Daarna hebben we telefonisch contact gehad en afgesproken dat ik als ik volgende week in de buurt ben even bij hem langs ga om de camper te bekijken. Ik zal dan mijn bevidingen het liefst doorspelen aan iemand die de komende periode de tijd heeft om de eventuele reparatie voor te bereiden daar wij voorlopig op reis zijn.

Groetjes,

Jeroen
Gesloten