DeeBee helpen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sampdoria
Berichten: 1707
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 16:51
Locatie: Almere

Bericht door sampdoria »

DeeBee schreef:Natuurlijk ben ik bereid om info wat ik weet over aanpassingen ruimte's die je nodig bent omtrent de camper.Het is natuurlijk afhankelijk van handicap, lopen-niet lopen-stukje lopen- wel of geen arm en handfunctie.Een transfer kunnen maken van rolstoel naar bestuurder of pasagier stoel. Niet dan zal je met rolstoel achter het stuur moeten of bijrijdersplaats.Hulpmiddelen om te wassen en om in en uit bed te komen.Het is wel zo dat de regels voor Nederland en Belgie niet gelijk zijn wat de medische aspecten zijn en ook de eventuele als er een mogenlijk is financiele bijdrage van derden.
Dus stof genoeg en een treffen met een doelgroep is nooit verkeerd.Zowel voor de gehandicapten en hun begelijders of partners-ouders ect ect.Als je al eens kijkt op Handicamp.nl. Dan zie je wat er al is op dit gebied. :idea:
Is ook ieder jaar een meeting, en die is net vorig weekend geweest.
Wij zijn wel even geweest, op zaterdagmiddag, helaas zonder camper, want die is nog (lang ?) niet klaar. Donderdag ga ik even kijken, de lift zit er in :D
- lieber mit den Reisemobil in einer Schlange als eine Schlange im Reisemobil -
lucastess03

Bericht door lucastess03 »

Jongens jongens ik dacht dat ik vlug was ,maar dat blijkt niet zo :lol: :lol:
Ik heb denk ik nog 2 weken te gaan
Als alles mee zit :wink: :lol:
en tot nog toen gaat het goed

En hoe we het gaan doen als hij klaar is ,dat horen jullie nog

Ben daar nog niet mee bezig , heb even anderen dingen

maak je geen zorgen , al die hier aan meegewerkt hebben
Zullen horen hoe we het gaan doen ,en ieder is dan uitgenogigt
om hem te overhandigen
Zal hier over contact op nemen met Deebee

gr Willy
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Bericht door Toon »

ook dat zijn wijze woorden van de vakman
het bewijs staat weer hieronder
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland

Bericht door Abe »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Groeten Abe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Bericht door Stieneke en Donald »

Tjonge, jonge, ik ben met stomheid geslagen. Wat ziet het er mooi uit! :lol: Hoe is dit ooit mogelijk geworden met een budget van ca € 2500,00? Man, man, man, dit is niet te geloven! In een woord GEWEEEEEEEEEEEEEELDIG.

Ps. Ik hoop dat er een optocht gepland wordt met enige tientallen campers die achter de af te leveren camper Doetichem binnenrijden. Dat zal de krant halen jongens! :cheers:
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Joep en Sjaan

Bericht door Joep en Sjaan »

Stieneke en Donald schreef:Tjonge, jonge, ik ben met stomheid geslagen. Wat ziet het er mooi uit! :lol: Hoe is dit ooit mogelijk geworden met een budget van ca € 2500,00? Man, man, man, dit is niet te geloven! In een woord GEWEEEEEEEEEEEEEELDIG.

Ps. Ik hoop dat er een optocht gepland wordt met enige tientallen campers die achter de af te leveren camper Doetichem binnenrijden. Dat zal de krant halen jongens! :cheers:
Ja dit was ook niet mogelijk geweest als de dames en kerels
niet zoveel tijd er in hebben gestoken.
geen uur lonen.
Als je de uur lonen er bij op zou tellen .
tegenwoordig 86 euro exbtw.
nou dan zal je je rot verschieten.
Willy noemd het terapie :roll: :lol:
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

Ja het wordt mooier en mooier.De bouwers en naaister, bedrijven en sponsors alle lof. Maar er is niet alleen maar het geld wat gestort is,terug te lezen hoeveel en wie.Maar ook de geschonken materialen buiten en binnenkant.Niet te vergeten de weblog en rekeningnummer.En zeker niet op de laatste plaats de vrouwen van de bouwers vooral op de bouwplek daar lopen toch maar weer af en toe (vreemden)rond en je raakt wel een gedeelte prive"kwijt.Het straks afvoeren van de rotzooi komt ook het een en ander bij kijken Moeten wel kosten voor gemaakt worden en deze zijn tegenwoordig niet goedkoop meer.Dus mensen er is een persoon die weet wat hij nodig heeft,hij heeft ook aan gegeven dat er waarschijnlijk genoeg geld is om de camper af tebouwen en op te leuken,Hij weet ook de kosten voor het verwijderen van de troep.Hoe straks de camper wordt tentoongesteld wordt op tijd bekend gemaakt,maar zeker niet met blaaskapel,krant,radio,tv of dergelijke. Er moet rekening gehouden worden dat er mensen zijn die niet in deze belangstelling willen komen en staan. Hier moeten we met respect mee omgaan.Het geduld die we met ons allen moeten hebben en zeker wij,ik heb al een tijdlang geen vervoer en het voelt als een huisarrest wel een mooie maar toch.
Mensen mischien nog twee kleine weken geduld.
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Inferno »

Vanmorgen was ik in Oss, laat dat nu naast Lith liggen...
Daar ik enorm durkke werkzaamheden heb (niet dus) ben ik even langs geweest bij Willy. Even kijken of hij nou echt wel bezig is. Nou ik was niet echt verbaast om te zien dat hij gewoon achter het huis aan het werk was aan de camper. Wat een werk is daar verzet! Ik kan niet anders zeggen dan dat het straks een (denk ik) betere camper wordt dan het ooit geweest is.
Hier is een vakman aan het werk. Hoewel ik speciaal mijn werkkloffie aangetrokken had (jasje dasje netjes) mocht ik toch niet helpen. Volgens de werkplaatschef had hij alles onder controle.
Toch nog tijd gemaakt om een bakkie met mij te doen en even bij te kletsen. Vandaag wordt er dus maar 13 uur aan de camper gewerkt... sorry :wink:

Maar er moet inderdaad nogal wat vuil worden afgevoerd. Ik geloof dat Wily daar al afspraken over heeft dus dat zal best goedkomen maar ik geloof dat het al aardig in de weg gaat liggen...

Anyway, het wordt een prachtige camper!
klotje

Bericht door klotje »

Ja dat heb ik ook gezien. Daar licht een hele camper aan afval ....... Komt goed jong zal Willy wel zeggen :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Bericht door Toon »

al div x bijna mijn nek over gebroken
als het er morgen nog ligt ga ik in staking
hagel en rijn moet mijn werkvloertje zijn :!:
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

Ja wil best wel komen helpen opruimen.Maar moet dat dan met een blinddoek doen want ik mag niet alles nog zien dus dat word dan een probleem. :wink:
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
DeeBee
Berichten: 1021
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:26
Locatie: Achterhoek.

Bericht door DeeBee »

sorry er was een probleem met posting, hopelijk nu weer goed.
Rijden met een aangepaste camper.
Vrijheid voor het leven.
the happy achterhoeker.
Gebruikersavatar
cobes
Berichten: 8059
Lid geworden op: vr 23 jun 2006, 13:02
Locatie: El Mudamiento

Bericht door cobes »

nou jij wilt wel erg graag gaan helpen als ik het zo bekijk :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3:

ik zal morgen eens gaan kijken hoeveel campers daar liggen :lol:

als ik het niet kan vinden vraag ik het wel aan de milieu politie :lol: :lol:
Groet Cobes.
___________

ik heb een Rapido V68 met 140 pk
Afbeelding .
temperatuur rond mijn huis
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Bericht door Toon »

nou Cobes
als je in Lith een echte camper ziet staan weet je direct waar je moet zijn
wel ff goed rond kijken waar je precies moet zijn :lol: :lol: :lol:
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Gesloten