Camper staanplaatsenkaart Benelux

Algemene campervragen en -opmerkingen.
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:



Bericht door de hoekies »

Antje schreef: Ik mis alleen de CP bij Den Oever, hier staat een camping vermeld, is deze CP weg?
.
Zoals eerder vermeld is er deze nog alleen hij is flink uitgebreid en jammer genoeg ook duurder.
Maar blijft een mooi plekkie is zeker de moeite
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19155
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

Update: de kaart is met ingang van heden ook te bestellen bij Albrecht de Groeve,
uitgever van het blad Zwerfauto. Voor de prijs van € 7,50 incl. verzendkosten.

Zie voor meer informatie www.campersite.nl/kiosk/kaarten.php
Laatst gewijzigd door Aloys op wo 18 apr 2007, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

nou bedankt vanmorgen besteld voor € 8,00
50 eurocent DUURDER
gaat weer een weekend met de camper over de balk
nee geintje natuurlijk
waarom is hij in Belgie goedkoper als hier
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Nou ja........komt ie nu mee...............heb ze al besteld voor 8 euro :D
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Jittie
Berichten: 455
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 7:40
Locatie: Zaanstreek



Bericht door Jittie »

Ik wacht nog maar even :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik ben van na de oorlog......laten we dat zo houden!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Ik heb de kaart vanmorgen besteld bij camperkrant voor € 7,40, was al 60 eurocent goedkoper als via de andere site.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

Let even op met Slenaken.
Dit is een gedoogplaats die binnen afzienbare tijd, een maand of twee, zal verdwijnen.

Afbeelding

Mochten mensen de plek willen bezoeken dan adviseer ik van tevoren even kontakt op te nemen met de eigenaar.
Ik heb deze uitgebreid gesproken en hij gaf aan dat het allemaal erg uit de hand gelopen was sinds de plek als officiële camperplek op het internet verschenen was. Hij vreesde nu problemen met de plaatselijke autoriteiten als het zo door zou gaan.
Daarbij was zijn vrouw enige tijd geleden overleden en was de motivatie volledig weg om met de horecagelegenheid door te gaan. Hij zou die dan ook te koop aan gaan bieden.

Gr,
Stef.
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)



Bericht door Walkabout »

MonRoe schreef:Ik heb de kaart vanmorgen besteld bij camperkrant voor € 7,40, was al 60 eurocent goedkoper als via de andere site.
Klopt, ik verkoop de Beneluxkaart voor €7,40. Ik kan hem helaas niet zo goedkoop aanbieden als Albrecht de Groeve omdat helaas maar waar "de verzendkosten van België naar Nederland goedkoper zijn dan de verzendkosten binnen Nederland" :?

Ik ben daardoor iets duurder, maar daartegen heeft u de kaart uiterlijk twee dagen na betaling (op werkdagen) binnen. Terwijl de betaling naar en verzending vanuit België +/- twee weken in beslag nemen.

Groetjes Gonda
Laatst gewijzigd door Walkabout op zo 15 apr 2007, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Liedwien
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 08 jun 2003, 0:21



Bericht door Liedwien »

Mooi initiatief en ik denk dat ik 'm ook wel ga bestellen. Desalniettemin een groot verschil in prijs (tja, je bent Nederlander of je bent 't niet) met een Franstalig boekje waarin bijna 2000 camperplaatsen staan, dat 7 euro kost. Okay, als je 't per post laat toesturen, komt er in Frankrijk 4,60 aan verzendkosten bij.

't Zal alles te maken hebben met het veel kleinere afzetgebied misschien? Of is de kaart in meer talen opgesteld?
Antje



Bericht door Antje »

Quote prijsverschil 'je bent nederlander of niet'.
Je haalt me de woorden uit de mond... :wink:
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

MonRoe schreef:Ik heb de kaart vanmorgen besteld bij camperkrant voor € 7,40, was al 60 eurocent goedkoper als via de andere site.
De kaarten zijn binnen!
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24456
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen



Bericht door javanes »

Walkabout schreef:
MonRoe schreef:Ik heb de kaart vanmorgen besteld bij camperkrant voor € 7,40, was al 60 eurocent goedkoper als via de andere site.
Klopt, ik verkoop de Beneluxkaart voor €7,40. Ik kan hem helaas niet zo goedkoop aanbieden als Albrecht de Groeve omdat helaas maar waar "de verzendkosten van België naar Nederland goedkoper zijn dan de verzendkosten binnen Nederland" :?

Ik ben daardoor iets duurder, maar daartegen heeft u de kaart uiterlijk twee dagen na betaling (op werkdagen) binnen. Terwijl de betaling naar en verzending vanuit België +/- twee weken in beslag nemen.

Groetjes Gonda
Gonda,

Post van België naar Nederland is aanmerkelijk duurden dan verzending binnen Nederland, dus dat is geen armument waarom het goedkoper is.

Toevallig weet ik dat de Groeve zijn Post ook gewoon in Nederland op de post doet. Hij maakt alleen gebruik van de tarieven van zakelijke post omdat hij ook het blad "Zwerfauto Magazine" en "Oldtimer Dreamcar Magazine" uitgeeft .
En het is ongeveer 2 weken onderweg omdat men maar één of twee keer per maand naar Nederland gaat om de post af te geven.

En de betaling voor de kaart gaat gewoon naar een ABN-AMRO bankrekening in Sluis in Nederland en niet naar België.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Ik heb het besteld via de campersite, maar heb geen bevestiging ofzo. Hoe gaat het met betalen? Achteraf?
Anders bestel ik het op een andere manier, via Gonda
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19155
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

Als je bij Zwerfauto bestelt moet je gewoon het geld overmaken. Maar Gonda heeft ook nog wel voorraad...
De uitgever is bezig deze "oneffenheden" glad te strijken, ik denk dat de Zwerfautoprijs nog wat omhoog gaat, bijv. naar € 7,50.
De prijs op de site van de uitgever gaat dan naar beneden, ook € 7,50.
Ik wacht nog op een emailtje van betrokkenen, dan zal ik het meteen aanpassen!
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Plaats reactie