Joint*** mooie betaalbare campers

Algemene campervragen en -opmerkingen.
gast

Joint*** mooie betaalbare campers



Bericht door gast »

vandaag naar de beurs geweest het campermerk joint gezien hele leuke betaalbare camper/netjes afgewerkt/leuke indelingen/seitz ramen etc.
als je kijkt wat de zo genaamde A MERKEN durven rekenen en vaak ook nog voor mindere kwaliteit dan schrik je van het verschil.

mvg

rob
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

dan heb je er zeker niet onder gekeken lees de kck maar eens over de afwerking als je daar goed leest laten ze er niet veel van over
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
johannes



Bericht door johannes »

Joint is een spaans broertje van Moncayo.
Wanneer je meer over de garantie wilt lezen, ga dan eens naar de website van bramsnor en lees: waterschade Moncayo!

Schijn bedriegt!
gast



Bericht door gast »

Toon schreef:dan heb je er zeker niet onder gekeken lees de kck maar eens over de afwerking als je daar goed leest laten ze er niet veel van over
ik heb een paar duitse merken gezien +/- 15000 duurder fineer los kopse kant meubels / kitranden lelijk etc

mvg

rob
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

Rob welke merken bedoel je en waar kan ik het terug vinden
van joint staat het beschreven zelfs met foto's door experts gekeurd
dus laat maar horen
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
gast



Bericht door gast »

Toon schreef:Rob welke merken bedoel je en waar kan ik het terug vinden
van joint staat het beschreven zelfs met foto's door experts gekeurd
dus laat maar horen
ga morgen kijken je weet in welke hoek je moet zoeken.
mvg

rob
gast



Bericht door gast »

johannes schreef:Joint is een spaans broertje van Moncayo.
Wanneer je meer over de garantie wilt lezen, ga dan eens naar de website van bramsnor en lees: waterschade Moncayo!

Schijn bedriegt!
volgens mij zijn het geen broers van mekaar de joint is van de sea groep o.a mobilvetta/elnagh/miller/mc louis en moncayo is een zelfstandig bedrijf het is wel zo dat de importeur de zelfde is en dat ze beide in spanje worden gemaakt de knaus is toch ook geen zus of broer van hymer worden wel allebei in duitsland gamaakt.

mvg

rob
Gast



Bericht door Gast »

ik ken een dealer die gaat ermee stoppen ivm met de vele problemen.

een joint moet je roken en niet rijden.

jan-peter................ende ( = einde )
gast



Bericht door gast »

Anonymous schreef:ik ken een dealer die gaat ermee stoppen ivm met de vele problemen.

een joint moet je roken en niet rijden.

jan-peter................ende ( = einde )

in nederland ?

volgens mijn gegevens zijn er maar 2.

mvg

rob
Gast



Bericht door Gast »

gast schreef:
johannes schreef:Joint is een spaans broertje van Moncayo.
Wanneer je meer over de garantie wilt lezen, ga dan eens naar de website van bramsnor en lees: waterschade Moncayo!

Schijn bedriegt!
volgens mij zijn het geen broers van mekaar de joint is van de sea groep o.a mobilvetta/elnagh/miller/mc louis en moncayo is een zelfstandig bedrijf het is wel zo dat de importeur de zelfde is en dat ze beide in spanje worden gemaakt de knaus is toch ook geen zus of broer van hymer worden wel allebei in duitsland gamaakt.

mvg

rob
Dat van die Sea groep klopt, maar dat het broertjes zijn klopt ook.
Ze worden niet alleen in Spanje gemaakt, maar ook allebei in Zaragosso........... Het is logisch dat een exwerknemer van Moncayo onder een andere groep uitkomt.
Maar wanneer ze naast elkaar staan ...........
gpdude
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 04 apr 2004, 12:23
Locatie: Koningshooikt, België



Bericht door gpdude »

Toon schreef:dan heb je er zeker niet onder gekeken lees de kck maar eens over de afwerking als je daar goed leest laten ze er niet veel van over
Wat is kck? Ik zou dat ook wel eens willen lezen!

Groeten,
Bart
Gast



Bericht door Gast »

gast schreef:
Anonymous schreef:ik ken een dealer die gaat ermee stoppen ivm met de vele problemen.

een joint moet je roken en niet rijden.

jan-peter................ende ( = einde )

in nederland ?

volgens mijn gegevens zijn er maar 2.

mvg

rob
nee, in duitsland die zijn namenlijk nog meer kwaliteit gewend dan de nederlanders.
Ammeraal
Berichten: 485
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 15:04
Locatie: Lathen Duitsland
Contacteer:

Garantie



Bericht door Ammeraal »

Ik heb een Laika camper,drie jaar geleden nieuw gekocht (fl:140.000), in de douch heb ik 2 afwaterings putjes op de grond zitten. Wij zijn zeer zuinig op de camper want hij heeft veel geld gekost. Eén van deze putjes is door er op te staan naar beneden gedrukt, en los gescheurd van de bak. Tijdens mijn vakantie ben ik bij Laika Italie geweest en dit probleem voor gelegd. Volgens mij is dit een materiaal/constructie fout. Laika It.zegt geen gerantie meer, dit was 1 jaar, maar we zullen de bak vergoeden en de transportkosten. We hebben dit aan de importeur voorgeleged en gevraagd wat dit gaat kosten zo'n bak plaatsen €1500,00 twee dagen werk. Nu vraag ik mij af is dit zo... hebben wij in Nederland/Europa geen consumentenwet die dit soort gebreken na 3 jaar met normaal gebruik, ziet als ondeugelijk materiaal. En dat dan Laika It. dit via de importeur moet vergoeden. Wie weet hier meer van en of heeft zo iets al eens bij de hand gehad.

Graag uw reaktie,

Groeten uit Apeldoorn

Bert Ammeraal
Bekijk mijn site eens: http://www.onzelaikacamper.nl
En geef uw mening in het gastenboek
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Ga je me nu vertellen dat de dealer een urrloon hanteerd van €93,75 :?

En wat die twee dagen betreft, lijkt me sterk overtrokken, die bak moet er toch echt wel binnen een dag inzitten....................
Plaats reactie