Tip! Extra sloten op camperdeuren

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gast



Bericht door Gast »

henk G schreef: Ja,dat zou kunnen ,maar als je goed gekeken hebt dan had je gezien dat we met een hymer b574 rijden,dan hebben we met het bestuurdersportier hetzelfde probleem,die heeft n.l.zo'n zelfde slot als de camperdeur.
vandaar dat ik nog steeds zoek naar een goede oplossing maar dan wel afsluitbaar van binnen en buiten
henk
die ook van buiten op slot doen??lol) :shock:
Ik zit er nu al een tijdje naar te kijken maar volgens mij kun je dat eerste slot gewoon op allebei de deuren van een Hymermobil kwijt, mij ontgaat dan alleen de meerwaarde. je zou ook met twee van die buitensloten uit kunnen komen, het enige probleem is dat je ze van buiten op slot moet doen. Ik zal er toch nog maar eens een nachtje over slapen. :roll:
Vertrokken
Berichten: 532
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 13:52

sloten hymer



Bericht door Vertrokken »

Anonymous schreef:
henk G schreef: Ja,dat zou kunnen ,maar als je goed gekeken hebt dan had je gezien dat we met een hymer b574 rijden,dan hebben we met het bestuurdersportier hetzelfde probleem,die heeft n.l.zo'n zelfde slot als de camperdeur.
vandaar dat ik nog steeds zoek naar een goede oplossing maar dan wel afsluitbaar van binnen en buiten
henk
die ook van buiten op slot doen??lol) :shock:
Ik zit er nu al een tijdje naar te kijken maar volgens mij kun je dat eerste slot gewoon op allebei de deuren van een Hymermobil kwijt, mij ontgaat dan alleen de meerwaarde. je zou ook met twee van die buitensloten uit kunnen komen, het enige probleem is dat je ze van buiten op slot moet doen. Ik zal er toch nog maar eens een nachtje over slapen. :roll:
Misschien moet je er wel twee nachtjes over slapen,het ging er namelijk om dat dit type sloten alleen van buitenaf zijn te sluiten,dus voor de nacht heb je er dan niks aan,tenzij je door het raam weer naar binnen gaat.
henk
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Bij www.jopiewesterling.nl en dan op webshop en dan bij beveiliging en dan helemaal onderaan staat een slot voor een camperdeur dat zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant op slot kan. Aan de binnenkant niet met een sleutel.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Vertrokken
Berichten: 532
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 13:52



Bericht door Vertrokken »

Monique,bedankt voor de tip
Dat is wat we bedoelden,het is niet goedkoop,maar goed daar komen we wel weer overheen.
Veiligheid is ook wat waard
henk
Jittie
Berichten: 455
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 7:40
Locatie: Zaanstreek



Bericht door Jittie »

Wij hebben van die opdeksloten gekocht bij de bouwmarkt € 10,00 per stuk van AXA voor op de binnenkant van de deuren. Ze zijn eigenlijk voor o.a ramen en deuren in woningen, maar kunnen voor dit doel ook erg goed gebruikt worden.
Ze lijken op die van Jopie Westerling, maar kunnen alleen aan de binnenkant gebruikt worden.
Ik ben van na de oorlog......laten we dat zo houden!
Plaats reactie